بیوگرافی بهنام بانی

کد خبر: 1102584

امروزه افراد زیادی در لیست خوانندگان پاپ قرار دارند که برخی از آن‌ها میزان محبوبیت بیشتری در بین علاق­مندان به موسیقی پیدا کرده‌اند و کسانی که به این خوانندگان علاقه دارند با شرکت در کنسرت­‌های آنان، دانلود و گوش دادن به آهنگ­‌های منتشر شده و تشویق آنها میزان حمایت و علاقه خود را به آنها نشان می‌­دهند. یکی از موارد مورد علاقه طرفداران، خواندن زندگی­نامه خوانندگان محبوبشان می‌­باشد که توسط خودشان یا افراد دیگر جمع‌­آوری شده و در اختیار مخاطبین قرار می‌­گیرد. یکی از خوانندگان معروف که در سبک پاپ فعالیت می­‌کند بهنام بانی می‌­باشد که در این مقاله قصد داریم تا درباره بیوگرافی ایشان مطالبی را بیان کنیم. تقریباً همه شما با آهنگ‌های بهنام بانی آشنایی دارید مانند قرص قمر، همه دنیام، زخم کاری و... که رسانه‌­های انتشار دهنده در اختیار شما قرار داده‌­اند. آهنگ‌های بهنام بانی در این رسانه‌­ها طرفداران زیادی دارد که در انتها یکی از سایت‌­های فعال در زمینه دانلود آهنگ را به شما معرفی می‌­کنیم.

علاقه به خوانندگی از دوران کودکی

بهنام بانی خواننده و آهنگساز ایرانی در تاریخ 11 مهر 1366 در استان سمنان و شهر دامغان در یک خانواده 4 نفره متولد شد. او دومین فرزند خانواده و یک خواهر بزرگ‌تر دارد. از کودکی بخاطرعلاقه و استعدادی که داشت به سمت خوانندگی رفت. او در سن 8 سالگی در مدرسه قرآن می­‌خواند و به گفته‌ی او از همان زمان می‌­خواست در آینده یک خواننده مشهور شود. پدر او که نوازنده آکاردئون بود مشوق و دلیل گرایش بیشتر او به عرصه موسیقی شد. وی تمرین و یادگیری خوانندگی را ابتدا نزد پدرش و بعدها در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون مرحوم محمد نوری آغاز نمود و بعد به دلیل علاقه به سبک پاپ نزد اساتید دیگر آموزش دید.

 او در کنار فعالیت خوانندگی خود به تحصیلات خود ادامه داد. در رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود فارغ­‌التحصیل شد و در عین حال در دوران دانشجویی با گروه موسیقی روژان همکاری می­‌کرد. یکی از آهنگ­‌های بهنام بانی که بطور رسمی او را به طرفداران موسیقی معرفی کرد قطعه علاقه خاص به تنظیم حامد برادران بود و با اجرای آهنگ "من یه دیوونم" و "عاشقم کرده" جایگاه خود را در عرصه موسیقی ثبیت نمود. اما قبل از همکاری با حامد برادران با افراد دیگری مانند راشا تقی­ پور، سید بهنام ابطحی و امیر ابدی که تنظیم آهنگ را برعهده داشتند همکاری می‌کرد که با موفقیت همراه نبود. از جمله آهنگ‌های بهنام بانی که قبل از "علاقه خاص" اجرا شد آهنگ "لحظه به لحظه، ای کاش، فصل عاشقی، زندگیمون غصه نبود، مرز دیوونگی، بیا اینجا، بی­خیال و زیبای بی­ همتا" بود.

اولین کنسرت بهنام بانی در تهران

به کمک فضای مجازی علاق­مندان به موسیقی در سراسر کشور با این خواننده خوش ­ذوق آشنا شدند و با دانلود آهنگ‌­های بهنام بانی هر چه بیشتر به کارهای او علاقمند شدند. بدین ترتیب اولین کنسرت وی در تهران با استقبال بی‌­نظیر مردم رو به ­رو شد بطوری که در کمتر از 15 دقیقه 4100 بلیت خریداری شد و بعد از آن با برگزاری کنسرت‌­هایی در جزیره قشم، متل ­قو، چالوس، رشت، آستارا، ساری و خوی بر میزان موفقیت خود افزود. از دیگر آهنگ‌های بهنام بانی می­‌توان به "چی بگم، همه دنیام، چه بخوای چه نخوای، قرص قمر، خوش حالم، تویی انتخابم و..." اشاره کرد. در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا امکان برگزاری کنسرت نمی­‌باشد اما از جمله آهنگ‌های بهنام بانی که در این ایام منتشر شده می­‌توان به "خوش حالم، رفتی و زخم کاری" که به عنوان تیتراژ سریالی به همین نام در سال 1400 منتشر شد اشاره کرد.

علایق بهنام بانی

از علایق دیگر او فوتبال است که در تیم فوتبال هنرمندان استقلال در خط حمله مشغول بازی است. همچنین به دلیل اضافه وزنی که داشت تحت نظر مربی توانست 15 کیلو از وزن خود را بکاهد. از دیگر موارد مورد علاقه این خواننده معروف بازیگری می­‌باشد. ایشان یکبار به دعوت محسن تابنده در سریال پایتخت 6 به عنوان مهمان توانستند حضور پیدا کنند و همین طور یک اجرای در فیلم گشت ارشاد 3 که یک نقش رسمی بود داشتند. زندگی هر انسان موفقی ممکن است با حاشیه­‌هایی همراه باشد و او نیز از این قاعده بی‌نصیب نبود. اما معروفیت و محبوبیتی که او توانست برای خود کسب کند نتیجه چندین سال تلاش، احترام به اساتید و طرفدارانش است و هرگز رانتی در کار نبود. در پایان باید گفت بیشتر آهنگ‌های بهنام بانی توسط عاطفه حبیبی سروده شده است که کارن موسوی در جایگاه بعد از او قرار دارد.

معرفی سایت برای دانلود آهنگ بهنام بانی

اگر قصد دانلود آهنگ­‌ های بهنام بانی را از یک سایت معتبر دارید می­‌توانید به سایت https://sevilmusic.com مراجعه کنید. سویل موزیک یکی از بهترین سایت­‌هایی است که می‌­توانید بصورت رایگان آهنگ‌های مورد علاقه خود را باکیفیت و سرعت بالا دانلود کنید. این سایت آرشیو کاملی از آهنگ‌های جدید و قدیم خوانندگان مختلف را جمع­‌آوری و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار داده است. شما می‌­توانید از طریق نام خواننده در قسمت لیست خوانندگان یا نوشتن نام آهنگ یا خواننده مورد نظر در قسمت جستجو، آهنگ‌های خود را بیابید و دانلود کنید. یکی دیگر از مزایای این سایت قرار دادن متن ترانه در سایت، دسته­ بندی مناسب و پخش آنلاین آهنگ می‌­باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها