شباهت بسیار زیاد آشا محرابی و آنجلینا جولی

کد خبر: 1095870

شباهت گریم آشا محرابی در سریال نمایش خانگی «نارگیل» به گریم آنجلینا جولی در «مالیفیسنت»

شباهت بسیار زیاد آشا محرابی و آنجلینا جولی

به گزارش پایگاه خبری نشان آنلان: آشا محرابی سالهاست ازدواج کرده و زندگی متاهل خود را دارد. آشا محرابی از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون می باشد. آشا محرابی دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و روابط بین الملل و بازیگری و کارگردانی است. آشا محرابی 31 مرداد ماه سال 1352 در تهران متولد شد. آشا محرابی دوره فیلمنامه نویسی را هم در کلاس های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است. او همچنین فارغ التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

 با انتشار اولین تصاویر از سریال «نارگیل» که از جدیدترین محصولات نمایش خانگی است، شباهت گریم آشا محرابی به آنجلینا جولی در فیلم پر طرفدار «مالیفیسنت» جلب توجه میکند.

نارگیل به کارگردانی مشترک ابراهیم عامریان، حمزه صالحی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان دومین سریال کودک و نوجوان در شبکه نمایش خانگی است.

پوستر فیلم «نارگیل» با بازی آشا محرابی

آشا محرابی

پوستر فیلم «مالیفیسنت»(Maleficent) با بازی آنجلینا جولی

آشا محرابی

محمدمهدی فقیه منفرد، بهنوش بختیاری، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، شهرزاد کمال زاده، سارا منجزی پور، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، سام نوری، سیروس همتی، امیرمحسن کوه گره، ترنم کاظمی، مانی آخشی، رهام حیدرعلی بازیگران این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان این سریال خانوادگی و فانتزی آمده است:

هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نامهای نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…

پیش از این نیز گریم پژمان بازغی در فیلم سینمایی «پیشونی سفید2» عده‌ای از مخاطبان را به یاد شخصیت کلاه دوز(mad hatter) در فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» با بازی جانی دپ انداخت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها