لیفت با نخ آیا برای من مناسب است ؟

کد خبر: 1112980
لیفت با نخ آیا برای من مناسب است ؟

 

اگر روند طبیعی پیری سال‌ها به چهره‌تان اضافه می‌کند، ممکن است گزینه‌های خود را برای مقابله با مقصر بزرگ در نظر بگیرید: افتادگی و شلی پوست. زمانی که جراحی یک گزینه نیست، ممکن است زمان آن رسیده باشد که مزایای بسیاری از لیفت با نخ را در نظر بگیرید. دکتر این روش نوآورانه را در  مطب پوست و مو  برای لیفت صورت شما بدون خطرات جراحی ارائه می دهد. برای ظاهر بهتر می توانید انتظار نتایج فوری داشته باشید و از افزایش اعتماد به نفس کلی خود لذت ببرید.

نحوه عملکرد لیفت صورت با نخ

 روش لیفت با نخ شامل قرار دادن نخ های کوچک در نواحی آویزان پوست اطراف صورت است. درمان برای رفع شلی پوست در شما موثرترین است:

  • لب
  • گردن
  • گونه ها
  • زاویه فک

 نخ ها به برش های کوچک در پوست وارد می شوند. دکتر سپس نخ ها را می کشد و به طور موثر آن را بالا می برد تا پوست شما سفت شود.

یکی دیگر از مزایای لیفت با نخ، تحریک کلاژن جدید از این روش است. نخ ها حاوی مخروط های ریزی هستند که باعث التهاب در پوست می شوند. پاسخ درمانی طبیعی بدن شما شروع می شود و کلاژن جدیدی تولید می کند که از پوست سالم و جوان تر پشتیبانی می کند. در هفته های بعد از لیفت با نخ، بدن شما به تولید کلاژن ادامه می دهد که در اطراف نخ ها رشد می کند و ظاهر و سلامت پوست شما را بیشتر بهبود می بخشد.

چرا لیفت صورت با نخ جایگزین مناسبی برای جراحی است

6

 جراحی خطرات زیادی را به همراه دارد، از جمله افزایش احتمال باقی ماندن اسکارهای قابل مشاهده پس از عمل. با لیفت صورت با نخ، دیگر نگران زخم یا ضربه های غیرضروری به پوست خود نخواهید بود  .

برای اینکه در طول لیفت با نخ کاگ راحت باشید، می توانید به جای اینکه سلامت خود را با بیهوشی عمومی به خطر بیندازید، یک بی حس کننده موضعی دریافت کنید.

سایر مزایای لیفت صورت با نخ عبارتند از:

• نتایج سریع

• راحتی بیشتر

• زمان بهبودی کوتاهتر

• بهبودهای طولانی مدت پوست

شما همچنین یک برنامه درمانی سفارشی دریافت خواهید کرد که دقیقاً مناطقی از پوست شما را هدف قرار می دهد که شما را از ظاهر خود ناراضی می کند.

روش های نگهداری نخ نیز می تواند پوست شما را جوان و شاداب نگه دارد. با گذشت زمان، بدن شما نخ ها را جذب می کند، اما از آنجایی که این روش بسیار کم خطر است، می توانید برای حفظ نتایج در درازمدت، درمان های اضافی با نخ دریافت کنید.

کاندید مناسب برای لیفت با نخ

7

اگر لیفت صورت با نخ گزینه درمانی مناسبی برای شما به نظر می رسد، مهم است که برای مشاوره با دکتر برنامه ریزی کنید. او می تواند بر اساس سابقه پزشکی و سلامت فعلی شما تعیین کند که آیا این نوع روش برای شما ایمن و موثر است یا خیر.

کاندیدهای موفق برای لیفت صورت با نخ معمولاً 65 سال یا کمتر هستند که قادر به تحمل لیفت صورت سنتی نیستند یا علاقه ای به جراحی سنتی ندارند.

همچنین باید انتظارات درستی در مورد اینکه چه درمانی می تواند برای شما انجام دهد داشته باشید. اگر نواحی بیش از حد شلی پوست دارید، جراحی لیفت صورت سنتی ممکن است گزینه مناسب تری باشد.

با این حال، اگر پوست شما در نواحی خاصی شروع به افتادگی کرده است، عمل لیفت صورت با نخ ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که برای رسیدن به نتایج دلخواه خود به آن نیاز دارید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها