واکنش تند محمدحسین میثاقی به توییت آقای وزیر/ فیلم

کد خبر: 1067269

محمدحسین میثاقی (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج) مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است.

واکنش تند محمدحسین میثاقی به توییت آقای وزیر/ فیلم

محمدحسین میثاقی (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج) مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است. محمدحسین میثاقی به همراه محمدرضا احمدی اجرای برنامه فوتبال برتر از شبکه سه به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی را بر عهده دارد. محمدحسین میثاقی سابقاً مجری فوتبال ۱۲۰ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور در شبکه ورزش بود. محمدحسین میثاقی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۶ با گزارش بازی‌های شیرین فراز کرمانشاه در شبکه استانی زاگرس شروع کرد. محمدحسین میثاقی پس از گزارشگری برای ۹۰ به شهرت رسید و نامش با اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰ بر زبان‌ها افتاد.

محمدحسین میثاقی به توییت وزیر واکنش نشان داد

 

زندگی خصوصی محمد حسین میثاقی و همسرش

محمدحسین میثاقی (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج) مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است. وی مجری برنامه فوتبال برتر از شبکه سه می‌باشد.

محمدحسین میثاقی

محمدحسین میثاقی (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج) مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است. وی مجری برنامه فوتبال برتر از شبکه سه می باشد.

محمدحسین میثاقی ۱۴ مهرماه ۱۳۶۵ در کرج به دنیا آمد. او یک برادر و چهار خواهر بزرگتر از خود دارد و خانواده میثاقی با حضورش هشت نفره شدند. پدرش فرهنگی بوده و اکنون از دنیا رفته است.

ازدواج

محمد حسین میثاقی ازدواج کرده و متاهل است. او در مصاحبه هایش اعلام کرده که شرمنده همسرش است، چون کل زندگی و نگهداری از فرزندشان را یک نفره پیش می برد. تا کنون پیش نیامده که همسرش غر بزند و بگوید کارت را کم کن. حتی شده که وقتی میثاقی خسته بوده و خواسته کاری را بپیچاند، همسرش مخالفت کرده است. همسرش پایه و همراه او برای فیلم دیدن است. همه فیلم های خوب ایرانی را با او می بیند، تماشای فیلم خارجی چند سال است که کم شده و به جایش سریال می بینند. میثاقی در یکی از مصاحبه هایش به شوخی گفته است: «به طور کلی در زندگی مان تقسیم وظایف کرده ایم. مثلا من صحبت می کنم همسرم گوش می دهد.»

خاطره با همسرش

یک روزی دیر وقت در خانه به همراه خانومم بازی بایرن مونیخ و بارسلنا را تماشا می کردم، وقتی بارسا گل زد من خیلی داد زدم، یکی از همسایه های ما یک خانوم مسن است که به خانومم گفتم فردا برود حتما حالشو بپرسد. جالب اینجاست فردا همسایه ها به من گفتند آنها همزمان بازی والیبال را می دیدند که با صدای من فهمیدند که در بازی فوتبال اتفاقی افتاده است.

فرزند محمد حسین میثاقی

پسر او در ۲۸ بهمن ۹۶ در بیمارستان صارم تهران به دنیا آمد. او پس از به دنیا آمدن فرزندش گفت: با سن و سال من، این بچه بیشتر رفیق من است تا فرزندم.

میثاقی برای انتخاب نام پسرش خیلی به جزئیات فکر کرده است. مثلاً نام انتخابی حتماً کوتاه باشد. اولین حرف فامیلی اش با آخرین حرف اسمش یکی باشد و بشود لوگو یا طرح خاصی با اسم و فامیلش طراحی کرد. حتی به کسانی که در این روز متولد شده اند نیز فکر کرده، روز تولد سام با روز تولد مایکل جردن و ۱۰ ورزشکار و هنرمند مشهور دیگر یکی است.

برایش آنقدر ها مهم نیست شغل انتخابی پسرش چه باشد، بیشتر دوست دارد پسرش در کار و حرفه انتخابی اش خاص و نفر اول باشد. حالا اگر ورزشکار یا خبرنگار و حتی نویسنده و اهل فیلم و موسیقی شود، مهم این است که در حرفه انتخابی اش خاص باشد و زبانزد.

محمدحسین میثاقی

محمدحسین میثاقی

علاقه به فوتبال

از همان کودکی علاقه اش به فوتبال شروع شد و تا 14 سالگی در تیم نوجوانان کرج بازی می کرد اما مدتی بعد پدرش با ادامه بازی او مخالفت کرد. پدرش مدیر مدرسه و برادرهایش تحصیل کرده هستند و می گوید تنها من بودم که درست درمان درس نمی خواندم برای همین پدرم سخت گیری می کرد.

سرگرمی ها و علایق

میثاقی بازیکن فوتسال است. وقتی حین فوتسال زانویش زخم می شود و رویش آب می ریزد، به او مزه می دهد. همینطور وقتی از سالن برمی گردد و چند روز بدن درد دارد، آن درد برایش لذتبخش است.

این مجری کتاب خواندن را هم خیلی دوست دارد. می گوید سادیسم و مازوخیسمی دارم که در خانه کتاب باید باز باشد و گاهی این موجب آزار همسرم می شود. عقاید یک دلقک، خداحافظ گری کوپر، جزء از کل و ناتور دشت از کتاب های مورد علاقه او هستند.

یکی دیگر از علاقه مندی ها و تفریحاتش تماشای فیلم خوب است.

در زمینه طرفداری در فوتبال او یک استقلالی است. فوتبالیست مورد علاقه اش مارادونا بوده و هست و از بین ایرانی ها نسل طلایی عابدزاده، علی دایی، علی منصوریان، خداداد عزیزی و خلاصه همه شان را دوست دارد.

از میان خوراکی ها به ماکارونی، ته دیگ برنج، قرمه سبزی، نوشیدن چای با خرما و... علاقه دارد.

انتخاب رشته اشتباهی

در انتخاب رشته کنکور به جای مکانیک قزوین اشتباها ریاضی کرمانشاه رو زد و با اصرار پدرش ثبت نام کرد، همان موقع پدرم اثاث خانه را جمع کرد و اینطور شد که 4 سال ناله و نفرین خواهر و برادرم بدرقه راهم بود

ورود به صدا و سیما

یکبار تهران بودم که که پدرم فرم تست صدا از کرمانشاه برایم گرفته بود، وقتی برگشتم رفتم و تست صدا و تصویر دادم و قبول شدم و کارم از رادیو کرمانشاه شروع شد.سپس با گروه اجتماعی شبکه کرمانشاه همکاری کردم.

در برنامه 90

از شانس من، همان سال ورودم به تلویزیون، تیم شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر صعود کرد که من آن موقع حواشی بازی را می گرفتم و برای شبکه سه میفرستادم.دوستان شبکه سه هم خوششان آمد و گفتند بعد از اینکه درست تمام شد بیا باهم کار کنیم، وقتی رفتم تست گزارش بدم، عادل فردوسی پور من را دید و برای همکاری در 90 دعوتم کرد.

شهرت و تهیه کنندگی

شهرت محمد حسین میثاقی با گزارش و حاشیه های برنامه 90 شروع شد و با حضور در برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش به اوج خود رسید و حالا در مقام تهیه کننده ورزشی نیز فعالیت دارد.

محمدحسین میثاقی

خرابکاری

من خیلی خرابکاری می کنم یک سری دوست دارم که خرابکاری های من را جمع و جور می کنند، از جا گذاشتن سوئیچ ماشین و کلید در خانه بگیر تا … آخه من همزمان دارم به چند جا فکر می کنم

اختلاف میثاقی با فردوسی پور

بعد از اختلاف گسترده عادل فردوسی پور با علی فروغی مدیر شبکه سه در کمال تعجب او از تهیه کنندگی برنامه ویژه جام ملت های آسیا 2019 کنار گذاشته شد و محمدحسین میثاقی جوان، جای او را گرفت. عده ای بر این باورند اینکار شروع اختلاف بین فردوسی پور و میثاقی خواهد بود، گرچه آنها این موضوع را تکذیب می کنند اما عدم حضور میثاقی در برنامه نود حکم تایید این سخنان است.

دیگر فعالیت ها

محمدحسین میثاقی استاد آمار و ریاضیات در دانشگاه پیام نور و آزاد کرج است. او درباره تدریسش می گوید: «کلاس های من کرکر خنده است و خیلی خوش می گذرد، اما نمی دانم چرا آخر ترم بیشتر بچه ها می افتند!»

جوایز و افتخارات

محمدحسین میثاقی در برنامه سه ستاره سال ۹۴ با نزدیک ۵۸۰۰۰۰ رأی تندیس مردمی سه ستاره را برای بهترین گزارشگر سال ۹۴ از دید مردم بدست آورد.

محمدحسین میثاقی

مجری گری

اجرای برنامه بیست چهارده: او از خرداد تا تیر ۱۳۹۳ در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴، به همراه عادل فردوسی پور و رضا جاودانی، به مجری گری برنامه بیست چهارده که ویژه برنامه پوشش جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بود پرداخت.

اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰: وی در سری سوم برنامه فوتبال ۱۲۰ جایگزین حمید محمدی شد و به اجرای اولین برنامه اختصاصی خود پرداخت. پس از اختلافات او با عادل فردوسی پور و جایگزینی برنامه فوتبال برتر با نود، او از اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰ کنار گذاشته شد و حمید محمدی به مانند گذشته به اجرای برنامه بازگشت.

اجرای برنامه فصل داغ فوتبال: وی به همراه مهدی توتونچی در تابستان ۱۳۹۵، مجری برنامه فصل داغ فوتبال، ویژه برنامهٔ جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ و کوپا آمریکا ۲۰۱۶ از شبکه ورزش بود.

اجرای برنامه فوتبال برتر: از اوایل فصل ۹۸–۱۳۹۷ لیگ برتر فوتبال ایران وی نیز برنامه فوتبال برتر را اجرا می کند. همچنین او تاکنون مجری فصل ۱ و ۲ برنامه تحلیلی فوتبال برتر بوده است.

اجرای برنامه آسیا ۲۰۱۹: او از دی تا بهمن ۱۳۹۷ اجرای برنامه آسیا ۲۰۱۹، ویژه برنامه پوشش جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را برعهده داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها