قیمت خرید انواع قطعات یدکی سامسونگ در امداد موبایل

کد خبر: 1057498

سری گوشی­‌های سامسونگ از برندهای پرطرفدار در بین کاربران ایرانی می­‌باشد و آسیب دیدن قاب و شاسی موبایل امری طبیعی و برای هر کاربری پیش می‌­آید. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی­‌ها و قیمت قاب و شاسی سامسونگ صحبت کنیم. در فروشگاه‌­های آنلاین قطعات موبایل، بطور شفاف قیمت قاب و شاسی سامسونگ قابل مشاهده است. قاب و شاسی گوشی از قطعاتی هستند که نقش اساسی را در ظاهر گوشی برعهده دارند. علاوه بر آن از گوشی در برابر ضربات احتمالی محافظت می­‌کنند. چنانچه قاب و شاسی گوشی دچار آسیب شود و نیاز به تعویض کردن داشته باشد باید تمام اجزای آن باز گردد و اگر اینکار توسط خود کاربر انجام گردد امکان شکستن تاچ و ال­ سی­ دی­ وجود دارد. بنابراین این کار را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید.

قاب و شاسی گوشی چیست؟

شاسی گوشی موبایل از جنس پلاستیک، شیشه و فلز است که نوعی قاب محسوب می­‌شود و دور و پشت گوشی را پوشش داده و قطعات موبایل در آن جاسازی می­‌شود و تفاوت شاسی با قاب در این است که قاب­‌ها تنها دور گوشی را پوشش داده در حالی که شاسی­‌ها تمام سطح گوشی بجز صفحه نمایشگر را پوشش می‌­دهند و نقش حفاظت آن از گوشی پررنگ‌­تر است. قطعات قاب و شاسی گوشی موبایل در برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. از نکات مهمی که باید در زمان خرید قاب و شاسی گوشی به آن دقت کنیم اصل بودن آن قطعه می‌­باشد. در غیراین صورت با مشکلاتی از قبیل آنتن‌دهی ضعیف و یا قرار نگرفتن درست قطعات موبایل و مشکلات ناشی از آن روبه ­رو خواهیم شد. باید توجه داشته باشید که قیمت قاب و شاسی سامسونگ با توجه به مدل آن کمی متفاوت است.

مدت زمان لازم برای تعویض قاب و شاسی گوشی

در صورتی که به بدنه گوشی سامسونگ ضربه وارد شود و نیاز به تعویض قاب و شاسی داشته باشد بهتر است با پرداخت قیمت قاب و شاسی سامسونگ جلوی مشکلات و خسارات بیشتر را بگیرید. بخصوص سری جدید گوشی سامسونگ که از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار می­‌باشند. از آنجا که تعویض قاب و شاسی نیاز به دقت بالایی دارد و باید همه اجزای گوشی باز شود نیاز به مدت زمان برای تعویض دارد و این مدت برای گوشی­‌های مختلف متفاوت است و از 20 دقیقه تا یک روز متغیر است همچنین هزینه تعویض با توجه به مدت زمان و مدل گوشی نیز با یکدیگر فرق می­‌کند.

قیمت قاب و شاسی سامسونگ با توجه به جنس آن

در جنس بدنه گوشی(پلاستیک، فلز و شیشه) تفاوت‌هایی وجود دارد که بر روی کارکرد گوشی می­‌تواند اثرگذار باشد و همچنین بر قیمت قاب و شاسی سامسونگ اثر بگذارد. بدنه پلاستیکی گوشی دارای تنوع رنگی زیاد، مقاومت و آنتن‌­دهی خوب است و هزینه تولید آن کمتر از سایر جنس­‌ها است. اما جنس پلاستیکی زود کثیف شده و تازگی خود را از دست می‌­دهد. استفاده از بدنه فلزی گوشی حس خوبی را برای کاربر فراهم می­‌کند و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و در انتقال گرما به هوا بسیار بهتر از بدنه پلاستیکی عمل می­‌کند. اما ماهیت فلز یک خصوصیت منفی دارند که نمی­‌توانند امواج رادیویی(خدمات سیم کارت، وای­فای و بلوتوث) را براحتی از خود عبور دهند. به همین دلیل تولید کنندگان نوارهای پلاستیکی را برای باز کردن مسیر امواج در قسمت‌هایی از بدنه گوشی قرار می‌­دهند که زیبایی گوشی را کم می‌­کند.

جنس بدنه شیشه‌­ای ظاهر و طرحی زیبا را برای گوشی­‌های هوشمند فراهم می­‌کند. قیمت قاب و شاسی سامسونگ در جنس شیشه گران‌تر از دو جنس پلاستیکی و فلزی می‌­باشد. جنس شیشه­‌ای با ظاهری زیبایی که به گوشی می­‌دهند حس خوبی را به کاربر می­‌دهند. سامسونگ در زمینه ارائه چنین محصولاتی بسیار موفق بوده و یک سازنده حرفه‌ا‌ی می­‌باشد. همچنین براحتی سیگنال­‌های رادیویی را از خود عبور می‌­دهد. اما از معایب آن می‌­توان به شکننده بودن و خش­‌پذیری و لغزنده بودن آن اشاره نمود. حال اینکه کدام جنس بهتر است بستگی به کاربر دارد و هر شخص محصولی را می­‌خرد که متناسب با سلیقه و نیاز اوست.

خلاصه مطلب اینکه اجزای بیرونی گوشی موبایل همیشه ممکن است دچار خط و خشن و شکستگی جزئی یا کلی شود و مجبور به تعویض آن گردید. زیرا سلامت اجزای داخلی هر گوشی وابسته به سلامت اجزای محافظ بیرونی می‌­باشد و چنانچه خود تخصصی در زمینه تعویض اجزای بیرونی مانند قاب و شاسی را ندارید حتماً از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرد. همچنین برند گوشی و نوع مدل آن و جنس بدنه بر قیمت این قطعات اثر مستقیم دارند. نکته آخر اینکه با خرید قطعات اصل و با کیفیت از مراکز معتبر جلوی ضررهای احتمالی به گوشی را بگیرید.

قاب و شاسی گوشی خود را از کجا بخریم؟

امداد موبایل یک فروشگاه اینترنتی معتبر و زیر نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی مشغول به فعالیت است و دارای نشان اعتماد الکترونیک می‌­باشد. در امداد موبایل مجموعه‌­ای متنوع از انواع لوازم و قطعات گوشی و ابزار تعمیرات موبایل جمع‌­آوری شده که دارای کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت قاب و شاسی سامسونگ و دیگر برندهای گوشی موبایل نیز با توجه به قیمت بازار مقرون­ به‌­صرفه و تمامی این قطعات اصل و اورجینال می­‌باشند. همچنین قیمت قاب و شاسی سامسونگ و دیگر محصولات نیز به­ روز هستند. لازم بذکر است که رضایت مشتریان چه کاربر عادی باشند چه تعمیرکار موبایل برای فروشگاه امداد موبایل بسیار مهم بوده و هست. شما می­‌توانید با مراجعه به سایت https://emdadmobile.net با محصولات امداد موبایل و مشاهده لیست محصولات، سفارش خود را ثبت کنید و در صورت نیاز می­‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها