ماسک های رنگی خندوانه!

کد خبر: 1057452

ماسک های سه بعدی خندوانه که از شرکت رسپی نانو تهیه شده است، در عین زیبایی کارایی بالایی هم دارند و با استفاده از لایه‌های با فیلتراسیون بالا توانسته‌اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند.

ماسک های سه بعدی رنگی مورد استفاده در برنامه خندوانه توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. بسیاری از مخاطبان این برنامه، رنگ‌های شاد و جذاب این ماسک ها را ستایش کرده‌اند و برخی نیز به دنبال شناخت بیشتر آن‌ها هستند.

ماسک های سه بعدی خندوانه که از شرکت رسپی نانو تهیه شده است، در عین زیبایی کارایی بالایی هم دارند و با استفاده از لایه‌های با فیلتراسیون بالا توانسته‌اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند.

ماسک سه بعدی خندوانه

علاوه بر این، این ماسک ها در رنگ‌بندی‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و همین موضوع باعث شده است تا برنامه خندوانه بتواند به فراخور شرایط از رنگ‌های مختلف آن‌ها بهره گیرد.

ماسک سه بعدی به ماسکی گفته می‌شود که از سه تکه مجزا تشکیل شده است که با استفاده از روش اولتراسونیک به هم دوخته شده‌اند. این سه تکه در سه قسمت بالا، پایین و جلو ماسک قرار می‌گیرند و از ترکیب آن‌ها ماسک سه بعدی تولید می‌شود.

ماسک های سه‌بعدی مدتی است که مورد توجه مشتریان قرار گرفته، اما استفاده از این ماسک ها در برنامه خندوانه بار دیگر توجه مردم را به آن‌ها جلب کرده است، به‌ویژه که رنگ‌بندی‌های شاد و متنوع آن‌ها با فضای برنامه خندوانه متناسب شده است و به زیبایی بیشتر این برنامه کمک کرده است.

ماسک‌های سه بعدی نام‌های دیگری هم دارند که معروف‌ترین آن‌ها ماسک فیش و ماسک سه تکه است. ماسک فیش یا ماهی نامی است که بر اساس شکل ظاهری این ماسک به آن‌ها اعطا شده است.

ماسک سه بعدی رسپی نانو در خندوانه!

ماسک های سه بعدی مزایای متعددی دارند که باعث می‎شود استفاده از آن‌ها در برنامه تلویزیونی نظیر خندوانه مفید باشد که در ادامه سه مورد از مهم‌ترین آن‌ها را ذکر می‎کنیم:

- فیلتراسیون قوی ذرات: این ماسک‌ها از لایه‌های متعدد اسپان باند، نانو، SMS (که خود شامل دو لایه اسپان باند و یک لایه ملت بلون است) ساخته شده و با دو کیفیت 95 درصد فیلتر و 99 درصد فیلتر ذرات در دسترس هستند. وجود نانو در ماسک باعث می‌شود که منافذ لایه‌های ماسک ریزتر شده و بنابراین، فیلتراسیون ماسک به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بنابراین، نسبت به انواع ماسک سه لایه دارای کارایی بسیار بالاتری در فیلتر ذرات هستند.

- سهولت صحبت با ماسک: فاصله تکه جلویی ماسک از دهان باعث می‎شود تا استفاده از ماسک مزاحم حرف زدن افراد نشود و افراد بتوانند به سادگی در برنامه‌های تلویزیونی شرکت کرده و صحبت نمایند. این در حالی است که به طور مثال ماسک های سه لایه کاملاً روی صورت افراد می‎خوابد و با دهان اشخاص تماس مستقیم می‎گیرد. از این رو نمی‌توان به سادگی از پشت این ماسک ها صحبت کرد.

- ظاهر زیبا: عامل دیگری که باعث شده است تا در برنامه خندوانه از ماسک های سه بعدی رسپی نانو استفاده شود، ظاهر زیبای آن‌ها است. در برنامه‌های تلویزیونی زیبایی تصویر و جذابیت تصویری شرکت‌‌کنندگان بسیار مهم است و از این رو لازم است از ماسک‌هایی استفاده شود که زیبا و جذاب باشند. ماسک های رنگی استفاده‌شده در برنامه خندوانه همه این ویژگی‌ها را دارند و ضمن کمک به فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از ماسک، توانسته است تصویری خوب و درخور را به بینندگان این برنامه عرضه کند.

یک ویژگی مهم در بسته‌بندی ماسک‌های رسپی نانو که در نوع خود بی‌نظیر است، وجود چند رنگ مختلف ماسک 3 بعدی در یک بسته است! در بازار پرهیاهوی تولید ماسک، رسپی نانو تلاش خود را کرده تا با تنوع در رنگ‌های ماسک موجود در یک بسته، به خواسته مشتریان خود پاسخ دهد.

خرید ماسک خندوانه

در صورتی که شما هم به این ماسک ها علاقه‌مند شده‌اید و به دنبال خرید ماسک سه بعدی خندوانه هستید، می‎توانید با مراجعه به فروشگاه کرومارکت و یا نانوکر این ماسک ها را به سهولت و با ارسالی آسان تهیه نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها