بازداشت فردی با ۵۰۰ فشنگ در واشنگتن

کد خبر: 1045815

پلیس آمریکا فردی با یک اسلحه کمری بدون مجوز و بیش از ۵۰۰ فشنگ را در واشنگتن دستگیر کرده است که با خود دعوتنامه جعلی برای شرکت در مراسم تحلیف بایدن به همراه داشته است.

بازداشت فردی با ۵۰۰ فشنگ در واشنگتن

خبرگزاری تسنیم: و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره (هیل)، مقامات آمریکایی اعلام کردند، یک مرد از ویرجینیا روز جمعه در یک ایست بازرسی در واشنگتن به علت داشتن دعوت نامه جعلی برای شرکت در مراسم تحلیف و بیش از ۵۰۰ فشنگ بازداشت شد.

در گزارش پلیس آمده است این فرد با نام «والسی‌ای بیلر» قصد ورود به محله‌ای در واشنگتن را داشت که تحت بازرسی قرار گرفت که با خود دعوت نامه جعلی برای شرکت در مراسم تحلیف جو بایدن، ۵۰۰ فشنگ و یک اسلحه کمری بدون مجوز به همراه داشت.

در حالی که مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار است چهارشنبه ۲۰ ژانویه برگزار شود، شهر‌های مختلف آمریکا به خصوص واشنگتن شاهد تشدید تدابیر امنیتی از جمله ایجاد موانع و استقرار هزاران نیروی گارد ملی است.

شهروندان آمریکایی به شدت نگران موج تازه‌ای از اعتراضات خشونت آمیز در آستانه تحلیف بایدن مشابه با حملات خشونت بار به ساختمان کنگره هستند.

اف‌بی‌آی به اداره‌های پلیس نسبت به تظاهرات مسلحانه در هر ۵۰ ایالت آمریکا طی روز‌های شنبه تا چهارشنبه هشدار داده است. میشیگان، ویرجینیا، ویسکانسین، پنسیلوانیا و واشنگتن از جمله ده‌ها ایالتی هستند که نیرو‌های گارد ملی را برای تقویت تدابیر امنیتی مستقر کرده‌اند.

در واشنگتن بخش‌های گسترده‌ای از شهر تعطیل و مسدود شده و نیرو‌های گارد ملی در مراکز حساس شهر موضع گرفته‌اند.

رهبران دموکرات ۴ کمیته کنگره آمریکا روز شنبه با ارسال نامه‌ای برای اف‌بی‌آی و سایر نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی خواستار اطلاعات بیشتر درباره تهدیدات احتمالی علیه امنیت ملی آمریکا و دخالت احتمالی کشور‌های خارجی شده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها