فیلم هندی و ارتباط قوی آن با ژانر اکشن-عاشقانه

کد خبر: 1113561
فیلم هندی و ارتباط قوی آن با ژانر اکشن-عاشقانه

 

همیشه این سؤال پیش می آید چرا در همه فیلم های هندی، مگر در برخی ژانرهای متفاوت، باید شاهد داستانی عاشقانه و احساسی باشیم؟ این موضوع در فیلم هندی جدید زیادتر شده و داستان با احساسات بیننده بازی می کند. درواقع روند فیلمسازی به نوعی است که اگر با احساسات بیننده بازی نکند نمی تواند فرد را تا پایان داستان میخکوب رو به روی تصویر نگه دارد و رضایت وی را جلب کند.

فیلم های هندی از پرچمداران این حوزه هستند و در این مسیر به خوبی پیشرفت کرده اند. این موضوع در داستان های فیلم هندی بقدری خوب جا افتاده است که حتی در فیلم های اکشن و درام ساخته بالیوود همیشه منتظر قسمت عاشقانه و احساسی داستان هستیم. با توجه به فعالیت زیادی که در ژانر عاشقانه انجام شده است پس قطعا شاهد فیلم های قوی خوبی هستیم که حتی در وبگاه IMDB  نیز از امتیاز بالایی برخوردار هستند.

سینمای بالیوود در کنار ژانر عاشقانه در حوزه اکشن نیز همیشه موفق بوده است، اما شباهت بسیار زیادی به فیلم و سریال های کره ای دارد چرا که زیاده روی همیشه در این سینماها بسیار بوده است. در اکشن های هندی ما شاهد ابرقهرمان های بی قدرتی هستیم که هیچگاه شکست نمی خورند و همیشه قهرمان داستان هستند. اما با ترکیب کمی احساسات و ژانر عاشقانه می توان این موضوع را تا حدودی پوشش داد تا آن را عادی جلوه دهند. اما با این حال همه از این موضوع آگاهی دارند.

معرفی چند فیلم هندی اکشن و عاشقانه که بازخورد خوبی داشته است، می تواند به شما بینندگان این کمک را کرده باشد تا به خوبی نسبت به ژانر عاشقانه-اکشن فیلم های هندی جدید آشنایی کلی را بدست بیاورید.

معرفی 4 فیلم هندی اکشن-عاشقانه

ما برای شما عزیزان 4 فیلم هندی خوب را آماده کرده ایم تا مثال خوبی برای درک بهتر مطالب بالا بوجود آورده باشیم. این چهار فیلم هندی عبارت اند از:

Dabangg نترس 3

نترس، یکی از بهترین مجموعه های فعلی کاربران و بیننده های فیلم های هندی در ایران محسوب می شود. در این سری از فیلم های هندی بازیگر سرشناس هندی سلمان خان نقش شخصیت اول را بازی می کند که سبب محبوبیت دوچندان آن شده است. داستان این فیلم در خصوص یک مامور پلیس هست که با قهرمان بازی های خود سعی دارد جان افراد بسیاری از جمله کسی که احساسات قوی نسبت به وی دارد را نجات دهد. با کمی اکشن قوی و احساسات این سری از فیلم ها شهرت بالایی بدست آورده اند.

فیلم نترس 3 اتمام این سری بوده و داستانی قوی تر نسبت به 2 قسمت قبلی داشت از این جهت از شهرت بالایی برخوردار است.

خلاصه داستان این فیلم : همه چیز درمورد یک افسر پلیس بنام چولبال پاندی که پلیسی وظیفه شناس است او به تازگی به همراه همسرش راجو پاندی به شهری جدید در هندوستان رفته و تصمیم دارد در آنجا زندگی خوبی را بسازد ولی در این شهر اتفاقات ناگواری مثل قتل ادم ربایی تجاوز رخ می دهد…

بازیگران فیلم هندی نترس 3 : Salman Khan, Sonakshi Sinha, Mahesh Manjrekar, Sudeep

Baahubali  فیلم باهوبالی

قطعا اگر علاقه مند به تماشای فیلم های هندی باشید متوجه خواهید شد که یکی از پر بازدید ترین سری فیلم های هندی باهوبالی می باشد. این فیلم تاریخی، اکشن و عاشقانه هندی به خوبی توانسته جذابیت لازم را برای بیننده داشته باشد. باهوبالی از فیلم های تاریخی هندوستان است که ژانر عاشقانه را در اکشنی بسیار متفاوت در خود جای داده و قهرمان داستان سعی دارد در راه نجات ملیت و وطن شخصیت خوبی را در ذهن بیننده قرار دهد.

فیلم هندی باهوبالی با دوبله فارسی در 2 قسمت به انتشار رسیده است، که تقاضا برای مشاهده قسمت 3 آن بسیار افزایش یافته و قرار است در سال 2022 به دست کاربران و جستجوگران فیلم های هندی خواهید رسید.

خلاصه داستان فیلم باهوبالی 1 : فرزندی به دنیا آمده از سانگا و همسرش آنان زندگی خیلی سختی دارند با این حساب بچه دارشدن و این پسر بزرگ می شود و به دنبال هدفی خواهد رفت…

خلاصه داستان فیلم باهوبالی 2 : شروع یک ماجراجویی درمورد سوال های ذهن شیوا فرزند باهوبالی برای میراثش که…

فیلم داستان عاشقانه 2021 Love Story

5

داستان عاشقانه یک فیلم هندی عاشقانه محصول سال 2021 است که داستانی بسیار احساسی و زیبا را به نمایش گذاشته است. این فیلم هندی سعی دارد عاشقانه های دو نفر برای مثال در زندگی معمولی با کلی مشغله و مشکلات به نمایش بگذارد.

خلاصه داستان فیلم هندی داستان عاشقانه : داستان عاشقانه دختر و پسری که از روستایشان به شهر می روند تا رویاهایشان را دنبال کنند…

بازیگران فیلم داستان عاشقانه : Naga Chaitanya Akkineni, Sai Pallavi, Rajeev Kanakala

2019 Chitralahari

6

فیلم هندی جدید «موفقت» از دسته معدود فیلم های هندی بدون اکشن است که تنها ژانر عاشقانه و درام را دارا بوده و در این زمینه نیز به خوبی فعالیت داشته است. این فیلم هندی که محصول سال 2021 است از تازه های سینمای بالیوود محسوب شده که داستانی متفاوت دارد.

خلاصه داستان این فیلم هندی : ویجی با بخت و اقبال و افسرده از شکست های مداوم در زندگی شخصی و حرفه ای، ناامیدانه در جستجوی آن ثروتی است که می تواند زندگی او را تغییر دهد. اما اگر قدرت بازنویسی سرنوشت او در درون باشد چه؟…

بازیگران این فیلم هندی جدید : Nivetha Pethuraj, Kalyani Priyadarshan, Sai Dharam Tej

سخن آخر

شاید امروزه برای گذران وقت خود نیاز به یک محتوای شاد و یا احساسی باشید تا بتوانید حس خوبی را از آن دریافت کنید، فیلم هندی می توانید گزینه مناسبی در این خصوص باشد که برخی از این موارد را در مطالب فوق به شما کاربران معرفی کردیم.

دانلود فیلم هندی جدید و فیلم هندی عاشقانه-اکشن جدید از کاران مووی بهترین و سریعترین راه محسوب می شود. کاران مووی قوی ترین و بهترین مجموعه برای دانلود فیلم هندی بحساب می آید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها