واکنش ترامپ به افشاگری جنجالی نیویورک تایمز +عکس

کد خبر: 847207

ترامپ در یک پیام توئیتری به خبر روزنامه نیویورک تایمز در خصوص افشای یک سند جدید درباره فساد اخلاقی‌اش واکنش نشان داد.

واکنش ترامپ به افشاگری جنجالی نیویورک تایمز +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در یک پیام توئیتری به افشاگری روزنامه نیویورک تایمز واکنش نشان داد.

روزنامه نیویورک تایمز به تازگی فاش کرد اف‌بی‌آی در جریان بازرسی اخیر خود از دفتر وکیل سابق دونالد ترامپ یک فایل صوتی کشف کرده که در آن رئیس جمهور آمریکا با وکیل خود درباره پرداخت پول به زنی به نام «کارن مک‌دوگال» صحبت می‌کند که چندی پیش مدعی شد در سال ۲۰۰۶ به مدت یکسال با ترامپ رابطه نامشروع داشته است.

این فایل صوتی مربوط به پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکاست و وکیل ترامپ به صورت کاملا مخفیانه محتوای گفتگوی خود با او را که در خصوص پرادخت حق السکوت به این بازیگر فیلم‌های مستجهن است، ضبط کرده بود.

او در این پیام توئیتری نوشت: «غیرقابل تصور است که حکومت [ماموران اف بی آی]اول صبح به دفتر یک وکیل یورش ببرند- تقریبا [چنین چیزی]شنیده نشده است. حتی غیر قابل تصور است که یک وکیل [مکالمه خود]با موکلش را ضبط کند. کاملا ناشنیده و شاید غیرقانونی باشد. خبر خوب این است که رئیس جمهور محبوب شما هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.»

نیویورک تایمز پیش از این نیز به نقل از مایکل کوهن فاش کرد دونالد ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، به منظور جلوگیری از افشای روابط غیر اخلاقی اش با یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی، به وکیلش دستور داد مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به او حق السکوت دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها