ترامپ شخصیت برگزیده مجله تایم برای سال ۲۰۱۶

کد خبر: 599524

مجله تایم دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا را بعنوان شخصیت برگزیده سال ۲۰۱۶ انتخاب کرد.

خبرگزاری ایسنا: مجله تایم آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا را بعنوان شخصیت برگزیده سال ۲۰۱۶ خود انتخاب کرده است.
دونالد ترامپ در حالی به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۶ مجله تایم انتخاب شده که این بار هم رسانه‌های آمریکایی از این انتخاب ترامپ هم شگفت زده شده‌اند.
رسانه‌های آمریکایی این بار هم با توجه به این که هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، در فهرست کاندیداهای شخصیت سال ۲۰۱۶ مجله تایم قرار داشته معتقد هستند که ترامپ اینجا هم توانسته کلینتون را شکست دهد.
ترامپ در حالی طی سال جاری میلادی قدم به عرصه سیاست گذاشت که پله های ترقی را در این عرصه یکی پس از دیگری پس از انتخاب به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا و در مرحله آخر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و شکست هیلاری کلینتون در این انتخابات سپری کرد.
ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه ان.بی.سی انتخاب شدنش به عنوان شخصیت برگزیده سال مجله تایم را یک "افتخار بزرگ" برای خود توصیف کرده است.
مجله تایم اعلام کرد، در فهرست کاندیداهای انتخاب به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۶ پس از ترامپ، رتبه دوم به هیلاری کلینتون و رتبه سوم به "هکرها" اختصاص یافته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها