پکیج های آموزشی حرف آخر , راهکاری جدید برای یادگیری آسان از ابتدایی تا کنکور

کد خبر: 1103400

قبولی در کنکور سراسری به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های داوطلبان کنکوری تبدیل شده است. برای بسیاری از داوطلبان قبولی در کنکور یک رویاست. اما موسسه حرف آخر این شرایط را برای داوطلبان تغییر داده است. موسسه حرف اخر با ارائه پکیج‌های خاص و منحصربه‌فرد کار را برای داوطلبان کنکور راحت‌تر کرده است. داوطلبان کافیست پکیج‌های این موسسه را انتخاب کنند و برای کنکور آماده شوند.

پکیج های آموزشی حرف آخر , راهکاری جدید برای یادگیری آسان از ابتدایی تا کنکور

موسسه حرف آخر در سال 1390 توسط عبدالرضا منتظری تاسیس شده است. این موسسه با هدف ارائه پکیج‌های تصویری تاسیس شده و از روش‌های آموزشی جدید و نوین برای آموزش داوطلبان استفاده می‌کند. به نظر شما چرا این موسسه از محبوبیت زیادی مابین داوطلبان برخوردار است؟ چرا تمامی داوطلبان به سراغ این پکیج‌ها می‌روند؟

پکیج‌های صفر تا صد حرف آخر

حرف اخر پکیج‌های متنوعی دارد و هر کدام از پکیج‌ها برای گروهی از داوطلبان مناسب است. یکی از محبوب‌ترین پکیج‌های موسسه حرف آخر، پکیج صفر تا صد حرف آخر است. این پکیج برای تمامی درس‌های عمومی و تخصصی داوطلبان گروه تجربی و ریاضی آماده شده است. داوطلبان با استفاده از این پکیج در یک مدت زمان طولانی می‌توانند صفر تا صد درس‌های عمومی و تخصصی را مطالعه کنند.

پکیج 6040 حرف آخر

موسسه حرف اخر در کنار تولید پکیج‌های صفر تا صد، پکیج‌های خاص دیگری را نیز تولید می‌کند. پکیج 6040 حرف آخر برای داوطلبانی مناسب است که می‌خواهند در مدت زمان 100 روز برای کنکور آماده شوند. بله داوطلبان می‌توانند تنها در 100 روز خود را برای کنکور آماده کنند. اما چگونه؟

این پکیج به دو باره زمانی تقسیم شده است. بازی زمانی اول به صورت بازه 60 روزه در نظر گرفته می‌شود. در این بازه 60 روزه داوطلبان تمامی مفاهیم را آموزش می‌بینند و مباحث را یاد می‌گیرند. بنابراین 60 روز این پکیج تنها مخصوص آموزش است.

بازه زمانی 40 روزه مناسب برای آزمون‌های شبیه ساز و حل سوالات است. این بدین معنی است که داوطلبان در 40 روز تست‌هایی با استاندارد سوالات کنکور را حل می‌کنند. بنابراین داوطلبان در مدت زمان 100 روز نه تنها مطالب را یاد می‌گیرند بلکه تست‌های کنکور را نیز حل می‌کنند.

محصولات رایگان حرف آخر

موسسه حرف آخر ,  برای تمامی مقاطع از ابتدایی تا کنکور محصولاتی را به صورت هدیه در اختیار دانش آموزان عزیز ایران قرار می دهد, جهت دریافت رایگان محصولات هدیه حرف آخر کافیست کلمه رایگان را به سامانه ۱۰۰۰۶۴۰۳۵ ارسال کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۴۰۳۵ تماس بگیرید.

برنامه‌های مطالعاتی حرف آخر

حرف اخر در کنار ارائه پکیج‌های آموزشی منحصربه‌فرد، برنامه‌های مطالعاتی نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبان گروه تجربی و ریاضی می‌توانند با توجه به شرایطی که دارند با مشاوران حرف آخر تماس بگیرند و از آن‌ها برنامه‌های مطالعاتی مناسب خود را دریافت کنند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان با یک برنامه دقیق و منظم پکیج‌ها را مطالعه کنند.

ویژگی‌ پکیج‌های حرف آخر

  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای آموزش بهتر مطالب
  • استفاده از پویانمایی
  • استفاده از الگوهای ابتکاری و خاص برای آموزش
  • تدریس با استفاده از نقشه‌راه‌های خاص
  • تدریس با استفاده از نیمکره راست
  • ارائه پکیج‌های آموزشی برای تمامی درس‌های عمومی و تخصصی
  • آموزش روش‌های تست زنی
  • حل سوالات کنکور در سال‌های اخیر
  • جمع‌بندی‌های خاص برای درس‌های عمومی و تخصصی
  • استفاده از روش‌های کوتاه برای حل محاسبات
  • قیمت مناسب
  • پکیج‌های کامل و جامع
  • و ....

حرف آخر با شما دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور

اگر می‌خواهید حرف آخر را در دروس ابتدایی و متوسطه اول و کنکور بزنید باید با بهترین منابع آموزشی پیش روید. حرف آخر این امکان را به شما می‌دهد تا با مطالعه پکیج‌ها و انجام برنامه مطالعاتی بهترین نتیجه را به دست آورید.  همین حالا با مشاوران حرف آخر تماس بگیرید ( ۰۲۱۶۴۰۳۵)

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها