راهنمای خرید بهترین سرویس خواب

کد خبر: 1117500
راهنمای خرید بهترین سرویس خواب

 

سرویس خواب یکی از المان های مهم در اتاق های خواب می باشد که افراد به آن توجه بسیاری می کنند. اغلب خریداران برای خرید سرویس خواب به جنس آن توجه می کنند اما جدا از جنس، فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارد که در حین خرید باید به آن توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که یک سرویس خواب مناسب چه ویژگی هایی دارد و در حین خرید آن چه مواردی را باید در نظر داشته باشید.

هر آنچه که در زمان خرید سرویس خواب باید در نظر داشته باشید:

راهنمای خرید سرویس خواب ما به شما کمک می کند تا تخت مناسبی را پیدا کنید که با نیازهای کل خانواده شما مطابقت داشته باشد. موارد مختلفی از سبک، طراحی و سن افراد گرفته تا اندازه اتاق، در خرید این سرویس ها مهم می باشد.
چه بخواهید برای یک بزرگسال تخت بخرید و چه در جستجوی فضای مناسب خواب برای یک کودک باشید، راهنمای خرید تخت که در ادامه بیان شده است، می تواند پاسخگوی سوالات شما باشد.

اندازه و انواع سرویس خواب استاندارد بزرگسال:

<>o
تخت‌های دونفره که برای زوج ها و بزرگسالان با فضای اتاق خواب محدود مناسب است دارای اندازه استاندارد 4 فوت و 6 اینچ (تقریباً 137 سانتی‌متر) عرض و 6 فوت و 3 اینچ (190 سانتی‌متر) طول هستند. اگرچه برخی از فریم‌های تخت دو نفره بسته به طرح کمی از این ابعاد فراتر می‌روند لذا ما توصیه می‌کنیم 4 اینچ (10 سانتی‌متر) به طول و عرض اضافه کنید تا مطمئن شوید چارچوب تخت دو نفره شما در فضای مد نظرتان قرار می‌گیرد. فریم‌های تخت دو نفره از چوب های مختلف همانند کاج، نراد و ... با کیفیت ساخته و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی سرهم می‌شوند. 
<>o 
تخت های یک نفره بهترین گزینه برای صرفه جویی در فضای اتاق خواب هستند. این موارد برای اتاق خواب های بسیار کوچک و اتاق مهمان گزینه مناسبی محسوب می شوند. تخت های یک نفره استاندارد فقط 3 فوت (91 سانتی متر) عرض و 6 فوت 3 اینچ (190 سانتی متر) طول دارند. برای بزرگسالانی که نیازی به تخت دو نفره ندارند، قاب تخت یک نفره ایده آل است زیرا می توان آن را به راحتی به دیوار چسباند تا فضای مرکزی اتاق آزاد شود. اگر به دنبال ایجاد اتاقی مینیمالیستی و تمیز با فضایی زیبا هستید، از رنگ های روشن و طرح های ساده استفاده نمایید. اغلب نوجوانان در خرید سرویس خواب این تخت ها را به همراه طرح های خاص که با دکوراسیون اتاق مطابقت داشته باشد خریداری می نمایند. از همین رو یک فروشگاه خوب و معتبر باید در ارائه طرح های گوناگون در این حوزه بسیار سرمایه گذاری کند.
<>oاگر تختی برای اتاق خواب مهمان برای مهمان هایی می خواهید که در خانه‌تان می‌مانند، سرویس خواب های مبلی انتخاب‌های ایده‌آلی هستند. تختخواب‌های مبلی معمولاً به همان سبک و اندازه یک تخت یک نفره با پشتی و تکیه‌گاه اضافی طراحی می‌شوند، به این معنی که می‌توانید از آن به عنوان مبل در روز و به عنوان تخت خواب در شب استفاده کنید.

2

خرید سرویس خواب
<>oتخت‌های کشویی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که درست مانند تختخواب‌های استاندارد عمل کنند، اما با راه‌حل‌های ذخیره‌سازی اضافی که هوشمندانه در آن تعبیه شده‌اند بسیار کارآمد هستند. این موارد برای اتاق خواب های کوچک و اتاق خواب مهمان گزینه خوبی هستند. این بدان معناست که می‌توانید بهترین استفاده را از اتاق‌خواب‌های کوچک بدون به خطر انداختن راحتی، فضا یا سبک داشته باشید. تخت‌های کشویی در همه اندازه‌ها و سبک‌ها با کشوهای توکار عرضه می‌شوند. اگر فضای ذخیره سازی محدودی برای وسایلی مانند لباس یا ملحفه دارید، این گزینه عالی است. 

انتخاب سرویس خواب کودک

<>oتخت‌های یک نفره کودک معمولاً به اندازه یک تخت یک نفره استاندارد (۹۱×۱۹۰ سانتی‌متر) طول و عرض دارند، که برای کودکان در حال رشد ایده‌آل است زیرا نیازی به بزرگ‌تر کردن اندازه‌ها نیست. این سبک برای اتاق های مربعی و اتاق خواب های کوچک که فضای بازی محدود دارند، انتخاب مناسبی است. تخت های یک نفره فضای بسیار کمی را در اتاق کودک شما اشغال می کنند و در عین حال زیبایی مینیمالی را ایجاد می نمایند. 
<>o 
تخت‌های یک‌طبقه استاندارد، به سادگی با یک تخت اضافی که در بالای آن قرار گرفته است، جفت می شود و کمترین فضا را اشغال می‌کنند. این تخت ها برای خواهرها و برادر ها گزینه ایده آلی است. اگر در حال خرید یک تخت برای خواهر و برادرهایی هستید که در یک اتاق مشترک هستند یا به سادگی می خواهید فضای اضافی دائمی برای خواب دوستان فرزندانتان را فراهم کنید، تخت دو طبقه انتخابی بسیار راحت و مقرون به صرفه است. 
<>oطرح های تخت خواب سه طبقه خرید تخت برای چند کودک را راحت می کند البته این مورد را برای نوجوانان نیز می توانید تهیه کنید. تخت های سه طبقه در دو سبک طراحی اصلی وجود دارد: گزینه سه طبقه عمودی(اگر که ارتفاع سقف کافی دارید، گزینه ایده آلی است) و تخت یک نفره که در بالای تخت دو نفره قرار گرفته است (بهترین گزینه برای اتاق هایی که سقف کوتاه دارند).
<>o
اتاق خواب های طرح دار اغلب به تخت های طرح دار نیز نیاز دارند. این سرویس خواب ها به مراتب هیجان‌انگیزترین و کاربردی‌ترین طرح‌های تخت خواب کودکان هستند. این سبک‌ها در اندازه های متوسط، بلند و همچنین با سرسره، نردبان، میز، چادر و .... موجود هستند.

جنس سرویس خواب:

وقتی شما با انواع مدل های سرویس خواب در بازار آشنا شدید باید در نظر داشته باشید که جنس چوب بکار رفته در تهیه سرویس های خواب بسیار مهم است. از همین رو لازم است تا در زمان خرید از فروشگاه های معتبری خرید خود را نهایی نمایید که چوب و اجناس خود را گارانتی می نمایند. مبل ویستا  از جمله فروشگاه هایی می باشد که با چندین سال تجربه فروش در زمینه صنایع چوبی، توانسته است از این حیث خیال مشتریان خود را راحت کرده و با ارائه طرح ها و مدل های مختلف نظر هرگونه سلیقه ای را جلب نماید. با توجه به قیمت مقرون به صرفه در فروشگاه فوق، امروزه افراد زیادی تمایل به تهیه سرویس خواب خود از ویستا مبل را دارند.

3

بهترین سرویس خواب

کدام سرویس خواب بهتر است؟

با توجه به توضیحات بالا اگر که تصمیم گرفتید تا سرویس خواب مناسبی را خریداری نمایید، حتما به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • بهترین چوب برای تهیه سرویس های خواب MDF می باشد. البته در نظر داشته باشید که برخی از مدل های MDF مخصوصا مواردی که تازه می باشند، دارای بو هستند.
  • سرویسی را انتخاب نمایید که قطعات آن به خوبی باز شود و بتوانید آن را حمل نمایید.
  • هر اندازه ارتفاع تخت شما کمتر باشد، راحت تر می توانید از آن استفاده نمایید البته این مورد نباید بسیار کم ارتفاع باشد. عموما توصیه می گردد که ارتفاع تخت از زمین در حدود 40 سانتی متر در نظر گرفته شود.
  • تختی را انتخاب نمایید که سبک باشد تا اگر نیاز به تغییر دکوراسیون بود، بتوانید آن را به راحتی جابجا نمایید.
  • حتما در زمان خرید، در نظر داشته باشید که چند نفر با چه وزن هایی قرار است تا از تخت استفاده نمایند. در این صورت می توانید مدل ها و گزینه های بیشتری را انتخاب کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها