محصولات گارنیر خوبه و از کجا بخریم؟

کد خبر: 1093430
محصولات گارنیر خوبه و از کجا بخریم؟

در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی، آنچه بیشتر از هر چیز برای اکثر مشتریان اهمیت دارد، بالا بودن کیفیت و در عین‎ حال مناسب ‎بودن قیمت است. به‌ همین دلیل بسیاری از برندهای جهانی رقابت تنگاتنگی برای رسیدن به این هدف و جلب نظر مشتریان خود دارند.

محصولات گارنیه (گارنیر - Garnier) از جمله محصولاتی است که در این بازار بزرگ توانست‎ از بسیاری رقبا پیشی بگیرد و به یکی از برندهای معروف و محبوب جهانی تبدیل شود. برای آن‎که با این برند و محبوب‎ترین محصولات آن در ایران آشنا شوید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

برند گارنیر چگونه شکل گرفت؟

حتما همه شما نام محصولات گارنیه (Garnier) را به‌ عنوان یک برند فرانسوی شنیده‌اید. این برند در سال 1904 توسط آلفرد آمور گارنیه تاسیس شد و او، خط تولید اولین لوسیون موی گیاهی ثبت ‎شده را راه ‌اندازی کرد. در آن زمان مردم هنوز از صابون برای موهای خود استفاده می‌کردند اما این لوسیون با ترکیبات طبیعی خود از پوست و موی سر محافظت می‌کرد.

علاوه ‌بر این، گارنیه اولین کسی بود که محصولات مراقبت از آفتاب را در سال 1936 تولید کرد و همین‎طور درسال 1960، اولین رنگ موی دائمی در خانه را ساخت.

این برند در طول چند دهه فعالیت خود در زمینه محصولات مراقبت از پوست، توانست شهرت خود را روز به‎ روز به‌ عنوان یک برند متخصص زیبایی در جهان افزایش دهد. در سال 1970 این شرکت توسط لورآل خریداری شد و اکنون یکی از زیر مجموعه ‌های آن است.

چرا گارنیر به یک برند جهانی تبدیل شد؟

گارنیه، به استفاده از ترکیبات موثر موجود در میوه‌ های طبیعی، دانه‌ ها، جوانه‌ ها و گل ‌ها مشهور بوده و امروزه برند شماره 1 اروپا در تولید محصولات با استفاده از مواد طبیعی است. مواد اولیه به‌ کار رفته در محصولات گارنیه، با استفاده از تخصص و تکنیک ‌های پیشرفته این برند استخراج می‌شود و در مراحل تولید، تست حیوانی انجام نمی‌گیرد.

86

متخصصان این شرکت خود را موظف می‌دانند تا تمام محصولات را با کمترین میزان آسیب به پوست و مو طراحی کنند. نوآوری ‌هایی که در طول این سال‌ها در زمینه تولید لاین ‎های مختلف انجام داده‌ اند نیز، نشان پیروی از تفکر اولیه آلفرد گارنیه دارد. امروزه برند گارنیر یک مارک بین ‎المللی مراقبت از پوست و مو محسوب می‌شود و دارای 4 دسته برند فرعی و فعالیت در 7 حوزه تخصصی است.

این برند باور دارد که محصولات گارنیه، پاسخی نوآورانه و مقرون ‎به ‎صرفه برای نیازهای همه زنان در سرتاسر جهان است و با توجه به میزان محبوبیت و بازخورد مثبتی که از نام گارنیر شاهد هستیم، به ‎نظر می‌رسد در تحقق این هدف نیز تا حد زیادی موفق بوده است. هر چند این مجموعه یکی از قدیمی ‌ترین برندهای تولید محصولات مخصوص مو است اما نباید از کیفیت اقلام پوستی آن نیز غافل شد.

معروف‎ترین محصولات گارنیر در ایران

درحال حاضر این برند محصولات مختلفی در حوزه پوست، مو و لوازم آرایشی تولید می‌کند. پاک‌کننده ‌های مختلف از جمله میسلارواتر و تونر و همین ‎طور بمب آبرسان گارنیه جزو محبوب‌ ترین محصولات گارنیه در ایران است. در اینجا به چند نمونه از پر مصرف‌ترین محصولات این برند اشاره می‌کنیم:

ژل شستشوی گارنیر مدل Pure Active

سری pure active، مخصوص پوست‌ های مستعد جوش و آکنه تولید می‌شود و شامل محصولات متنوعی است. ژل شستشوی این لاین، آلودگی و چربی‌ های اضافی که باعث بسته‎ شدن منافذ می‎شود را از روی پوست حذف می‌کند. سالیسلیک یکی از ترکیبات موجود در این ژل است که با خاصیت لایه ‌برداری خود، احتمال بروز جوش و آکنه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

87

 به دلیل اینکه در ترکیبات ژل شستشوی گارنیر از روی و عصاره اکالیپتوس استفاده می‎شود، از بروز التهاب و رشد باکتری ‌های مولد جوش تا حد زیادی کاسته خواهد شد. بنابراین بدون نگرانی از براقیت بیش ‎از حد پوست، می‌توانید این محصول را به‌ شوینده روزانه خود تبدیل کنید.

میسلارواتر گارنیز

میسلارواترها نسل جدیدتر شوینده‌ های پوست هستند و با به‌ دام انداختن چربی ‌ها، آن را به‎ طور موثر از سطح صورت حذف می‌کنند. گارنیر با تولید میسلارواترهای بسیار مقرون ‌به‎ صرفه و مغذی، علاوه ‌بر پاکسازی پوست، به بهبود سلامتی آن نیز کمک می‌کند. میسلار واتر گارنیر نیاز به آبکشی ندارد و به دلیل تنوع در طراحی و فرمولاسیون، با هر نوع پوست می ‌توانید محصولات گارنیه مخصوص خود را انتخاب کنید. انواع شوینده میسلار برند گارنیه به این شرح است:

  • میسلارواتر پوست حساس
  • میسلارواتر پوست کدر (dull) و حساس
  • میسلارواتر پوست خشک و حساس
  • میسلارواتر پوست مستعد جوش
  • میسلارواتر پوست چرب و مختلط
  • میسلارواتر پوست ‎های ظریف و ناحیه اطراف چشم
  • میسلارواتر مخصوص حذف آرایش‌ های سنگین

تونر گارنیر

گارنیه تونرهای مخصوص خود را برای آخرین مرحله تمیز کردن روزانه پوست طراحی کرد تا حداکثر پاکسازی پوست و تصفیه کامل منافذ صورت از آلودگی و چربی را انجام دهد. تونر گارنیر دارای ترکیبات طبیعی و خواص مفید برای پوست است و آن را برای جذب سرم و کرم‌های مخصوص مراقبت از پوست، آماده می‌کند.

88

بمب آبرسان گارنیر

در بین آبرسان ‌های پوست موجود در بازار ایران، بمب آبرسان گارنیه یکی از محبوب‎ترین محصولات است که با مرطوب‎ سازی سریع پوست، احساس کشیدگی و دهیدراته ‌بودن آن را سریعا از بین می‌برد. این آبرسان با فرم ژل-کرمی و بسیار سبک، دارای آنتی ‌اکسیدان است که یکی از مزایای محصول نسبت به سایر مرطوب‌کننده‌ های هم‌ رده خود محسوب می‌شود. خاصیت آنتی ‌اکسیدانی به‌دلیل وجود عصاره میوه ‌های انار و آمله بوده که با رادیکال‌های آزاد آسیب ‎رسان به پوست مقابله می‌کند. این کرم آبرسان از سری محصولات گارنیه است که به ‎محض برخورد با پوست، به‎سرعت جذب آن می‌شود و تا 72 ساعت، پوست را شاداب و لطیف نگه می‌دارد.

محصولات اورجینال گارنیر را از کجا بخرم؟

به دلیل افزایش استفاده از محصولات این برند در ایران، تولیدات فیک و تقلبی سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده‎ است. هرچند روش‌های مختلفی برای شناسایی کالای اصل و تقلبی وجود دارد اما همچنان مطمئن ‎ترین راه، انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر است.

فروشگاه سوراو یکی از واردکننده‌ های مستقیم محصولات گارنیه اصل است و مناسب ‌ترین محصولات این برند را با توجه به نیاز پوست به شما معرفی می‌کند.

مشاهده محصولات اصل گارنیه در فروشگاه سوراو

https://suraw.com/brand/garnier/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها