ترامپ: تنها رئیس جمهور بدون جنگ تاریخ آمریکا هستم!

کد خبر: 1046375

ترامپ، رئیس جمهور آمریکا:جهان را به سمتی سوق داده‌ام که مقابل چین ایستادگی کند، به طوریکه قبلا هرگز مانند آن را انجام نداده بود. تن‌ها رئیس جمهور تاریخ آمریکا هستم که در دوره ریاست جمهوری من هیچ جنگ جدیدی رخ نداده است.

ترامپ: تنها رئیس جمهور بدون جنگ تاریخ آمریکا هستم!

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور کنونی آمریکا روز سه شنبه در سخنرانی خداحافظی خود توافق‌های صلح خاورمیانه با میانجی گری واشنگتن و متحدساختن کشور برای مقابله با چین را از دستاورد‌های دولت خود خواند.

به گزارش اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» روز سه شنبه آخرین سخنرانی خود در مقام چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا را خطاب به مردم این کشور ایراد کرد.

وی در این سخنرانی، «توافق صلح چهار کشور عربی (امارات، بحرین، سودان و مغرب) با رژیم صهیونیستی را که به میانجی گری واشنگتن انجام شد و همچنین یکپارچه و همصدا کردن کشور‌های جهان برای مقابله با چین را نمونه‌های از موفقیت دولت خود خواند».

وی در اظهارات مدعی شد: «ما [دولت آمریکا]به اتحادهایمان جان تازه‌ای بخشیدیم و به طور بی سابقه‌ای، کشور‌های جهان را برای ایستادگی در برابر چین گردهم آوردیم».

ترامپ همچنین با اشاره به بازگرداندن نیرو‌های نظامی آمریکا به موطن خود در دوره ریاست جمهوری اش تأکید کرد که نخستین رئیس جمهور آمریکا طی دهه‌های گذشته است که هیچ جنگ جدیدی را آغاز نکرده است».

ترامپ در سخنرانی خود همچنین مدعی شد که «نبرد‌هایی خشن، دشوارترین جنگ‌ها و سخت‌ترین انتخاب‌ها را پشت سر گذاشته است».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها