بهترین سایت دانلود موزیک و فیلم

کد خبر: 1057451

اگر به دنبال سایتی هستید که هم جدیدترین آهنگ‌ها را ارائه کند هم بتوانید به دانلود فیلم‌ جدید بپردازید و همچنین از سریال‌های نمایش خانگی عقب نمانید روبیک مـوزیک گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

دانلود آهنگ جدید یا فیلم جدید یک سرگرمی لذت بخش و هیجان انگیز محسوب می‌شود که می‌تواند ساعت‌ها ما را درگیر خودش کند. دانلود آهنگ جدید و گوش دادن به آن خصوصا اگر از خواننده مورد علاقه‌یمان باشد می‌تواند ما را به قدری به وجد آورد که بارها و بارها آن را گوش دهیم. آهنگ‌ها علاوه بر آرامش و یا برعکس با ایجاد جنب و جوش می‌توانند بیانگر عواطف و احساسات باشند. برای مثال معمولا وقتی غمگین هستیم آهنگ‌های ملایم و غمگین گوش می‌دهیم و وقتی شاد هستیم آهنگ‌هایی که انرژی مثبت دارند و شاد هستند گوش می‌دهیم. همچنین خیلی از افراد احساسات خود را در قالب یک آهنگ به طرف مقابل خود ارسال می‌کنند زیرا معتقدند آن موسیقی یا آهنگ تمام حرف‌های نگفته را بیان می‌کند.

خوشبختانه این روز‌ها شاهد ازدیاد سایت‌های دانلود آهنگ به روز و فیلم و سریال جدید هستیم. یکی از مزیت‌های این سایت‌ها ارائه فیلم‌های روز است. علاوه بر آن امکان انتخاب ژانر مورد علاقه را می‌توان از دیگر مزیت‌های آن‌ها به حساب آورد. نکته مثبتی که وجود دارد این است که در بعضی از این سایت‌ها علاوه بر دانلود فیلم و سریال مورد علاقه خود می‌توانید آهنگ‌های مختلفی از خوانندگان معروفی چون رضا بهرام و حجت اشرف زاده و علیرضا طلیسچی و...  و همچنین آهنگ‌‌های خوانندگان جدیدی مثل عرفان طهماسبی را دانلود کرده و از شنیدن صدای دلنشینشان لذت ببرید. گاهی ما بعد از دانلود آهنگ جدید و گوش دادن و علاقه‌مندی به آن به دنبال متن آن هستیم تا ارتباط بیشتری  بتوانیم برقرار کنیم. سایت‌هایی وجود دارند که علاوه بر دانلود آهنگ هم‌زمان متن آن را هم می‌توان مشاهده کرد و بهتر و عمیق‌تر به مفهوم آهنگ پی‌برد.

دانلود سریال جدید

سریال‌های نمایش خانگی روز به روز در موضوعات و ژانر‌های مختلف ساخته و به نمایش گذاشته می‌شوند که یکی از علت‌های رونق این سریال‌ها نقش آفرینی بازیگران معروف و محبوب مردم و محدودیت‌های کمتر آن است.

  • سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان از 17 دی ماه 99 با ژانر درام اجتماعی و عاشقانه  به کار گردانی حسین سهیلی زاده به نمایش گذاشته شده است. در این سریال با نقش آفرینی باران کوثری، آرمان درویش، پانته‌آ بهرام، رویا نونهالی، فرزاد فرزین و.... روبه رو هستیم. آهنگ سریال ملکه گدایان نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای دانلود آن باشد. موضوع ملکه گدایان حول یک شیمیدان ساکن آلمان می‌چرخد که با دختری ایرانی در آلمان قصد ازدواج دارد ولی برای آخرین دیدار با پدر درحال مرگش تصمیم به بازگشت به ایران می‌گیرد. او به دلایلی به صورت قاچاقی این کار را انجام می‌دهد که توسط قاچاقچیان انسانی می‌افتد و بیهوش می‌شود و وقتی به هوش می‌آید هوییتش نیز تغییر یافته و حتی نامزد و مادرش هم او را نمی‌شناسند.

  • سریال می خواهم زنده بمانم

این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در 4 اسفند 99 در شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرده‌ است. در این سریال بازیگرانی چون حامد بهداد، سحر دولت‌شاهی، پدرام شریفی و... نقش آفرینی می‌کنند. دراوایل سریال می خواهم زنده بمانم تصویر یک زوج را می‌بینیم که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنند و قرار است در این سریال خاطرات دهه 60 با همه سخت‌گیری‌ها برایمان تداعی شود. صدای گوش نواز همایون شجریان در تیتراژ این سریال بر جذابیت آن افزوده است. آهنگ جدید همایون شجریان در سریال می‌خواهم زنده بمانم می‌توانید گزینه‌ی مناسبی برای دانلود این موزیک باشد.

  • سریال قورباغه

این سریال با نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و بازی صابر ابر، نوید محمد زاده سحر دولت‌شاهی و فرشته حسینی و....  در 3 دی ماه شروع به نمایش کرد. سریال قورباغه با ژانر معمایی، اجتماعی، درام مربوط به سرقت سه دوست در روز چهارشنبه سوری و اتفاقات عجیب بعد از آن است.

این سریال ادامه هیولا به کارگاردانی مهران مدیری است. در واقع مهرات مدیری بعد از پروژه موفقیت آمیز خود در هیولا تصمیم به ادامه آن در همان محوریت پول شویی گرفت. نوروز 1400 اولین قسمت سریال دراکولا با ژانر اجتماعی، کمدی، خانوادگی  در شبکه نمایش خانگی پخش شده است. تماشای این سریال فرصت خوبی برای افزودن صمیمیت و گرم کردن خانواده است. تماشا و دانلود سریال جدید در ایام قرنطینه و کرونا علاوه بر این که سرگرمی خوبی محسوب می‌شود می‌تواند بر دایره اطلاعاتمان بیافزاید.

فرقی نمی‌کند شما طرفدار چه آهنگی یا چه ژانری از فیلم و سریال باشید تنها با سرچ کردن در یک سایت مخصوص می‌توانید به دانلود آهنگ جدید مورد علاقه خود یا دانلود سریال جدید و فیلم جدید بپردازید. اگر به ژانر کمدی علاقه دارید برای دانلود فیلم جدید کمدی می‌توانید آقای سانسور به کارگردانی علی جبارزاده و بازی محمدرضا فروتن، بهرام افشاری، بهاره رهنما را که در نوروز 1400 انتشار شده انتخاب کنید و اگر ژانر اکشن، درام را می‌پسندید فیلم دانلود فیلم ضربه نهایی از کشور آمریکا می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. دراین فیلم قهرمان سابق بوکس برای عمل به قول دخترش پس از آزادی از زندان به رینگ باز می‌گردد.

فیلم هندی استاد که محصول 2021 می‌باشد می‌تواند با ژانر جنایی می‌تواند شما را به خود علاقه‌مند کند. در این فیلم پروفسوری را می‌بینیم که به مدرسه نوجوانا اعزام شده و با گانگستری که بچه‌ها را برای کار‌ها مجرمانه مجبور می‌کرد درگیری پیدا می‌کند.

در این میان فیلم‌های تخیلی و ترسناک را فراموش نکنید. فیلم‌های ترسناک باعث افزایش ترشح آدرنالین شده و احساس کسلی را رفع می‌کنند. فیلم ارتش مردگان که محصولی از سال 2021 کشور آمریکا است در 31 اردیبهشت 1400 اکران می‌شود. در این فیلم علمی تخیلی ترسناک، یک سری زامبی را نشان می‌دهد که به شهر لاس وگاس آمریکا حمل کرده و در این حین گروهی از افراد برای یک سرقت بزرگ خود را آماده می‌کنند.

اگر به دنبال سایتی هستید که هم جدیدترین آهنگ‌ها را ارائه کند هم بتوانید به دانلود فیلم‌ جدید بپردازید و همچنین از سریال‌های نمایش خانگی عقب نمانید روبیک مـوزیک گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. چرا که جدید ترین سریال و فیلم در ژانر‌های گوناگون از کشور‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. روبیک موزیک یک مجموعه‌ی کاملی برای آهنگ و سریال و فیلم‌هایی است که شما به آن‌ها علاقه دارید. برای استفاده از سایت روبیک موزیک به آدرس rubikmusics.ir  مراجعه فرمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها