کد خبر : 7366 / /
/

حال رامبد جوان چطور است؟

مجری برنامه «خندوانه» با انتشار متنی در صفحه شخصی اش درباره آخرین وضعیت جسمانی خود توضیحاتی ارائه داد.

رامبد جوان در بیمارستان 

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه

رامبد جوان به خاطر کرونا بستری شد

رامبد جوان بعد از تزریق دو دوز واکسن بازهم کرونا گرفت.رامبد جوان طراح و مجری برنامه خندوانه است. رامبد جوان با برخی از عوامل برنامه خندوانه به کرونا مبتلا شدند.  رامبد جوان به خاطر وخامت حالش در بیمارستان بستری شد. برای رامبد جوان دعا کنید.

یکی دو روزی می‌شود که خبر پایان فصل هفتم برنامه « خندوانه » به دلیل ابتلای رامبد جوان و دیگر عوامل تولید به ویروس کرونا ، در رسانه‌ها منتشر شده است.

رامبد جوان

حال رامبد جوان مجری این برنامه با انتشار یک پیام در صفحه اینستاگرامی خود، آخرین وضعیت جسمانی اش را تشریح کرد و نوشت:

کرونا و من، روز یازدهم!

ببخشید که سعی کردم در اطلاع‌رسانی، ضعیف عمل کنم!

مطمئن بودم به اندازه کافی، سوژه‌های نگران‌کننده در اطرافتون وجود داره!

کرونا تمام توانشو برای از بین بردن من خرج نکرد! خدا رو شکر ریه‌هام اصلاً درگیر نشد، اما درمان غیربیمارستانی، کفایت نکرد. مقاومت بدنم رو به پایان بود و به تشخیص پزشک در روز هفتم ابتلا، به بیمارستان اومدم.

امروز حالم از تمام روز‌های قبل بهتره و بعید می‌دونم ورق برگرده. تلاش کردم کسی رو نگران نکنم. عذرخواهم برای اینکه نتونستم با "خندوانه" کنارتون باشم و ممنونم از همکار‌های خوبم در "مردم معمولی" که نذاشتن تولید این سریال، متوقف بشه.

قاعدتاً من راوی خوبی برای بیان اتفاقات ابتلا به کرونا نیستم، چون به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌م با کوید به راند‌های خطرناک نرسید. فقط خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گم: خیلی مواظب خودتون باشین. لطفاً، هم حواس‌جمع باشین و هم مطالبه‌گر.

با تمام وجود ممنونم از دکتر رامین حمیدی فراهانی (متخصص عفونی)، دکتر ابراهیم حضرتی (فلوشیپ مراقبت‌های ویژه)، دکتر ابراهیم محمودی (فلوشیپ نارسایی قلب).

فراموش نمی‌کنم زحمات دکتر فضل‌الله سجادی (مدیرعامل بیمارستان) خانم بهمنی (مدیریت پرستاری) الناز محرابی (مدیر داخلی بیمارستان)، مینا محرابی و تک تک پرسنل بخش ارکیده را.

از تلاش‌های پرستاران محترم (حسن صادقی، ربابه عرب‌قمی، مهدیه قربانی، سمانه سعیدآبادی، سپیده عرفان‌نژاد، اکرم مجتهدی، مهدی فلاح، داوود گودرزی، مرجان منطقی و بهناز پاسبان) و سوپروایزر‌های عزیز (عاطفه عباسی و مهرداد امیرگل) نیز متشکرم و همچنین از محبت خانم‌ها حاتمی، بدرلو، صوفی، جعفری و نرگس گلستانی.

دلم برای خانه، برای خیابان‌ها، برای کار، حتی برای ترافیک، برای روبروشدن با مشکلات روزمره و خلاصه برای یک زندگی عادی تنگ شده است. زود برمی‌گردم.

رامبد جوان در بیمارستان 

رامبد جوان طراح و مجری «خندوانه» به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.جوان در حالی به ویروس کرونا مبتلا شده است که پیش از این دو دوز واکسن خود را هم دریافت کرده بود.

رامبد جوان

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه

سیدعلی احمدی ــ تهیه کننده «خندوانه» ـ درباره وضعیت تولید و پخش این برنامه پس از ابتلای رامبد جوان به کرونا، توضیح داد: «با وجود ابتلای هفده نفر از دوستان و همکاران‌مان و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز، تمام تلاش‌مان را کردیم تا شب‌های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم‌ باشیم اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد.»

او همچنین از شروع فصل جدید «خندوانه» پس از ایام عزاداری محرم و صفر خبر داده است.

احمدی در بخشی از این یادداشت که خطاب به مخاطبان «خندوانه» نوشته، همچنین آورده است:«این سه شب با تکرار برنامه‌های عید غدیر در فصل‌های گذشته خندوانه، همراهتان هستیم.»

رامبد جوان به خاطر کرونا بستری شد

رامبد جوان

بر اساس این گزارش، سی ام تیر ماه برخی عوامل «خندوانه» از ابتلای عده ای از دست اندرکاران تولید این مجموعه به کرونا خبر دادند. پس از آن تهیه کننده برنامه، در یادداشتی توضیح داد که «در روزهای اخیر ۱۷ نفر از عوامل این دو پروژه به کرونا مبتلا شده‌اند؛ چند بازیگر سریال، عروسک‌گردان‌های خندوانه و رامبد جوان!».

او در عین حال ابراز امیدواری کرده بود که با گذشت ایام دشوار ابتلاء، بتوانند شش برنامه انتهایی این فصل را با تدابیری روانه آنتن کنند که در نهایت در خبری جدید امروز ـ سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه اعلام شد که فصل هفتم «خندوانه» تمام شده و فصل جدید پس از ایام عزاداری روی آنتن می رود.

فعالیت سینمایی رامبد جوان 

 طلا – 1397

● قانون مورفی – 1396

● نگار – 1395

● آزادی مشروط – 1392

● آذر، شهدخت، پرویز و دیگران – 1392

● پریدن از ارتفاع کم – 1393

● نیکان و بچه غول – 1391

● گناهکاران – 1391

● آزمایشگاه – 1390

● دختر شاه پریون – 1389

● دیو و دلبر – 1389

● ورود آقایان ممنوع – 1389

● پسر آدم، دختر حوا – 1388

● شبی در تهران – 1387

● جعبه موسیقی – 1386

● زن بدلی – 1385

● سوغات فرنگ – 1385

● نسل جادویی – 1385

● اسپاگتی در هشت دقیقه – 1383

● مکس – 1383

● صورتی – 1382

● سیندرلا – 1379

● مومیایی 3 – 1378

● کمکم کن – 1376

● پشت دیوار شب – 1376

شبکه خانگی

● شام ایرانی – 1390

● کوچه مروارید – 1393

● مردم معمولی – 1400

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.