لاغر شدن شدید بهرام افشاری با عینک آفتابی/ بهرام افشاری داماد شد؟+ تصاویر دیده نشده

کد خبر: 1079689

بهرام افشاری عکس زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

لاغر شدن شدید بهرام افشاری با عینک آفتابی/ بهرام افشاری داماد شد؟+ تصاویر دیده نشده

بهرام افشاری کیست؟

بهرام افشاری چگونه مشهور شد؟

بهرام افشاری از کودکی تئاتر را دوست داشتم

ازدواج و همسر بهرام افشاری

بهرام افشاری (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶) است. بهرام افشاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور بهرام افشاری در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد. بهرام افشاری از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود. بهرام افشاری حدود 2 متر (198 سانتی متر ) قد دارد

بهرام افشاری

بهرام افشاری کیست؟

بهرام افشاری متولد سال 1366 و خرداد ماهی می باشد. او زاده جورقان همدان است و در رشته بازیگری تحصیل کرده، در شهر همدان وارد تئاتر شده و بعد از مهاجرت به تهران با شرکت در کلاس های حمید سمندریان حرفه بازیگری را دنبال می کند.

بهرام افشاری

بهرام افشاری چگونه مشهور شد؟

او فعالیت های جدی خود در تئاتر را شروع می کند. پس از کسب جوایزی از جمله: بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، وارد دنیای سینما می شود و برای اولین بار در فیلم من عصبانی نیستم بازی می کند. فیلم من عصبانی نیستم اکران نمی شود و بهرام افشاری با بازی در فیلم لانتوری دیده می شود و در آخر با بازی در سریال پایتخت به اوج شهرت خود می رسد.

بهرام افشاری

بهرام افشاری از کودکی تئاتر را دوست داشتم

او می گوید: از دوران کودکی به فیلم و سینما علاقه مند شدم، از 16 سالگی روی صحنه تئاتر در شهرستان مان بودم. در سن 22 سالگی به تهران آمدم و شاگرد استاد حمید سمندریان بودم. آقای افشاری با همکاری رضا درمیشیان فعالیت های حرفه ای خود را آغاز کرده است.

بهرام افشاری

ازدواج و همسر بهرام افشاری

او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

برای بازیگر شدن خیلی سختی کشیدم

بهرام افشاری: اگر بخواهید دیده شوید باید در تهران زندگی کنید، من اگر در شهرستان 40 درصد هم شانس داشتم تا دیده شوم به تهران نمی آمدم. با پول آن جایزه ای که در جشنواره فجر گرفتم یک موتور خریدم و برای تامین خرج کلاس های بازیگری ام با موتور در تهران کار می کردم.

بهرام افشاری

بهرام افشاری قدبلندترین بازیگر سینمای ایران

بهرام افشاری قدبلندترین بازیگر سینمای کشورمان می باشد. او 198 سانتی متر قد دارد، آقای بهرام افشاری قد بلند بودن خود را یک مزیت می داند. بهرام افشاری اعتقاد دارد قد بلندش او را از کلیشه دور نگه می دارد و همیشه نقش هایی متفاوت و خاص را بازی می کند.

فوتبالیست بودم و استقلالی!

او می گوید: قبلا فوتبالیست بودم، اما نگذاشتند سراغ فوتبال بروم و اصلا فکرش را نمی کردم که بازیگر شوم. استقلالی هستم چون باید باشم و به بقیه هم احترام می گذارم، هیچ وقت از باخت پرسپولیس خوشحال نمی شوم خصوصا در مقابل تیم های خارجی.

بهرام افشاری

دوستان سوپراستار بهرام افشاری

بهرام افشاری دوستان مشهور زیادی دارد، از جمله آنها می توان به: نوید محمدزاده و هوتن شکیبا دو غول سینمایی این روزها اشاره کرد. آقای افشاری می گوید: نوید و هوتن داداش های من هستند و من چیزهای زیادی از آنها یاد گرفته ام. جوانان با استعدادی هم در تئاتر داریم که به زودی با آنها آشنا می شوید.

بهرام افشاری

بهرام افشاری به بهتاش فریبا تبدیل می شود…

او درمورد نقش بهتاش فریبا می گوید: من با معرفی احمد مهرانفر وارد پروژه پایتخت شدم، جالب این بود که من خودم از طرفداران این سریال بودم و باورم نمی شد می خواهند از من تست بگیرند. من در پایتخت 2 نقش شیرافکن برادر بهبود را بازی کردم و در پایتخت 5 هم نقش بهتاش پسر بهبود که هر دو نقش محبوب بودند و موجب رضایت بینندگان شدند.

اینستاگرام بهرام افشاری bahramafshariofficial@

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها