تظاهرات علیه شبکه سی.ان.ان در امریکا

کد خبر: 506968

حدود 2 هزار نفر از مردم امریکا در تظاهراتی علیه شبکه خبری سی.ان.ان شرکت کرده‌اند.

پرس تی وی: معترضین معتقدند پوشش خبری شبکه امریکایی سی.ان.ان جانبدارانه است و اخبار مربوط به برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری را به طور کامل منعکس نمی‌کند.

تظاهرکنندگان که از طرفداران سندرز هستند می‌گویند شبکه سی.ان.ان تنها به پوشش اخبار مربوط به هیلاری کلینتون، دیگر نامزد دموکرات انتخابات می‌پردازد.
برنی سندرز (چپ) و هیلاری کلینتون نامزدهای دموکرات انتخابات امریکا
معترضین روز یکشنبه مقابل ساختمان این شبکه در لس آنجلس تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به اقدامات سوگیرانه این شبکه خبری نشان دادند.
این تظاهرات در حالی صورت می‌گیرد که برنی سندرز هفته گذشته در هاوایی، واشنگتن و آلاسکا با کسب آرا بالا توانست برندۀ انتخابات مقدماتی شود.
شبکه سی.ان.ان این پیروزی سندرز را کم اهمیت جلوه داد. سی.ان.ان پیش از این نیز پیروزی‌های سندرز را در انتخابات درون‌حزبی و مقدماتی نادیده گرفته بود.
طرفداران سندرز این شبکه خبری را به علت حمایت همه جانبه از هیلاری کلینتون، «شبکه خبری کلینتون» (Clinton News Network) می‌نامند.
این شبکه از زمان برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی، کلینتون را در مرکز توجه قرار داد و از عملکرد وی تقدیر کرد. رویکرد سی.ان.ان حتی زمانی که سندرز طرفداران بیشتری کسب کرد نیز ادامه داشت.
اما این مساله چندان جای تعجب ندارد. شبکه خبری سی.ان.ان متعلق به شرکت «تایم وارنر» است. این شرکت هشتمین حامی مالی بزرگ کمپین انتخاباتی کلینتون است.
طرفداران برنی سندرز در تظاهراتی ضد شبکه سی.ان.ان شرکت کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها