کشتی اسرائیلی در عمان زمین گیر شد

کد خبر: 1083677

یک سخنگوی وزارت دفاع انگلیس در گفت و گو با بی‌بی‌سی مدعی شد: "این وزارت خانه از گزارش‌های حمله به یک کشتی تجاری با مالک اسرائیلی در نزدیکی ساحل عمان مطلع است.

کشتی اسرائیلی در عمان زمین گیر شد

به گزارش خوندنی آنلاین وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد:در حال تحقیق درباره گزارش‌ها از حمله به یک کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل عمان است.

یک سخنگوی وزارت دفاع انگلیس در گفت و گو با بی‌بی‌سی مدعی شد: "این وزارت خانه از گزارش‌های حمله به یک کشتی تجاری با مالک اسرائیلی در نزدیکی ساحل عمان مطلع است. مقر فرماندهی نیروهای مسلح انگلیس در منطقه در حال تحقیق در این باره است." این ادعا در حالی مطرح شده که اسرائیل یا عمان در این باره موضعی نگرفته‌اند.

اگر گزارش درست باشد این سومین حادثه این چنینی برای یک کشتی مرتبط با اسرائیل در شش ماه اخیر است. یک واحد نیروی دریایی انگلیس که مسئولیت هماهنگی با کشتیرانی تجاری را دارد گفته به نظر نمی‌رسد اتفاقی که در نزدیکی جزیره مصیره عمان افتاده دزدی دریایی بوده باشد.

کمتر از یک ماه پیش یک کشتی باربری که سابقا مالکی اسرائیلی داشت در آب‌های نزدیک همین منطقه مورد حمله قرار گرفت.پنج ماه قبل هم انفجاری در یک کشتی اسرائیلی دیگر در دریای عمان رخ داد. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها