چرا بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل طلاق گرفت؟

کد خبر: 1104629

بیوگرافی بهنوش طباطبایی را مشاهده می کنید

چرا بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل طلاق گرفت؟

 

 

 

 

به گزارش سایت شمانیوز،بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است .بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت.

 

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. بهنوش طباطبایی شخصیت آرام و صبوری دارد و علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

وضعیت تاهل: 

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

خانواده بهنوش طباطبایی:

بهنوش طباطبائی خانواده ای ۴ نفره را داراست . وی یک خواهر بزرگتر از خود به نام تینوش دارد.

همسر بهنوش طباطبایی :

بهنوش طباطبایی در اسفندماه ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و پس از گذشت ۵ سال تصمیم به جدایی گرفتند.

جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی مانند دیگر زوج های هنری در ابتدا با عنوان شایعه در فضای مجازی پیچید. با پاک شدن عکسای دونفره و مشترکشان در اینستاگرام شک و شبهه های مرذم بیشتر شد و در نهایت پس از حضور بهنوش طباطبایی بدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم سیانور شایعات پررنگ تر شدند و اخبار جداییشان در رسانه ها منتشر شد.

پس از بالا گرفتن تب شایعه جداییشان بهنوش طباطبایی در یکی از معدود دفعاتی که مخاطب پرسشی مستقیم در این باره بود درباره جدایی از مهدی پاکدل گفت: این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم!

نحوه آشنایی بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل :

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” با هم همکار بودند و این همکاری موجب آشنایی و تعامل بیشترشان شد. پس از مدتی تصمیم به ازدواج می گیرند و خبر ازدواجشان سر تیتر تمام مجلات شد.

بهنوش طباطبایی دلیل ازدواج با مهدی پاکدل را اینطور بیان کرد: چیزی که مرا جذب کرد بامزه بودن مهدی بود. من در کارم جدی هستم و همیشه وقتی سر کارم در حال تمرکز کردنم. اما مهدی اصلا اینجوری نیست؛ او سر کار همش می گوید، می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد. البته شاید در آینده تغییر کند!

سابقه فعالیت بهنوش طباطبایی:

بهنوش طباطبائی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد. رشته ی دانشگاهی وی مهندسی کامپیوتر بود اما به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری دوره های بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند . این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای اولین بار سال ۱۳۷۷ با نقش آفرینی در سریال یونس مقابل دوربین رفت و پس از آن با بازی در سریال کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر از قاب تلویزیون دیده شد. یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید. وی در این سریال با وجود اینکه نقش اصلی را نداشت اما توانست نظر مخاطبین را جلب نماید.

بهنوش طباطبایی اولین تجربه سینمایی را در سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” کسب کرد و در این سریال همبازی همسر سابقش آقای مهدی پاکدل بود. وی در تئاترهای آینه های روبه رو، نام تمام مادران، آدامس خوانی، سینماهای من، فصل شکار بادبادک ها،سیندرلا، داستان یک پلکان، برهان و ابرهای پشت حنجره حضور داشت.

علایق بهنوش طباطبایی: 

 

 

 

بهنوش طباطبایی علاوه بر بازیگری به موسیقی علاقه زیادی دارد و ساز پیانو می نوازد. این بازیگر اوقات فراغت خود را بیشتر با مطالعه می گذراند، عاشق سفر بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی است. آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشند. وی اخیرا به طور سخت و جدی ورزش را دنبال می کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها