پسر ترامپ: افرادی در دولت علیه پدرم توطئه‌چینی می‌کنند

کد خبر: 761655

دونالد ترامپ جونیور مدعی شد افرادی در دولت آمریکا هستند که علیه رئیس‌جمهور این کشور دسیسه چینی می‌کنند.

پسر ترامپ: افرادی در دولت علیه پدرم توطئه‌چینی می‌کنند

باشگاه خبرنگاران: «دونالد ترامپ جونیور»، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی در فلوریدا اعلام کرد که افرادی در دولت هستند که علیه برنامه های پرزیدنت ترامپ توطئه چینی کرده اند و اجازه نمی دهند «آمریکا، آمریکا باشد».

دونالد ترامپ جونیور در این سخنرانی گفت: افرادی با پست های مهم در دولت هستند که نمی گذارند «آمریکا، آمریکا باشد».

پسر ارشد دونالد ترامپ در این سخنرانی، بارها از تحقیقات «رابرت مولر» درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و احتمال ارتباط تیم ترامپ با مقامات روس و همچنین نوع پوشش رسانه ها درباره روسیه انتقاد کرد و گفت: این تحقیقات فقط برای تخریب کردن ریاست جمهوری پدر من انجام شده است.

وی در این خصوص افزود: پدر من درباره یک نظام جعلی در دوره رقابتهای انتخاباتی سخن گفت و پس از آن مردم گفتند: راجع به چه چیزی صحبت می کنید؛ حالا این نظام جعلی وجود دارد و شما شاهد آن هستید.

داستان از این قرار است که اوایل ماه جاری میلادی شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد که رابرت مولر، مسئول تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات آمریکا یک نماینده اف بی آی به نام «پیتر استروک» را از تیم تحقیقات حذف کرده است. حذف وی از تیم تحقیقات پس از آن رخ داد که مشخص شد این شخص در دوره رقابتهای انتخاباتی پیام هایی ضد ترامپ با یکی از همکاران خود رد و بدل می کرده است. با وجود اینکه اف بی آی پس از آگاهی از این مسئله خیلی زود وی را از تیم تحقیقات حذف کرد، جمهوری خواهان و خود دونالد ترامپ سریعا به این اتفاق واکنش نشان دادند و اف بی آی را به تلاش برای تخریب ریاست جمهوری دونالد ترامپ متهم کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها