تبلیغ سفرهای استانی در سایت ممنوعه!

کد خبر: 51853

یک گروه اینترنتی اقدام به ساخت کلیپ هایی از سفرهای استانی رئیس جمهور کرده و با پخش آن در سایت بزرگ و جهانی اینترنتی "یوتیوب" در حال تبیلغ سفرهای استانی رئیس جمهور شده اند. يك كارت شارژ سيم كارت هاي تاليا و يا ايرانسل از هدایای شرکت در این طرح می باشد.

تبلیغ سفرهای استانی در سایت ممنوعه!
یک گروه اینترنتی وابسته به گروه حامیان دولت دست به اقدام قابل تاملی کرده اند. به گزارش «فردا»، به تازگی یک گروه اینترنتی اقدام به ساخت کلیپ هایی از سفرهای استانی رئیس جمهور کرده و با پخش آن در سایت بزرگ و جهانی اینترنتی "یوتیوب" در حال تبیلغ سفرهای استانی رئیس جمهور شده اند. همچپنین فعالین این حرکت با راه اندازی وبلاگی مستقل در یکی از سرویس های وبلاگی که اکثر وبلاگ های معروف در آن از طرف طلاب و افراد مذهبی راه اندازی شده است دست به انتشار فیلم های مذهبی و سفر های استانی زده اند. فعالیت دیگر این گروه که از حامیان جدی دولت احمدی نزاد هستند ارسال ایمیل های متعدد برای فعالین سیاسی و وبلاگ نویس ها با شعار "رئیس جمهوری برای همه مردم" است. شایان ذکر است فیلم های تبلیغاتی از سفرهای استانی رئیس جمهور نیز توسط این گروه در فرمت مخصوص گوشی های تلفن همراه نیز برای انتشار تهیه شده است. گفتنی است: در بخش اهداف راه اندازی این وبلاگ آمده است به نکات زیر اشاره شده است: 1-بالابردن تعداد كليپ ها و فيلم هاي ارزشي و انقلابي در اين سايت 2-پايين آوردن كليپ ها و فيلم هاي ضد نظام و ضد اسلام از صدر فيلم ها و كليپ هاي جستجو شده در موضوعات مرتبط 3-استفاده از پايگاه دشمن جهت تخريب چهره و عمليات رواني بر ضد خودشان 4-تغيير چهره ساختگي اسلام كه توسط دشمنان به مردم جهان القا شده است 5-جهاد مجازي همچنین جوائز شركت در اين طرح به شرح زیر اعلام شده است:
بعد از بررسي هاي بعمل آمده مقرر شده با آپلود هر 30 كليپ و ارسال آدرس هاي آن براي گروه هدف و بررسي آن توسط اعضاي گروه، يك كارت شارژ سيم كارت هاي تاليا و يا ايرانسل به شما هديه داده شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها