چگونه یک وب سایت به مرجع اصلی دانلود آهنگ تبدیل میشود

کد خبر: 1057434

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی دست‌یابی به موسیقی‌های مختلف آسان‌تر از پیش شده و با دسترسی به یک دستگاه هوشمند و اینترنت با سرعت متوسط، به راحتی می‌توان به آرشیو آهنگ‌های قدیمی یا قابلیت دانلود آهنگ جدید ساخته و عرضه شده، دست یافت. اما تنها موجود داشتن فایل آهنگ‌ها برای ذخیره کردن توسط کاربر کافی نیست. ویژگی‌های مورد توجه برای یک وب سایت خوب را می‌توان در دسته بندی‌ای که در ادامه ارائه می‌شود مورد بررسی و تشریح قرار داد

ممکن است در ذهن بسیاری از مردم، این سوال مطرح گردد که چه دلایلی موجب ایجاد رغبت، برای دانلود آهنگ جدید از یک وب سایت خاص، به عنوان مرجع اصلی مناسب ارائه انواع سبک آهنگ‌های موجود در بازار موسیقی شود؟ نظر به اینکه گوش سپردن به موسیقی مطلوب، تاثیر شگرفی بر تقویت روحیه و بالارفتن سطح انگیزه حتی در کارهای روزمره انسان دارد، دانشمندان تحقیقات مختلفی را در این مورد، به سرانجام رسانده‌اند. نتایح حاصل از تحقیقات روان شناختی صورت گرفته بر زمینه گوش دادن به موسیقی، نشان از آن دارد که این امر موجب تقویت قوه‌ی حافظه فرد، کاهش یا کنترل میزان استرس، کاهش احساس افسردگی، بالابردن سطح رضایت از کیفیت خواب و به طور کلی کمک به ثبات و تقویت شرایط روانی شخص می‌شود.

با توجه به تاثیرات شگفت انگیزی که قدرت مستتر در موسیقی بر زمینه‌های مختلف روحی فرد و ایجاد حس لذت بسیاری که دارد، اغلب افراد به دنبال صرف زمان‌های مخصوصی جهت گوش سپردن به آن‌اند و همواره در پی یافتن و دانلود آهنگ جدید عرضه شده از طرف هنرمند محبوب خود خواهند بود. در خلال زندگی روزانه فرد می‌تواند با گوش دادن به آهنگ شاد و پرانرژی در ساعت مرتبط به انجام فعالیت‌ها، روحیه شاد و انگیزه بیشتری را جهت انجام کارهایش به دست آورد و همچنین در زمان‌های استراحت با گوش سپردن به آهنگ‌های آرام یا بی کلام، لحظات آرامی را برای خود رقم بزند..

حال آنکه به گوشه‌ای از دریای بیکران فواید و مزایای گوش دادن به موسیقی‌های مختلف اشاره داشتیم، وقت آن است که به دنبال مرجع مناسبی، جهت مطلع شدن از عرضه آهنگ جدید توسط هنرمندان مختلف باشیم.

اگر شما واژه‌هایی از قبیل دانلود آهنگ جدید یا واژه‌هایی متناسب با همین محتوی را در اینترنت جستجو کنید، ده‌ها سایت نمایش داده می‌شود که با یکدیگر در حال رقابت جهت عرضه امر خواسته شده هستند، اما چه ویژگی‌هایی موجب می‌شود تا کاربران به یک وب سایت یا صفحه اینترنتی رغبت بیشتری از سایر رقبایش نشان دهند؟

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی دست‌یابی به موسیقی‌های مختلف آسان‌تر از پیش شده و با دسترسی به یک دستگاه هوشمند و اینترنت با سرعت متوسط، به راحتی می‌توان به آرشیو آهنگ‌های قدیمی یا قابلیت دانلود آهنگ جدید ساخته و عرضه شده، دست یافت. اما تنها موجود داشتن فایل آهنگ‌ها برای ذخیره کردن توسط کاربر کافی نیست. ویژگی‌های مورد توجه برای یک وب سایت خوب را می‌توان در دسته بندی‌ای که در ادامه ارائه می‌شود مورد بررسی و تشریح قرار داد:

  • کامل بودن حافظه تطبیقی

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرجع، ارائه آهنگ‌ و موسیقی‌های مختلف، کامل بودن آرشیو تمام آهنگ‌های ارائه شده توسط خواننده‌های محبوب باشد. علاوه بر این مورد دارا بودن آهنگ‌هایی از خوانندگان ناشناخته‌تر از سایر هنرمندان، ارائه آهنگ‌های قدیمی علاوه بر عرضه آهنگ جدید و ... به پوشش سلایق مختلف می‌انجامد و این امر به جامعیت هرچه بیشتر وب سایت و نیز محبوبیت‌اش کمک شایانی می‌کند. از این رو هنگامی که آرشیو یک مجموعه به صورت ذکر شده باشد، می‌توان اذعان داشت که حافظه این مرجع دارای حافظه تطبیقی کامل با جستجوی کاربران بی‌شماری است.

  • پخش آنلاین

هنگامی که یک آهنگ جدید به بازار هنر وارد می‌شود، اطلاع چندانی از کیفیت کار یا متن آن در دسترس عموم نیست. از این رو جهت دانلود آهنگ جدید عرضه شده می‌بایست ابتدا امکان گوش دادن آنلاین به آن فراهم باشد تا کاربر به راحتی تصمیم گیری کند.

  • ارائه چند قالب

با همه گیر شدن دسترسی به تلفن‌های همراه، کاربران علاوه بر رایانه با تلفن همراه خود نیز به جستجوی آهنگ جدید یا سایر می‌پردازند. به همین دلیل یک وب سایت منحصر به فرد می‌بایست در قالب و اندازه‌های مختلف ارائه متن و لینک‌ها را پشتیبانی کند.

  • ارائه همه سبک‌ها

گام دیگری که یک وب سایت می‌تواند در جهت جامعیت و مرجعیت طی کند، پوشش هرگونه سبکی اعم از پادکست‌ها، مداحی‌های مذهبی و مرثیه، آهنگ شاد، آهنگ بی‌کلام و ..... می‌باشد.

در صورت عمل به این گزینه، کاربران با سلایق مختلف می‌توانند این سایت را مرجع منتخب قرار دهند.

  • دسترسی آسان

دسته بندی بخش‌های گوناگون همچون هنرمندان، آهنگ‌های قدیمی، ریمیکس‌ها و .... موجب دسترسی و استفاده راحت‌تر از فضای سایت می‌شود و همین امر را می‌توان از دلایل محبوبیت یک سایت در میان کاربران دانست.

در کنار دسته بندی‌های بالا ابداع روش‌های نوین چون دسته بندی بر اساس حروف الفبا نیز دارای جذابیت‌های ویژه بصری است.

  • به هنگام بودم

برای اینکه یک رسانه پخش کننده موسیقی به انتخاب اول کاربران جهت دانلود آهنگ جدیدی که روانه بازار شده تبدیل شود، می‌بایست در اسرع وقت علاوه بر قرار دادن لینک دانلود، متن و جزییات مختلف آن موسیقی، قرارگیری‌اش در کدام دسته و همچنین کیفیت‌های مختلف دانلود آن به ترتیب حجم اینترنتی لازم (۱۲۸، ۲۵۶، ۳۲۰) را  در صفحه مربوطه قرار دهد.

  • مرتبط بودن به فجازی

لینک کردن مستقیم کاربربا یک کلیک به صفحات مختلف فضای مجازی از قبیل تلگرام، اینستاگرام و ... خود رسانه پخش آهنگ یا خواننده مربوطه موجب می‌شود ذخیره سازی آهنگ‌های دانلود شده بسیار سهل‌تر شود. از همین رو دارا بودن این ویژگی نیز امتیاز مثبتی برای وب سایت مذکور می‌باشد. وجود امکان دانلود رایگان، دانلود آلبوم یک خواننده به صورت کلی، اطلاع دادن عرضه آهنگ جدید از طریق هشدار‌های مرسوم، معرفی اجمالی از بیوگرافی هنرمندان، ارائه فیلم و سریال‌های زیبا در بخشی دیگر و .... را نیز می‌توان از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی برای یک وب سایت جامع با کیفیت بالای خدمات دانست.

وب سایت فرهنگی هنری پی ام سی موزیک به عنوان یکی از پیشگامان و معتبرترین مراجع عرصه ارائه  موسیقی‌های گوناگون و با داشتن آرشیوی جامع از آثار هنرمندان مختلف آماده ارائه خدمات به کاربران عزیز در زمینه دست یابی و سپس ذخیره آهنگ مورد علاقه‌شان است. مرجعی چون وب سایت پی ام سی موزیک با دارا بودن شرایط مذکور همچون دسته بندی، قرار دادن لینک دانلود آهنگ جدید به سرعت، پوشش همه سلایق، ارائه فیلم و سریال‌های محبوب و ... گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات منحصر به فرد در بخش رسانه‌های پخش موسیقی برداشته است. همچنین تیم این رسانه آماده همکاری به صورت کاملا رایگان، با خوانندگان مجاز جهت پخش آهنگ جدید ساخته شده توسط هنرمندان داوطلب پخش، که دارای تابعیت با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، می‌باشد.

هنرمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت پی ام سی موزیک و مطالعه قوانین مربوط به پخش آهنگ، اقدام به بارگزاری اثر خود در این سامانه کنند. همچنین کاربران و علاقمندان عزیزی که قصد دسترسی راحت به آرشیو کاملی از انواع آهنگ جدید و قدیم دارند، می‌توانند با مراجعه به صفحه اینترنتی پی ام سی موزیک به راحتی به مقصود خود دست‌ پیدا کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها