زخم فرزاد فرزین غوغا به پا کرد/ ماجرای ازدواج و عکس همسر فرزاد فرزین + تصاویر دیده نشده

کد خبر: 1079197

فرزاد فرزین موزیک ویدئو جدید خود را منتشر کرد.

زخم فرزاد فرزین غوغا به پا کرد/ ماجرای ازدواج و عکس همسر فرزاد فرزین + تصاویر دیده نشده

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است. فرزاد فرزین تک پسر خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد. پدر فرزاد فرزین مشاور وزیر راه و ترابری و هم اکنون بازنشسته است. و مادر فرزاد فرزین هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و اینک بازنشسته است. فرزاد فرزین در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است.

فرزاد فرزین با انتشار موزیک ویدئو زخم نوشت: 

زخم یک‌عاشقانه نیست

قصه ایست از دل مردم شهر

آهنگ‌ زخم تقدیم به شما مردم عزیز و صبورم که آنونس سریال پر مهره میدان سرخ هست که به زودی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد،حتماً نظراتتونو برام کامنت کنید و اگه دوست داشتید کارو شیر کنید.

ضمنا دو قطعه تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال هم که خیلی دوسشون دارم به زودی تقدیمتون میکنم

تشکر فراوان از کلام پر مفهوم روزبه بمانی عزیزم و تنظیم بینظیر رفیق قدیمی و هنرمند مهران خلیلی و ویدیوی وحید امینی خفن

میکس از سعید خطیبی

متن آهنگ زخم از فرزاد فرزین

کو یه قانون کو یه زندون واسه دزدای سر چاله میدون

کو یه رگبار کو یه بارون که بشوره ببره اینارو بیرون

ما یه عمره که مینالیم ماها چرا همیشه تو همین حالیم

مارو گشتی آخه مشتی چی میتونه باشه توی این جیبای خالیم

ما یه عمره که مینالیم ...

همه وعدشون به ما زخم کاریه اینا واسه ما یادگاریه

خندمون واسه گریه زاریه دیوونه خونس ...

همه وعدشون به ما زخم کاریه اینا واسه ما یادگاریه

خندمون واسه گریه زاریه دیوونه خونس ...

شما سختی شما سدید شما که ازتون نمیمونه ردی

باشه ما هیچ باشه ما گیج دورمون بزنید ولی تا یه حدی

ماها سختیم نمیسازیم ماها فیلمای با پایان بازیم

ماها دردیم ما نیازیم ماها مث پول آب و برق و گازیم

ماها دردیم ما نیازیم ...

همه وعدشون به ما زخم کاریه اینا واسه ما یادگاریه

خندمون واسه گریه زاریه دیوونه خونس ...

همه وعدشون به ما زخم کاریه اینا واسه ما یادگاریه

خندمون واسه گریه زاریه دیوونه خونس ...

بیوگرافی فرزاد فرزین

پیانو برای خواهر و استعداد در فرزاد فرزین

خانواده فرزاد فرزین در ابتدا برای خواهرش کلاس موسیقی ثبت نام کرده بودند ولی بتدریج متوجه شدند که این استعداد در فرزاد فرزین هست و او باید در کلاس پیانو شرکت کند. فرزاد فرزین بعد از آن در سال ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ آهنگ میساخت و پسر داییش گوش میداد. فرزاد فرزین اول با گروه کروز کار میکرد و آهنگ میساخت تا این که در سال ۱۳۸۰ خوانندگی را به صورت حرفه ای شروع کرد. فرزاد فرزین توانست در سال ۱۳۸۳ آلبوم شراره را منتشر کند که باعث شهرت و محبوبیتش شد.

فرزاد فرزین

تحصیلات فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است بعد از آن به علت صدای خاصی که داشت به هنر روی آورد و در کلاس های آواز شرکت کرد.

شروع موسیقی حرفه ایی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین موسیقی حرفه ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» آغاز کرد امّا به دلیل های شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود(شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد فرزین،«یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آنرا تنظیم کرده بود.

فرزاد فرزین

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی مانند «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» همکاری اش را شروع کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. فرزاد فرزین همچنین برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد. در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» بعنوان نوازنده، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم او حضور داشت. در این بازه زمانی فرزاد فرزین چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت.

بعد از شراره فرزاد فرزین کار بر آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم مجدد آهنگ های خود شروع کرد که متأسفانه به وسیله شخص یا اشخاصی که هویت آن ها ناشناس ماند، بطور غیر رسمی منتشر شد.

دومین آلبوم رسمی فرزاد فرزین با نام شوک در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت. اکثر قطعات آلبوم با آهنگسازی فرزاد فرزین  صورت گرفته بود و آهنگسازانی مانند «فرزاد فتاحی» آنها را تنظیم کرده بودند. این آلبوم مورد توجه بسیاری واقع شد و در جدول فروش، با فروش بیش از ۱۴۰۰۰۰ نسخه، در رتبهٔ پنجم قرار گرفت.

شروع بازیگری فرزاد فرزین

فرزاد فرزین سال ۱۳۸۵ در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت. فرزاد فرزین در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته است. فرزاد فرزین برای فیلم سوپر استار در سال ۸۷ به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است.

فرزاد فرزین

دیگر کار سینمایی فرزاد فرزین سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است. فرزاد فرزین سال ۹۵ در مجموعه تلویزیونی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزاد فرزین به شمار می آید.

فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۸ در ادامه حرفه بازیگری این بار در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت. فرزاد فرزین در این سریال بعنوان خواننده تیتراژ و بازیگر ایفای نقش کرده است.

ازدواج فرزاد فرزین

فرزاد فرزین اکنون متاهل است و در سال ۱۳۹۰ با شیوا کاکاخانی ازدواج کرده است.

فرزاد فرزین

مصاحبه با فرزاد فرزین

- چه قدر برای رفتار، ویترین و استایل خودتان وقت می گذارید چون در کار شما بسیار مهم است؟

سوپراستار شدن در هر جایی با هر شرایطی یک پکیج است و به یک موضوع خاص محدود نمی شود. ستاره کسی است که در شغلش نسبت به دیگر همکاران درجه A دارد. میتواند یک جراح مشهور باشد که هم دستمزدش بالاتر است و هم کارش بهتر است. خیلی از افراد در خصوص این پکیج نظر خاصی دارند. نظرشان محترم است ولی طرز تفکر من بین المللی و استاندارد است.

آلبوم فرزاد فرزین,فرزاد فرزین,زندگینامه فرزاد فرزینتصاویر جدیدی از فرزاد فرزین

- وقتی نوجوان بودی قهرمان زندگی ات چه کسی بود؟ آیا آن موقع بیشتر به بازیگران علاقه داشتی یا خواننده ها؟

 قهرمان که نداشتم ولی الگوهایی که داشتم بینشان هم بازیگر و هم خواننده بود.

- تا به حال شده آهنگی را شنیده باشید و پیش خودت بگویی که ای کاش ترانه یا موسیقی آن مال من بود؟ 

بله، خیلی از آهنگ ها بوده، در آلبوم غریبه فریدون یکی، دو قطعه بود که دوست شان داشتم ولی به درد صدای من نمی خورد. دوست داشتم که چنین ترانه ای مال من بود ولی اگر من می خواندم خراب می شد. غیر از این در ایران مورد دیگری یادم نمی آید. 

عکس فرزاد فرزین و همسرش,فرزاد فرزین,آهنگ فرزاد فرزینعکسهای فرزاد فرزین

- آیا می شود گفت در آن سالها که وارد دنیای هنر شده بودی، اگر کار بازیگری به شما توصیه می شد و به صورت جدی وارد دنیای بازیگری می شدی، ممکن بود بازیگر شوی و به سراغ خوانندگی نیایی؟

نه. من در هر صورت جفت این کارها را انجام می دادم زیرا همزمان با این که برای جشنواره رشد فیلم ساختم، همان موقع در خانه آهنگسازی هم می کردم. همه وقت جفتشان را دوست داشتم. گرچه در بخش بازیگری برای من فرصت زیاد پیش نیامد که رشد کنم ولی موسیقی بکار و تلاش خودم بستگی داشت و بیشتر پیگیری کردم.

فرزاد فرزین

- یکی از کارهایی که انجام دادی و در موفقیت ات هم تاثیرگذار بود این بود که زمانی که وارد کار خوانندگی شدی بازیگری را هم به نوعی وارد کارت کردی. جدایی از استایلت در خوانندگی و آهنگسازی، یکی از خصوصیات  زیادت پرفورمنس های اجراهایت بود و جزء اولین کسانی بودی که پرفورمنس را هم وارد اجرا کرده بودی. این از علاقه ات به بازیگری نشأت میگرفت یا داشتی برای خودت استایل درست می کردی؟

من فکر می کنم همۀ این ها که صحبتش را کردی باید در وجودم باشد و این ها حدس های یک بازیگر هست. آرتیست میتواند در جنبه های گوناگونی استعداد داشته باشد و این چیزی نیست که برایش برنامه ریزی کرده باشم. از اول و از زمان بچگی ام فکرش را داشتم و طبیعتا الگوهایم هم در کارم تاثیرگذار بودند.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها