آمریکایی‌ها به خرید سکه طلا پناه آوردند!

کد خبر: 824815

خرید سکه طلا توسط شهروندان آمریکایی در بالاترین سطح از سال ۲۰۱۵ میلادی قرار گرفت؛ در حالی که خرید سکه نقره به کمترین میزان از سال ۲۰۰۵ میلادی افت کرد.

آمریکایی‌ها به خرید سکه طلا پناه آوردند!
اقتصاد نیوز: خرید سکه طلا توسط شهروندان آمریکایی در بالاترین سطح از سال ۲۰۱۵ میلادی قرار گرفت؛ در حالی که خرید سکه نقره به کمترین میزان از سال ۲۰۰۵ میلادی افت کرد.
وبسایت «ماینینگ ویکلی»، فروش سکه طلا در آمریکا به بالاترین سطح خود از ماه مه سال ۲۰۱۵ میلادی رسیده است. فروش سکه طلا در آمریکا از ۴۵۰۰ اونس در ماه آوریل به بیش از ۲۴ هزار اونس در ماه مه رسید که این رقم نشانگر رشد ۴۳۳ درصدی ظرف این مدت است. بر اساس این گزارش، تشدید تنش‌های سیاسی و نگرانی نسبت به جنگ تجاری در سطح جهانی تاثیر زیادی بر روند افزایشی فروش سکه طلا در آمریکا گذاشته است. حجم فروش سکه طلا در آمریکا نسبت به ماه مه سال گذشته نیز ۵۴ درصد رشد را به ثبت رسانده است. میزان فروش سکه نقره در بازار آمریکا ظرف همین مدت، با کاهش ۵۸ درصدی نسبت به آوریل روبرو شد و به کمتر از ۳۸۰ هزار اونس رسید. این حجم از تقاضا، پایین‌ترین میزان فروش سکه نقره در آمریکا از ماه مه سال ۲۰۰۵ میلادی به شمار می‌رود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها