عکس خاص نجم الدین شریعتی و پسرش

کد خبر: 1065850

سمت خدا نام یک برنامه تلویزیونی است که به صورت هفتگی (شنبه تا پنج شنبه) بعد از ظهر از شبکهٔ ۳ پخش می‌شود و به مباحث دینی و اخلاقی و اجتماعی می‌پردازد. این برنامه از سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرده و یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های دینی صدا و سیماست.

عکس خاص نجم الدین شریعتی و پسرش

نجم الدین شریعتی najmeddin shariat متولد ۱۳۵۹ در تنکابن (مازندران) مجری است .فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد و در کنار آن تحصیلات حوزوی را نیز بصورت شخصی پیگیری کرده و حالا مجری برنامه دینی است.

نجم الدین شریعتی

خانواده نجم الدین شریعتی

یک برادر بنام حسام الدین و یک خواهر بنام زهرا دارم که از من کوچکترند.

من خواهرم و برادرم را بعنوان یک خواهر و برادر بی‌ نهایت دوست دارم،  یعنی دیگر بیشتر از آن متصور نیست، مادرم را بعنوان یک مادر و پدرم را بعنوان یک پدر.

برای هر کدامشان یک جایگاه ویژه‌ای قائل هستم.

اینور نیست که بگویم کدام را بیشتر دوست دارم من هر کدامشان را در این جایگاهی که هستند بی‌ نهایت دوست دارم و هیچ‌ وقت کم نمی‌ گذارم.

نجم الدین شریعتی

بیوگرافی نجم الدین شریعتی همسر نجم الدین شریعتی بیوگرافی مجری تلویزیون بهترین مجری معروف بیوگرافی بازیگران مجله سینما جالب و خواندنی مجری شبکه سه مجری سمت خدا

شروع از ۲۲ سالگی

از سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۲ ساله بود فعالیت خود را بعنوان مجری از برنامه نیمرغ شروع کرد که در زمان خود به یکی از برنامه های پربیننده نوجوانان تبدیل شد.

در زلال احکام

نجم الدین در دومین تجربه خود سال ۱۳۸۵ اجرای برنامه پرسش و پاسخ دینی بنام زلال احکام را برعهده گرفت که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت.

او با این برنامه به شهرت رسید.

سمت خدا

بعد از زلال احکام، جرقه برنامه سمت خدا از سال ۸۸ زده شد و آقای مجری از آن سال تا الان هر روز ظهر از شبکه سه مهمان خانه ها مردم است.

در این برنامه مباحث دینی، اخلاقی و اجتماعی با حضور روحانیون بررسی می شود.

ازدواج نجم الدین شریعتی  

۲۳ یا ۲۴ سالگی زمانی که هنوز درسش تمام نشده بود ازدواج کرده است می گوید یکی از موفقیت هایش همین ازدواج به موقع بود.

ازدواجمان سنتی بود، همسرم به من معرفی شدند و ما صحبت کردیم و ازدواج ما سرگرفت، ثمره این زندگی حالا یک پسر بنام محی‌ الدین متولد ۱۳۸۹ می باشد.

 پسر نجم الدین شریعتی

بیوگرافی نجم الدین شریعتی همسر نجم الدین شریعتی بیوگرافی مجری تلویزیون بهترین مجری معروف بیوگرافی بازیگران مجله سینما جالب و خواندنی مجری شبکه سه مجری سمت خدا

اوقات فراغت

اگر اوقات فراغتی باشد سعی می‌ کنم آن لحظات به نوعی مرتبط با کار باشد و نگاه من به زندگی بخشی از آن به مطالعه می‌ گذرد.

در مطالعه هم اعتقاد به تنوع دارم، یک زمان مطالعه‌ ام مرتبط است با کار و موضوع برنامه‌ ها است، خسته که می‌ شوم در دنیای شعر پرسه می‌ زنم.

گاهی هم رمان می‌ خوانم، وقتی را برای دیدن تلویزیون و بخشی را هم طبیعتا با خانواده می‌ گذرانم.

کدام دعا را دوست دارید

از دعاهای صحیفه، مناجات خمسه عشر را دوست دارم.

باز هم بسته به حالم سراغ آن می‌ روم چون می‌ دانید که مناجات‌ های مختلفی دارد، مناجات مشتاقین، مناجات خائفین، مناجات تائبین و …

نجم الدین شریعتی

شعر و ادبیات در زندگی

بترین لحظات زندگی من با کتاب‌ های شعر می‌ گذرد و در چند سال اخیر آثار شاعران معاصر که بسیار خوش ذوق و قریحه هستند رو دنبال می‌ کنم.

هندسه شعرشون رو دوست دارم و خیلی خوشحالم که بخشی از اشعارشون رو هر روز و شب با خودم زمزمه می‌ کنم.

جنجال و حاشیه

در سال ۱۳۹۳ بود که نجم الدین بدلیل تغییر تهیه کننده اصلی برنامه در آنتن زنده اعلام کرد بدلایل این مشکلات حاضر به اجرا برنامه نیست و خداحافظی کرد.

مهمان برنامه هم که یک روحانی بود در حمایت او گفت : نه من و نه هیچ کدام از کارشناسان برنامه در صورت نبود مجری و تهیه کننده اصلی حاضر به حضور در برنامه نیستیم.

یک هفته نگذشت که دوباره نجم الدین شریعتی به برنامه برگشت.

نویسندگی دلی

گهگاهی برای دل خودم می‌نویسم.

اما شعر نمی‌ گویم، البته خیلی دوست دارم، اما به نظرم شعر گفتن و شاعر بودن یک موهبت خدایی است که متاسفانه من از اون محرومم

ساخت مستند

گاهی برنامه‌ های مستند می‌ سازم برای شبکه سه و شبکه‌ های دیگر، که آن‌ هم بیشتر دلی است یعنی به خاطر دلم و دغدغه هایم این کار را انجام می دهم.

نجم الدین شریعتی

دغدغه ام

دغدغه اصلی من این است که دین وارد زندگی مردم شده، بعد به واسطه آن اعمال ما درست شود و امیداوارم دین را منحصر به ایام و شرایط خاص نکنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها