سایت نزدیک به پزشکیان: حسین ثابتی بازجویی می‌کرد

کد خبر: 1054842

انصاف‌نیوز رفتار حسین ثابتی در برنامه جهان‌آرا را به بازجویی توصیف کرده و به تحلیل زبان بدن مصاحبه کننده و مصاحبه شونده می‌پردازد.

سایت نزدیک به پزشکیان: حسین ثابتی بازجویی می‌کرد

گروه سیاست سایت فردا – چندی قبل بود که مسعود پزشکیان وزیر سابق بهداشت دولت اصلاحات و همچنین نماینده ادوار مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با برنامه‌ی جهان آرا با اجرای امیرحسین ثابتی به گفتگو نشست. همان گفت‌وگویی که در آن کاندیداتوری خود در انتخابات 1400 را تلویحا تایید کرد و خبر ساز شد.

اکنون اما بعد از چند روز و خوابیدن موج اخبار پیرامون احتمال کاندیداتوری پزشکیان، یک سایت خبری نزدیک به او در مطلبی تحت عنوان تحلیل زبان بدن، یک بار دیگر آن مصاحبه تلویزیونی را مورد توجه قرار داده است. 

انصاف نیوز به نقل از محسن عبدالهیان متخصص زبان بدن می‌نویسد: « مسعود پزشکیان کاملا آگاه نسبت به برنامه و حالت تهاجمی مجری رفتار کرد ولی از رفتار کنترل شده او سورپرایز شد چون احتمال حملات تند و هجومی‌تر را می‌داد. در عین حال رفتار او مثل یک انقلابی عاقلانه بود و مثل مجری برنامه یک انقلابی متعصبانه و کورکورانه نبود. او همچنین می‌گوید حالت رفتار ثابتی به گونه‌ای است که در موقع طرح سوالات شبیه به بازجوها رفتار می‌کند و حالت نفرت در او وجود داشت. اما پزشکیان رفتاری از خود نشان داد که گویی کاملا از خودش اطمینان کامل دارد.»

او افزوده است: « مسئله‌ای که مجری برنامه ( امیرحسین ثابتی) داشت این بود که، خیلی تلاش کرد و زحمت کشید، خیلی لطیف‌تر و متفاوت‌تر از آن نگرش تندروی خود و گروهشان با این موضوع برخورد کند. او در جاهایی دست‌هایش را در هم قفل می‌کرد و حتی یک جاهایی در چهره‌اش نفرت می‌آمد و خشم بر ایشان غالب می‌شد ولی کنترل می‌کرد.»

وی همچنین گفت: « در دقیقه ۵۲:۵۹ آقای مجری یک جمله گفت که ما در نیت افراد شک نکردیم، بلکه در عملکردشان شک کردیم. همانجا رویش را به کاغذها برگرداند و آن‌ها را نگاه کرد. اینجا دقیقا مجری اصلا خودش نبود و کاملا یک جمله تکراری و شعاری بود. انگار بازجویی است. جمله‌ای بود که مال ایشان نبوده، از جای دیگری یاد گرفته است. »

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها