انتقاد تند بولتون از ترامپ

کد خبر: 1042787

مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ می‌گوید، رئیس جمهور آمریکا با حمله به هم حزبی‌های خود آتش هیزم برای سوزاندن جنازه سیاسی خود را روشن کرده است.

انتقاد تند بولتون از ترامپ

خبرگزاری تسنیم: به نقل از اسپوتنیک، جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در صفحه توییتر خود نوشت: «واضح است که آخرین هدف دونالد ترامپ ایجاد شکاف در حزبش است. او با حمله به جمهوری‌خواهانی که بر حلقه دستش بوسه نمی‌زنند، آتش هیزم برای سوزاندن جنازه سیاسی خود را روشن کرده است.»

در همین حال، «دونالد ترامپ» که واپسین روزهای دوران ریاست جمهوری خود را طی می‌کند، در تازه‌ترین توئیت خود طرفدارانش را به تظاهرات فراخواند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که احتمالا تعدادی از نمایندگان جمهوری خواه در روز جلسه کنگره برای تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا (ششم ژانویه) با آن مخالفت کنند. این شبکه آمریکایی به نقل از دو عضو کنگره گزارش داد که انتظار می‌رود حدود 140 نماینده جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا و تعداد زیادی از اعضای مجلس سنا به نتایج انتخابات اعتراض کنند.

مجلس سنای آمریکا روز جمعه با اکثریت قاطع آرا وتوی رئیس‌جمهور این کشور علیه قانون اختیارات دفاع ملی (بودجه نظامی) این کشور برای سال 2021 را باطل کرد.

به نوشته پایگاه خبری هیل، نمایندگان مجلس سنای آمریکا روز جمعه با اکثریت قاطع آرا وتوی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور علیه قانون اختیارات دفاع ملی (بودجه نظامی) این کشور برای سال 2021 را باطل کردند تا شکست سیاسی دیگری برای دونالد ترامپ در آخرین روزهای حضورش در کاخ سفید رقم بخورد.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از تصویب قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا برای سال 2021 مخالفت خود را با بندهایی از این قانون -از جمله بندهای مرتبط با چین و افغانستان- ابراز داشته و تهدید کرده بود که آن را وتو خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها