عکس لو رفته مراسم عقد سید حسین حسینی

کد خبر: 1103694

عکس مراسم عقد سید حسین حسینی را مشاهده می کنید

عکس لو رفته مراسم عقد سید حسین حسینی

 

 

به گزارش شمانیوز،حسین حسینی متولد 9 تیر 1371 در شیراز فوتبالیست و بازیکن فوتبال اهل ایران است .فوتبال حرفه ای را از تیم برق شیراز در 8 سالگی در پست هافبک شروع کرده و سپس در پست گلری و دروازه بانی پست دروازه قرار گرفته است.

تاکنون سابقه حضور در تیم های استقلال تهران ، ملوان بندر انزلی (قرضی) و تیم ملی زیر 17 سال ایران ، زیر 20 سال ایران ، زیر 23 سال ایران و ایران را داشته است.

سید حسین حسینی در سال 1396 ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست و همسرش هم استقلالی است.نام همسر حسین حسینی پریا رخشنده است.

عکس مراسم عقد حسین حسینی و همسرش

حسین حسینی او یک دختر دارد که متولد 3 مرداد 98 و نامش مانلی است.حسینی پس از دو فصل حضور در استقلال ، در سال 1393 برای گذراندن خدمت سربازی به صورت قرضی به تیم ملوان بندرانزلی پیوست.

 

رکوددار کلین شت ایران

وی در سال 1396 و در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با موفقیت 874 دقیقه متوالی دروازه استقلال تهران را بسته نگاه داشت و رکوردار کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران شد.

گلر استقلال تهران

وی در اردوی اوکراین در بازی دوستانه مقابل دیناموکیف برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.

او بعد از گذراندن دوران سربازی در ملوان در فصل 1395-1396 به استقلال بازگشت

 

ورود به تیم ملی

اولین تجربه بازی ملی حسین حسینی در تیم ملی نوجوانان بود که 8 بار در این رده سنی به میدان رفت.

سپس در رده های زیر 21 و 23 تیم ملی توپ زده و در نهایت در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و اولین دروازه بانی را مقابل سیرالئون تجربه کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها