کافه تایپ یکی از کافه های خوب تهران است.

آدرس کافه تایپ کجاست؟

در کافه تایپ میشه سیگار کشید؟

اگه دلتون گرفته و بی حوصله اید یا دوست دارید با کسی که دوسش دارید خلوت کنید و یاحتی دوست دارید زمانی از روزتون رو با خودتون تنها باشید پیشنهاد ما به شما کافه تایپ هست.کافه تایپ در خیابان ایرانشهر واقع شده .کافه تایپ با توجه به اینکه موقعیت خوب و دسترسی به مراکز خرید داره میتونه مناسب ترین محل برای قرارهای دوستانه باشه.حوالی کریمخان وایرانشهر کافه های زیادی واقع شده که کافه تایپ میتونه یکی از بهترینه اونا باشه.در این مطلب درباره کافه تایپ باشما صحبت میکنیم.

آدرس کافه تایپ کجاست؟

کافه تایپ تهران

ایرانشهر شمالی. جنب کلانتری

کافه تایپ (کافی‌شاپ) در محله ایرانشهر تهران و خیابان کلانتری واقع شده است و به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد. این کافی‌شاپ یکی از هفتاد و نه کافی‌شاپ در محله ایرانشهر تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان تهران، موزه علوم و فناوری و کارواندیشه نوآور و همچنین رستوران دیزی سرا، کافه نزدیک، قنادی مجلسی، مسجد الرحمن و اغذیه کوروش قرار گرفته است.

در کافه تایپ میشه سیگار کشید؟

کافه تایپ تهران

یکی از ویژگی های باحالی که کافه تایپ داره این هست که روی همه میزها کاغذهایی گذاشته شده برای بازی اسم و فامیل تا بتونید توجمع های دوستانتون سرگرم بشید.دوچرخه هایی که در اطراف کافه قرار داده است برای کساییه که دوست دارن چند دقیقه ای رو توکوچه های اطراف کافه دوچرخه سواری کنن و لذت ببرن.اگه اهل سیگار کشیدن باشید میتونید از فضای بیرون کافه تایپ استفاده کنید و برای فصل گرما هم نگرانی نداشته باشید چون کافه برای شما سیستم خنک کننده ای فراهم کرده تا با خیال راحت بتونید از سیگارکشیدنتون لذت ببرید. 

کافه تایپ تهران

گاهی بعد از یه پروژه ی کاری یا یه روز پراز استرس فقط یه لیوان چایی یا چند دقیقه ای دوچرخه سواری میتونه انرژیتون رو مثبت کنه .اگ این حس اومد سراغتون یادتون نره کافه تایپ با یک دنیا آرامش  و حس خوب منتظرتونه.

پرسش و پاسخ

  • آدرس کافه تایپ کجاست؟
    کافه تایپ (کافی‌شاپ) در محله ایرانشهر تهران و خیابان کلانتری واقع شده است و به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.
  • در کافه تایپ میشه سیگار کشید؟
    اگه اهل سیگار کشیدن باشید میتونید از فضای بیرون کافه تایپ استفاده کنید
  • کافه تایپ گران است؟
    برای طبقه متوسط خوب است
تگ های مرتبط

ارسال نظر