جزئیات خبر انصراف رئیسی از انتخابات 1400

کد خبر: 1072954

برنامه‌های انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی از امروز آغاز شد و اولویت اقتصاد در کمپین رییسی با برگزاری نشست مشترک با اتاق های اصناف، تعاون و بازرگانی ایران و حضور در بازار تهران کلید خورد.

جزئیات خبر انصراف رئیسی از انتخابات 1400

به گزارش سایت خبر روز،  احتمال انصراف ابراهیم رئیسی به نفع کاندیداهای دیگر تکذیب شد.

برنامه‌های انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی از امروز آغاز شد و  اولویت اقتصاد در کمپین رییسی با برگزاری  نشست مشترک با اتاق های اصناف، تعاون و بازرگانی ایران و حضور در بازار تهران کلید خورد.

این در حالی است که از شب گذشته یک کانال تلگرامی و سایت خبری از احتمال انصراف سید ابراهیم رئیسی به نفع یکی از کاندیداهای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم خبر داده بودند که یک منبع آگاه نزدیک به ستاد مرکزی ابراهیم رییسی در همین خصوص ضمن رد شایعات مطرح شده گفت:  فعالیتهای انتخاباتی آقای رییسی و برنامه‌های تبلیغاتی ایشان با جدیت و قدرت در حال انجام بوده و از امروز وارد فاز جدیدی خواهد شد.

ابراهیم رییسی با شعار «هر خانه یک ستاد» در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرده است.

اولین صحبت های رئیسی در میتینگ انتخاباتی بعد از تائید صلاحیت

 

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیمات لحظه‌ای، اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند و ثبات اقتصاد را چه در عرصه داخلی و بین‌المللی دچار آسیب می‌کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری،  در نشست اتاق‌های سه گانه و فعالان اقتصادی با کاندیداهای انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری طی سخنانی اظهار داشت: دیدگاه‌ها و نظرات شما در قبال مسائل اقتصادی برای هر دولتی موثر خواهد بود، چون شما میدان دار اقتصاد کشور هستید؛ باید سالی چند مرتبه با فعالان اقتصادی جلسه داشت و من این آمادگی را دارم در دولت خود این نشست‌ها را ادامه دهم.

وی افزود: قانونمداری به عنوان یک اصل مهم در کشور باید اجرا شود و بنده در صدد هستم قانون بهبود فضای اشتغال را در دولت مردمی و ایران قوی به خوبی اجرا کنیم.

رییسی گفت: با توجه به دغدغه مردم که مسائل اقتصادی است، روندی را برای این مسئله دنبال می‌کنیم یک شناخت مسئله، دو شناخت راه حل و راهکار،  سوم تعیین اولویت‌ها و چهارم در میدان عمل میدان داری کردن است؛ یعنی در اتاق جلسات ننشستن و همراه و همکار بودن با میدان داران صحنه است.

وی با اشاره به اینکه ما ایران قوی می‌خواهیم  و بسترهای آن فراهم است، گفت: نیروی انسانی، ذخایر معادن و گنجینه‌های موجود در کشور بستر لازم است آنچه که مورد نیاز است مدیریت کارآمد و جهادی است که‌ می تواند این عوامل را به قدرت و قوت تبدیل کند.

رییسی افزود: ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد و از الزامات اقتصاد قوی تیم اقتصادی دولت است که باید قوی، کارآمد و یکدست باشد برای این امر یک کارشناسی قوی شدن لازم است تصمیمات لحظه‌ای ثبات را از اقتصاد می‌گیرد و از الزامات اقتصاد قوی، ثبات است.

تصمیم جدید رئیسی برای انتخابات 1400

رییسی ادامه داد: معتقدیم نمی‌توان بازار را دستوری و در اتاق‌های دربسته اداره کرد بازار باید در تصمیمات اقتصادی نقش داشته باشد.

رئیسی گفت: من یک مدیر میدانی هستم و اولین نشستم در سفرهای استانی با تولیدکنندگان بوده است؛  وقتی نیاز و شعار اصلی تولید بود، تولید باید مسئله اول باشد؛ به همین دلیل به قضات و دادستان ها دستور دادم که تولید باید در اولویت باشد و نباید دچار وقفه شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها