بهترین خودروهای هیوندا در بازار ایران

کد خبر: 1057518

چنانچه صحبت از خودرو باشد بدون شک یکی از اولین نام هایی که به ذهن ما خواهد رسید هیوندا خواهد بود. خودروهای هیوندا امروزه به عنوان لوکس ترین خودرو در ایران با استقبال بسیاری مورد توجه افراد قرار گرفته اند. هیوندای همواره سعی کرده است که کیفیت کار و امکانات را به یک نسبت جذاب با قیمت برساند. این کار موجب شده که هیوندای در بازار جهانی با رویکردی بسیار موفق خود را در سطح بالا قرار دهد. تنوع خودروهای لوکس ساخته شده توسط هیوندای به‌گونه‌ای است انتخاب برترین خودرو ساخته شده توسط هیوندای کاری بس دشوار باشد. گستره فعالیت هیوندای علاوه بر خودروسازی به زمینه هایی همچون فعالیت در صنعت بیمه ، صنایع سنگین و آهن آلات را تشریح کرد. بهره بردن از به روزترین تکنولوژی‌ها در ساخت خودروهای هیوندای موجب شده است که امروز لوکس ترین  خودروها توسط این کمپانی به بازار جهانی عرضه شوند. در کشور ما نیز بیش از ۱۰ سال است که خودروهای هیوندا مورد استقبال فراوان قرار گرفته اند به گونه‌ای که این خودرو در زمره ی  محبوب ترین خودرو ها قرار دارند. خرید خودرو هیوندا برای اکثر افراد می تواند جذابیت خاصی داشته باشد. این خودروها به دلیل طراحی فوق العاده و امکانات عالی مورد استقبال مردم کشورمان قرار گرفته اند.

001

تاریخچه هیوندا

 در سال ۱۹۶۷ فردی کره ای به نام چانگ جو تصمیم گرفته که این  کمپانی را  بنیان گذاری کند.  محبوبیت خودروهای هیوندا به گونه بود که رفته رفته و پس از چند سال اکنون خودروهای هیوندا بالاتر از کمپانی هایی نظیر جنرال موتورز آمریکا مورد استفاده کار می گیرند. پیشرفت روز افزون هیوندای به گونه‌ای بوده  که امروزه این کمپانی در رده سوم بزرگترین خودروسازان جهان قرار گرفته است

اولین خودروی هیوندا چه بود

یک سال پس از تاسیس کمپانی، مسئول کمپانی تصمیم گرفت اولین خودرو خود را با همکاری کمپانی بزرگ فورد روانه بازار کند. بلندپروازی های این کمپانی به گونه ای بود که سرانجام تصمیم گرفت اولین خودرو را به دست طراحان و مهندسان خود ساخته و روانه بازار کند. این مدل که نسخه‌ای از سوناتا بود بعدها موجبات توسعه این صنعت را فراهم کرد. با نگاهی به اولین خودرو الکتریکی ساخته شده توسط هیوندای متوجه می‌شویم که این برند سال‌ها قبل از تمام خودروسازان بزرگ مشغول به ساخت خودرو الکتریکی بوده است

 برند خودروسازی هیوندای

 گستردگی فعالیت های هیوندا به گونه‌ای بود که امروزه در چندین کشور دنیا مشغول به ساخت خودروهای هیوندا هستند برنامه‌ریزی دقیق، ساخت زیبا، بهره بردن از به روزترین تکنولوژی ها و قیمت مناسب خودرو هیوندای موجب شده که محصولات هیوندای در سراسر جهان جز محبوب ترین خودرو ها قرار گیرند. ایجاد مرکز تحقیق و توسعه بازار توسط جانگ مونگ کو موجب شد که این مسیر سخت پس از سال‌ها توسط هیوندای طی شود. در حال حاضر برند هیوندا جز 3 برند برتر جهان است به گونه‌ای که تحقیق و توسعه آن در کشورهای آلمان، هند، ژاپن و کشور آمریکا و ایالت کالیفرنیا قرار دارد. هیوندا پیشگام در خلاقیت و طراحی های نو، برای مصرف‌کنندگان خود احترام خاصی قائل است به گونه ای که درصد زیادی از مشتریان اعلام رضایت خود را از این خودروها اعلام کرده‌اند.

 محبوب ترین خودرو هیوندای

 اگر قصد خرید خودروهای هیوندا را دارید باید بدانید که محبوب ترین خودروها در این کمپانی کدام هستند. هیوندا سانتافه ابتدا برای رقابت با خودروسازان بزرگ جهان وارد بازار شد. عملکرد چشمگیر سانتافه به گونه ای بود که علاوه بر غلبه بر رقبایی مانند فورد به سرعت در آمریکا مورد استفاده قرار می‌گرفت. کیفیت خودرو سانتافه به گونه‌ای بود که جوایز بسیاری را از آن خود کرد. یکی دیگر از محبوب ترین خودروهای هیوندای با نام هیوندا النترا بوده که سال ۱۹۹۰ به بازار عرضه شد و هم اکنون به عنوان پرفروش ترین خودرو ساخته شده توسط هیوندا در آمریکا و کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  هیوندا النترا امروز در ۵ مدل به بازار عرضه می‌شود طراحی باتری این خودرو به گونه ای است که چنانچه باتری آن دچار مشکل شد دینام می تواند خودرو را تا ۸۰ آمپر بر ساعت همراه شارژ نگه دارد.

002

 بهترین خودرو های هیوندا در بازار ایران

 اگر بخواهیم به انتخاب بهترین خودرو های هیوندا در بازار ایران بپردازیم باید به سال ها قبل بازگردیم. چندین سال قبل هیوندا با ارائه خودروهای خود به بازار ایران مجوز ورود به ایران را دریافت کرد. اولین خودروهای هیوندا که به بازار ایران عرضه شدند آزرا، سوناتا، سانتافه و کوپه بودند اما در طول این سال‌ها با ورود  با کیفیت ترین خودروها و با استانداردهای اروپایی کشور ما نیز محلی  برای ورود پیشرفته ترین خودرو هیوندای بازار شد.

خلاقیت بالا و بهره مندی از به روزترین تکنولوژی آن موجب شده که بازار ایران نیز ورود به استفاده از محصولات هیوندای بیاورد. هیوندا النترا و هیوندا سانتافه محبوب ترین خودروهای ساخت این برند در ایران هستند در ابتدای ورود خودروهای هیوندای به ایران توسط شرکت کرد. راین خودرو با مونتاژ دو خودرو ورنا و آوانته  و ارائه آنها به بازار که مورد استقبال فراوانی قرار گرفتند می شد حدس زد که آینده روشنی در انتظار محصولات این خودروسازی در ایران وجود دارد

 هیوندا در اروپا

 ارائه خودرو هیوندا سانتافه به بازار اروپا موجب شد با برداشتن گام بلندی تبدیل شدن هیوندا به یک خودروساز بزرگ در جهان تبدیل کند. جالب است بدانید امروزه در آلمان در هر ده خودروی بیابانگردی یکی متعلق به شرکت هیوندای است. توسعه ی خودروهای هیوندا به گونه ای پیش رفته است که امروزه اکثر کشورهای صاحب سبک در طراحی و ساخت خودرو، مشغول به وارد کردن خودروهای این کمپانی هستند. هم اکنون در چندین کشور اروپایی کارخانه های ساخت خودروهای هیوندا مشغول به طراحی و ساخت خودرو هستند. پیش بینی بسیاری از فعالان صنعت خودرو این است که به زودی هیوندا می تواند به عنوان بزرگترین کمپانی در ساخت خودرو مشغول به ارائه ی خدمات باشد.

003

سبک خودروهای هیوندا

 هیوندای در ابتدا خودروهای خود را مشابه هم و به یک صورت ارائه می کرد. اما سرانجام این کمپانی تصمیم گرفت خودروهای خود را با طراحی های نوین و با استانداردهای جهانی به بازار عرضه کند. لوک دانکروولک  بزرگترین طرح های خودروسازی آئودی و لامبورگینی امروز طراحی خودرو برای ایران دارد. دانکروولک  اعتقاد دارد که هر خودرو با شخصیت خاص خود را داشته باشد  وی افزود ما با طراحی های منحصر به فرد نشان خواهیم داد که  هیچگونه مشابهی در جهان نخواهیم داشت سبک خودروسازی هیوندای به گونه ای است که امروزه خود به عنوان یک نماد در طراحی خودرو و مشغول به فعالیت است به‌طوری که بزرگان خودروسازی به تقلید از خودروهای این کمپانی مشغول به طراحی خودرو هستند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها