نظامیان آمریکا در کره‌جنوبی در نشست سران مطرح نمی‌شود

کد خبر: 823825

جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در سخنانی اعلام کرد که حضور نظامیان این کشور در کره جنوبی در دستور نشست ۱۲ ماه جاری میان سران واشنگتن و پیونگ یانگ قرار ندارد.

نظامیان آمریکا در کره‌جنوبی در نشست سران مطرح نمی‌شود

خبرگزاری مهر: وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: حضور نظامیان آمریکائی در کره جنوبی در دستور نشست سران واشنگتن و پیونگ‌یانگ در سنگاپور قرار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در سخنانی اعلام کرد که حضور نظامیان این کشور در کره جنوبی در دستور نشست ۱۲ ماه جاری میان سران واشنگتن و پیونگ یانگ قرار ندارد.

وزیر دفاع آمریکا در این خصوص گفت: هرگونه بحث و تبادل نظر درباره تعداد نظامیان واشنگتن در کره جنوبی به سئول بستگی دارد و بررسی این موضوع در دستور نشست سران واشنگتن و پیونگ یانگ در سنگاپور نیز قرار ندارد.

جیمز ماتیس در ادامه افزود: ارتباط ما با شرکائمان درباره شبه جزیره کره ادامه خواهد یافت. هدف ما خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی به گونه‌ای کامل، بدون بازگشت و قابل راستی آزمائی است.

این در حالیست که پس از چالش در دیدار سران کره شمالی و آمریکا به دلیل تهدید‌های مکرر مقامات واشنگتن، ترامپ چندی پیش دیدار مذکور را در تاریخ پیشین یعنی ۱۲ ماه جاری در سنگاپور مورد تأئید قرار داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها