سریال بوتیمار کی پخش می شود؟+ تیزر سریال بوتیمار

کد خبر: 1067348

سریال بوتیمار به به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده از شنبه شب ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سریال بوتیمار کی پخش می شود؟+ تیزر سریال بوتیمار

به گزارش سایت خبرآزاد،با پایان یافتن ماه مبارک رمضان؛ سریال بوتیمار شبکه ۳ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به روی آنتن سیما پخش می‌شود.

سریالی که به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و نویسندگی مشترک سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری تهیه شده است و تلاش کرده است لحظاتی شاد برای بینندگان فراهم کند.

سریال بوتیمار مجموعه‌ای شاد و سرگرم کننده است که با نگاهی به رویداد‌های اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود.حمید لولایی، مرجانه گلچین و هدایت هاشمی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند. سامی غریبی هم بازیگر خردسالی است که با بوتیمار به تلویزیون می‌آید؛ تا روز‌های آتی چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در جنگل سی سنگان به تازگی آغاز شده است. این روز‌ها تصویربرداری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جنگل سی سنگان ادامه دارد و علی صبوری به عنوان بازیگر جدید به سریال اضافه شده است.

علیرضا نجف زاده که مجموعه طنز «زوج یا فرد» را نیز در کارنامه خود دارد، این بار حمید لولایی و مرجانه گلچین را با خود به جنگل‌های شمال برده است تا چالش‌های یک خانواده ایرانی را در یک داستان نو به تصویر درآورد.

ساعت پخش و تکرار سریال بوتیمار

سریال بوتیمار به به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و نویسندگی مشترک سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری از شنبه شب ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما پخش می‌شود.

گفتنی است این مجموعه دوبار در روز باز پخش می‌شود، یکبار ساعت ۲ بامداد و یکبار ۳ بعد از ظهر فردای همان شب روی آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

خلاصه داستان سریال بوتیمار

بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

اسامی بازیگران سریال بوتیمار

حمید لولایی

مرجانه گلچین

هدایت هاشمی

سامی غریبی

اشکان اشتیاق

سارا مقربی

ندا کوهی

علیرضا درویش

سلمان خطی

ملیحه بقایی

علی صبوری

حسین توهمی

سامی غریبی

دانیال جعفری

سریال بوتیماربازیگران مازندرانی این سریال: سید احمد رضوی، محمد مهدی هادی زاده، صاحب حسینی، علیرضا اسلامی، سید عباس حسینی، شیرین مجتهدی، بهزاد کاشفی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری و…

برخی‌ها از حضور علی صادقی نیز در این سریال خبر دادند، اما هیچ یک از عوامل آن را تایید و یا رد نکردند و به زودی دیگر بازیگران این مجموعه مشخص خواهد شد.

عوامل سریال بوتیمار

تهیه کننده؛ مهران مهام، نویسندگان؛ سعید جلالی، آرمان صبوری و شهاب عباسی، کارگردان؛ علیرضا نجف زاده، مجری طرح؛ مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی؛ مجتبی خادم زاده، مدیرتصویربرداری؛ فرزام گل سفیدی، مدیرصدابرداری؛ امیرشاهوردی، طراح چهره پردازی؛ شهرام خلج، تدوین؛ حسین آرمان، طراح صحنه و لباس؛ قاسم ترکاشوند، دستیاراول کارگردان؛ امیر سلیم خانی، دستیار کارگردان؛ فرید یوسف پور، منشی صحنه؛ فرحنازخسروآبادی، مدیر تولید؛ مهدی رجبی، مشاور رسانه ای؛ مجتبی احمدی، تصویربردار دوم؛ مرتضی صدیقی، عکاس، فیلمبردارپشت صحنه؛ مهدی قاسمی، مدیر تدارکات؛ کامران نژاد آریا، مدیر صحنه؛ میلاد امامی و...

تیزر سریال بوتیمار

منبع:شهرآرانیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها