بزرگ ترین اشتباه ترامپ در ۱۰۰ روز اول چه بود؟

کد خبر: 664284

استاد روابط بین الملل دانشگاه هاروارد با طرح این سوال که بزرگ ترین اشتباه ترامپ در ۱۰۰ روز اول چه بود؟نوشت: آیا بزرگ ترین خطای ترامپ انتصاب مایکل فلین به سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید بود؟

روزنامه خراسان: استاد روابط بین الملل دانشگاه هاروارد با طرح این سوال که بزرگ ترین اشتباه ترامپ در ۱۰۰ روز اول چه بود؟نوشت: آیا بزرگ ترین خطای ترامپ انتصاب مایکل فلین به سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید بود؟
شاید شما اشتیاق بیش از حد ترامپ برای گرم گرفتن با دولت های استبدادی همچون ترکیه، مصر و عربستان سعودی و بی اعتنایی او نسبت به ادامه سیاست آپارتاید از سوی اسرائیل را کاندیدای مهم ترین اشتباهات او بدانید.همه این ها ارزش این را دارند که به عنوان مهم ترین اشتباه وی تا این جا معرفی شوند، اما در درازمدت مهم ترین خطای ترامپ رویکرد کورکورانه وی در قبال آسیاست.
اروپا اهمیت دارد اما معضلات کنونی اش اغلب داخلی است و ایالات متحده نمی تواند کار چندانی در قبالش انجام دهد. خاورمیانه بی شک آشفته است اما ایالات متحده لازم نیست درستش کند، نمی داند چطور باید درستش کند، و نباید وقت، پول و جان سربازان را تلف کند تا اوضاع آن جا را درست کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها