پیام محمود شهریاری از روی تخت بخش کرونایی های بیمارستان

کد خبر: 1103492

رکنا: وضعیت سلامتی محمود شهریاری،‌ مجری پیشین صداوسیما که در زندان به کرونا مبتلا شده و به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده بود، رو به بهبودی نهاده است.

پیام محمود شهریاری از روی تخت بخش کرونایی های بیمارستان

به گزارش رکنا، محمود شهریاری بارها در زمان بندی های مختلف از مردم می خواست که به دلیل قرنطینه و بسته شدن حتی نانوایی ها برای خرید اجناس ضروری به خیابان‌ها بیایند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چین و سایر کشورها، دولت‌ها و مردم همواره درگیر انتشار اخبار جعلی در مورد بیماری کووید- ۱۹ بوده اند.

لازم به ذکر است بخش‌هایی از صحبت‌های محمود شهریاری در این ویدئو جنجالی زیر را به دلیل محتوای نامناسب، حذف کرده‌ایم.

بیوگرافی محمود شهریاری

محمود شهریاری زاده ۲ دی۱۳۳۷ در بیجار، استان کردستان مجری تلویزیونی است. او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما را به‌همراه کاظم احمدزاده دارد. وی همچنین برنامهٔ زنده‌رود شبکه اصفهان را نیز اجرا کرده‌است. از دیگر کارهای او به بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره به‌عنوان افتخاری و کار در رادیو می‌توان اشاره کرد. او در برنامهٔ تلویزیونی «فتیله جمعه تعطیله» شبکه دو به‌عنوان مجری مشغول فعالیت بوده‌است.

رادیو

مهمترین فعالیت شهریاری در رادیو و در برنامه سلام صبح بخیر بوده که در اثنای پخش این برنامه (بین سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۸)، وی به عنوان گزارشگر این برنامه حضور داشت و نقش بسزائی در موفقیت آن سال‌های برنامه سلام صبح بخیر داشت. به گفته محمود شهریاری، وی بیشترین میزان گزارش مستقیم از جبهه‌های جنگ ایران و عراق را در آرشیو رادیو ایران دارد که برای برنامه سلام صبح بخیر تهیه کرده است.

انتشار فیلم های خصوصی

محمود شهریاری شاید به نوعی رکورددار ممنوع‌التصویری در رادیو و تلویزیون ایران است. همچنین وی اولین قربانی انتشار تصاویر فیلم‌های خصوصی است. فیلم حضور وی در عروسی برادرش در اوایل دهه ۱۳۷۰ در ایران پخش شد که در بین مردم دست به دست می‌چرخید که این موضوع سبب مدت‌ها ممنوع‌التصویری وی شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها