فردا گزارش می‌دهد؛

یک کاندیدای اصلاح‌طلب دیگر هم آمد

کد خبر: 1054875

محسن رهامی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد و طی گفتگویی رسانه ای دلایل این تصمیم خود را برشمرد.

یک کاندیدای اصلاح‌طلب دیگر هم آمد

با وجودی که نهاد اجماع‌ساز به ریاست بهزاد نبوی کار خود را چند هفته ای است آغاز کرده، روزی نیست که چهره اصلاح طلب برای حضور در این عرصه اعلام آمادگی نکند. تا پیش از این سیدمحمدعلی افشانی عضو حزب اعتماد ملی، محسن هاشمی و اسحاق جهانگیری از کارگزاران، محمدرضا عارف از بنیاد امید ایرانیان، صادق خرازی از حزب ندای ایران، کواکبیان از مردمسالاری و پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی و تحرکات خود را آغاز کرده بودند.

حالا محسن رهامی که از چهره های برجسته جریان اصلاحات و از منتقدان جدی محمدرضا عارف محسوب می شود تصمیم گرفته آستین بالا بزند و اعلام کاندیداتوری کند. او وکیل بسیاری از چهره های اصلاح طلب همچون عبدالله نوری بود و به استناد سوابق سیاسی و حقوقی‌ خود درباره تأییدصلاحیت شدنش مطمئن است و می گوید «با مشورت هایی که شده، تایید صلاحیت می شوم.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب حل کردن مشکلات کشور را ساده تر از پیروزی ایران در جنگ تحمیلی می داند و می گوید «امروز بحث گرانی، معیشت مردم و بحران های به وجود آمده را می بینیم و اگر مردم به صحنه بیایند و فضا فراهم شود با همان اختیاراتی که رییس جمهوری دارد، می شود کارهای بهتری کرد.من روی کشورهای مختلف مطالعه کردم و فکر می کنم کشور را با همین منابع و نیروی انسانی و عقبه انقلابی و دینی می شود بهتر اداره کرد و اگر از انسان های سالم  و قوی و کاربلد استفاده کنیم، می شود بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کرد».

با این اصاف باید انتظار داشت که صف کاندیداهای اصلاح طلب هر روز که به زمان ثبت نام نامزدها نزدیک تر می شویم، طویل تر شود و محسن رهامی آخرین فردی نخواهد بود که وارد صحنه شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها