آمریکا: خروج نظامیان از سوریه ممکن است چند ماه طول بکشد

کد خبر: 907674

مقام‌های آمریکایی که قبل از این گفته بودند فرایند خروج نظامیان این کشور از سوریه ۳۰ روز به طول خواهد انجامید اکنون گفته‌اند سرعت این اقدام کندتر خواهد بود.

آمریکا: خروج نظامیان از سوریه ممکن است چند ماه طول بکشد

خبرگزاری فارس: مقام‌های آمریکایی گفته‌اند خروج نظامیان این کشور از سوریه که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دستور آن را داده ممکن است چند ماه طول بکشد.

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه (۲۸ آذرماه/ ۱۹ دسامبر» با بیان این ادعا که فرایند شکست داعش به اتمام رسیده اعلام کرد ۲۰۰۰ نیروی نظامی آمریکا از سوریه خارج می‌شوند.

مقام‌‌های آمریکایی پنجشنبه‌شب در گفت‌وگو با ای‌بی‌سی‌نیوز گفته‌اند ارتش آمریکا در حال تهیه پیش‌نویس برنامه‌ای برای خروج نظامیان این کشور از سوریه است. در این پیش‌نویس، چشم‌اندازی چند ماهه برای تکمیل فرایند خروج پیش‌بینی شده است. این منابع تأکید کرده‌اند هنوز درباره سرعت خروج نظامیان آمریکایی تصمیم نهایی گرفته نشده است.

مقام‌های آمریکایی اندکی بعد از اعلام خبر خروج نظامیان این کشور از سوریه گفته بودند این فرایند ۳۰ روز به طور خواهد انجامید؛ منابع ای‌بی‌سی‌‌نیوز اکنون می‌گویند ارزیابی مقام‌های پنتاگون در حال حاضر که مدتی از آغاز فرایند برنامه‌های خروج می‌گذرد این است که سرعت خروج بسیار کندتر خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها