سند قطعی از رفتار نژادپرستانه ترامپ

کد خبر: 714940

دلیل محکومیت ترامپ این بود که او ۱۴ هزار واحد آپارتمان خود در نیویورک را به مستاجر های سفید پوست اجاره داده و سیاه پوستان را رد کرده بود. این موضوع، کاملا صحیح و اثبات شده است. درخواست اجاره هایی که با علامت «ر» یعنی رنگین پوست نشانه گذاری شده بودند، رد می شدند و آپارتمان ها دقیقا چند لحظه بعد به افراد سفیدپوست واگذار می شد.

سرویس بین‌الملل فردا: بعد از بالاگرفتن حرف و حدیث‌ها درباره موضع مبهم ترامپ درباره حوادث شارلوتسویل، شایعات درباره رفتارهای نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا افزایش پیدا کرده است.
کلاوس برینکبائومر نویسنده نشریه اشپیگل آلمان درباره سابقه رفتارهای نژادپرستانه ترامپ توضیح داد: «در سال ۱۹۷۳، دونالد ترامپ محکوم شد. دلیل محکومیت وی این بود که او ۱۴ هزار واحد آپارتمان خود در نیویورک را به مستاجر های سفید پوست اجاره داده و سیاه پوستان را رد کرده بود. این موضوع، کاملا صحیح و اثبات شده است. درخواست اجاره هایی که با علامت «ر» یعنی رنگین پوست نشانه گذاری شده بودند، رد می شدند و آپارتمان ها دقیقا چند لحظه بعد به افراد سفیدپوست واگذار می شد. در طی دهه ۱۹۸۰، وی اعلام کرد که کارکنان سیاه پوستش تنبل تر هستند و او نگران است که این کارمندان سیاه پوست، از او دزدی کنند. در آوریل ۱۹۸۹، زمانی که به تریشا میلی، سرمایه گذار بانکی، در پارک مرکزی تجاوز شد و متجاوزین تا حد مرگ او را کتک زدند، چهار سیاه پوست و یک لاتین تبار را به این اتهام دستگیر کردند. دونالد ترامپ در پاسخ به این اتفاق، یک آگهی تمام صفحه ای چاپ کرد و در آن نوشت: «مجازات اعدام را از سر بگیرید.» این افراد در حالی که بیگناه بودند، در دادگاه محکوم شدند و پس از گذشت چندین سال، توانستند آزاد شوند. در نوامبر ۲۰۱۶، آمریکایی ها همین ترامپ را به ریاست جمهوری انتخاب کردند. این فرد کسی بود که باراک اوباما را به عنوان یک مسلمان محکوم و ادعا کرد که در یک کشور خارجی متولد شده است. بر اساس سخنرانی ها، حکم ها و افرادی که به استخدام خود درآورده است، نسبت به شخصیت و تفکرات وی، طور دیگری نمی توان قضاوت کرد.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها