​بازی جدید گوهر خیراندیش کنار بازیگران ممنوعه همه را پای تلویزیون نشاند+فیلم دیده نشده

کد خبر: 1072958

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز است.گوهر خیراندیش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است

​بازی جدید گوهر خیراندیش کنار بازیگران ممنوعه همه را پای تلویزیون نشاند+فیلم دیده نشده

به گزارش سایت خبر آزاد گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز است.گوهر خیراندیش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.گوهر خیراندیش بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است. گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد و هم اکنون از بیمارستان مرخص شد

حاشیه پیش از شروع پخش فصل اول زیر خاکی به سراغ آن آمد. عکس‌ها و ویدئوهایی از گوهر خیراندیش، بازیگر نقش «توران خانم»، پیش از آغاز فصل اول سریال، در مهمانی عروسی دخترش در آمریکا منتشر شد که به شایعه جلوگیری از پخش سریال دامن زد. در آن مقطع، جلیل سامان به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: «من فکر می‌کنم این اخلاق غیرحرفه‌ای است. من فقط از منظر اخلاق حرفه‌ای نگاه می‌کنم. اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند وقتی آدم به کاری متعهد است و با یک‌سری افراد چند ماهی زندگی کرده و نان و نمک همدیگر را خوردند، باید مراقب رفتارش باشد و کاری نکند که برای آن اثر و همکارانش اتفاق بدی بیفتد. واقعیت این است که من خیلی دلخور هستم. اگر به واسطه حاشیه خانم خیراندیش قرار باشد کار به حاشیه برود و ممیزی بیشتری اعمال گردد، من ایشان را مقصر می‌دانم. امیدوارم ایشان یک جوری خودش را تبرئه کند و از آن ماجرا فاصله بگیرد. فکر می‌کنم ایشان از نظر حرفه‌ای بد کردند و ما را در شرایطی قرار دادند که صحبت این شود که آیا سریال ما پخش می‌شود یا نمی‌شود.»

بعد هم بهرنگ ملک‌محمدی، مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم، درباره این موضوع گفت: «متاسفیم که با رفتار خارج از قاعده و عرف یک بازیگر، سریال زیرخاکی دچار حاشیه شد.

گروه سازنده زحمت زیادی برای ساخت این مجموعه متحمل شدند که نباید با رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.» در نهایت، این موضوع نتوانست جلوی پخش سریال را بگیرد و زیر خاکی به روی آنتن رفت.

گوهر خیراندیش در فصل دوم این سریال حضور ندارد و حالا چه از نظر دراماتیک و چه از نظر مقررات سازمان صداوسیما، کار او با این سریال و حتی شاید تمام سریال‌های تلویزیون تمام‌شده است.

چندی پیش فریدون جیرانی، گوهرخیراندیش را به برنامه کافه آپارات دعوت کرد. مصاحبه جیرانی با خیراندیش وقتی پای رقص و آواز به میان آمد کلی جنجالی شد و سرانجام باعث شد این مصاحبه برداشته شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها