علیرضا خمسه دوباره ازدواج کرد؟!| عکس همسران علیرضا خمسه

کد خبر: 1098469

علیرضا خمسه تاکنون دو بار ازدواج‌کرده است

علیرضا خمسه دوباره ازدواج کرد؟!| عکس همسران علیرضا خمسه

به گزارش سایت خبر روز، علیرضا خمسه در ۹ بهمن‌ماه ۱۳۳۱ در شهر تهران به دنیا آمد؛ و به گفتهٔ خودش در حال حاضر چهارخواهر و چهار برادر دارد. پدر وی کارمند اداره برق بوده و به خاطر شغل پدر چند سال اول زندگی را در شهر بروجن و دبستان ادیب سپری کرده است.

وی پس از پایان تحصیلات متوسطه، به دانشگاه شهید بهشتی راه یافت و توانست مدرک کارشناسی خود را در رشته روان‌شناسی از این دانشگاه دریافت کند. وی در سال ۱۳۵۷ به فرانسه رفت و در مدرسه ون سن، آتلیه سیته یونیورسیته و آتلیه اگوستوبوال پاریس دوره‌های پانتومیم و بازیگری را گذراند و پس از یک سال و نیم در سال ۱۳۵۹ به ایران بازگشت.

ازدواج و همسر علیرضا خمسه

علیرضا خمسه تاکنون دو بار ازدواج‌کرده است. ازدواج اول وی به طلاق ختم شده است! اولین ازدواج وی در سال ۱۳۶۲ بود و حاصلش یک پسر به نام احمدرضا خمسه است که این ازدواج دوام زیادی نداشت و به طلاق انجامید. اکنون پسرش و همسر اولش از ایران مهاجرت کرده‌اند و در اسپانیا ساکن هستند.

ازدواج دوم وی در سال ۱۳۷۲ با مروارید پور شفیقی بوده است و حاصل این ازدواج دو دختر به نام‌های درسا خمسه و گلسا خمسه می‌باشد. دختر بزرگش درسا فارغ‌التحصیل رشته سخت‌افزار کامپیوتر است و دختر کوچک‌تر محصل است. مروارید پور شفیقی یکی از گریمورهای سینما و تلویزیون بوده است که به خاطر تربیت بچه‌هایش قید کار کردن را میزند و اکنون خانه‌دار است.

علیرضا خمسه

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها