تولید کننده فیلم استرچ

کد خبر: 1118986
تولید کننده فیلم استرچ

 

 استفاده از نایلون استرچ هم باعث پک شدن تعدادی از کالاها در کنار هم و آسان تر شدن حمل آن ها می شود، و هم از آن ها در برابر صدمات و آسیب های احتمالی محافظت می کند.

 مبلمان، توپ های پارچه، کاغذ دیواری و پارکت و لمینیت، قاب های چوبی و پلی استر، اسباب بازی، رول های کاغذ، قطعات یدکی خودرو، کامپیوتر و لوازم جانبی، لوله و شیلنگ، صفحات آلومینیومی، ورقهای خشک P.V.C و صفحات گالوانیزه، تجهیزات ساختمانی و... از جمله مواردی هستند که می توان آن ها را پالت بندی کرد.

باران پلاستیک بهترین تولید کننده استرچ پالت بند در ایران

موارد کاربرد استرچ پالت بند :

بسته بندی پالت کیسه های مواد شیمیایی ؛ پودری ، سیمان ؛ مواد پتروشیمی ، نوشابه و آب معدنی ؛ کاشی و سرامیک ، آجر ، بشکه و ...

از مزایای استفاده از استرچ پالت بند میتوان به

کاهش هزینه ها

کاهش وزن محصول بسته بندی شده

حفظ محصول در مقابل شرایط آب و هوا

افزایش سرعت بسته بندی

بالابردن استحکام محصول

قابل استفاده به صورت دستی و ماشینی

و ...

قبول سفارشات در عرض ها و ضخامت های مختلف

و در نهایت ویژگی مهم این محصول نسبت به فیلم های مشابه در این است که بعد از غبار روبی محصولات کیفیت و چسبندگی و شفافیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

استرچ پالت بند رابصورت رنگی بنا به درخواست شما تولیدمیشود در متراژ ۵۰۰ متری و ۱۰۰۰ متری

همه این موارد باعث شده تا استفاده از این نوع سیستم بسته بندی روز به روز رواج بیشتری پیدا کرده و بازار گسترده ای رابه خود اختصاص دهد .

2

تولید کیسه حبابدار

تولید انواع کیسه حباب دار نیز به دلیل ایمن نگه داشتن کالاهای مختلف در سطح جهان صورت می گیرد. کیسه حبابدار همان پلاستیک حبابدار است که به صورت کیسه ای در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می شوند که بتوان به سهولت کالاها را داخل آنها قرار دهند.

این نوع نایلون یکی از پلاستیک های بسته بندی محبوب است که از زمان کودکی عموم مردم با آن خاطره دارند که با ترکاندن حباب های آن حس لذت بخشی به کودکان می بخشید، اما همانطور که می دانید در طراحی و تولید کیسه حباب دار کیسه ای و رولی دلیلی نهفته است که مرتبط با خاصیت ضربه گیری این نوع نایلون می باشد.

از گذشته تا کنون همچنان شاهد تولید و عرضۀ انواع کیسه نایلون حباب دار در اندازه های مختلف می باشیم که همواره تلاش بر بهبود کیفیت تولید این نوع پلاستیک بسته بندی دارند. کیسه حباب دار ضربه گیر به دلیل برخورداری از حباب های هوا که در لایه های این پلاستیک تعبیه شده است، مورد استقبال قرار گرفته می شوند و بسیار کاربردی هستند.

مهمترین کاربرد کیسه و رول نایلون حبابدار را می توانید در بسته بندی ظروف شکستنی، تجهیزات الکترونیکی حساس کامپیوتری، برقی، آزمایشگاهی، پزشکی، لوسترسازی، خودروسازی، مبلمان سازی، تجهیزات دکوراتیو و ... در ابعاد مختلف مشاهده کنید.

شرکت باران پلاست، از جمله تولیدکنندگان معتبر و با سابقه ای بیش از 30 سال فعالیت مداوم، توانسته بر تنوع تولید و فروش نایلون های صنعتی مجموعۀ خود بیفزاید و بتوانیم شاهد پخش انواع کیسه حبابدار بسته بندی ضربه گیر در سراسر کشور باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما با  در باران پلاستیک تماس بگیرید.

3

فروش کاور نایلون حبابدار مخصوص بسته بندی

فروش کاور نایلون حبابدار مخصوص بسته بندی قطعات ریز و درشت می باشد. البته متناسب با ابعاد و جنس کالاها می توانید از کیسه حبابدار دو بعدی و یا سه بعدی استفاده نمائید. داشتن حباب هوا در داخل این نوع کیسه های بسته بندی، مانع از ورود فشار به کالاها می شود و بدین وسیله از صدمه دیدن و شکستگی آنها جلوگیری می شود. تولید و فروش کیسه نایلون حباب دار به صورت یک سر دوخت، دو سر دوخت و یا سه بعدی و کعبی شکل می باشند.

بنابراین بر اساس اجناس مختلف به سهولت می توان مناسب ترین و کاربردی ترین مدل کاور نایلون حبابدار بسته بندی را خریداری و استفاده نمود. توجه به این فاکتورها بسیار حائز اهمیت است و همواره تلاش می شود بهترین نوع بسته بندی را متناسب با حساسیت اجناس خریداری نمود که بتوان آنها را سالم نگه داشت. در ضمن نوع بسته بندی تأثیر مستقیم بر شکل ظاهری کالا و موجب افزایش ارزش و بهای آن می شود.

سفارش اینترنتی انواع کیسه حباب دار

امروزه بیش از گذشته شرکت ها و عموم مردم تمایل به خرید اینترنتی محصولات مختلف پیدا کرده اند. در همین راستا شرکت های تولید کننده پلاستیک صنعتی نیز تلاش کرده اند که شرایط عرضۀ محصولات مجموعۀ خود را با موقعیت حال حاضر نزدیک کنند. از این رو شرکت باران پلاست که سال های طولانی از آغاز فعالیت تولید و پخش سلفون های بسته بندی صنعتی آن می گذرد، توانسته با راه اندازی وب سایت رسمی باران پلاست، پاسخگوی سفارشات اینترنتی کیسه حباب دار و سایر محصولات پلاستیکی بسته بندی صنعتی مجموعۀ خود با قیمت ارزان و تحویل سریع باشد.

در واقع توجه به نیاز بازار و تقاضا یکی از عوامل مهم موفقیت شرکت های تولیدی در صنایع مختلف می باشد.

. برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت https://baran-plast.comمراجعه نمایید.

تلفن های تماس : 09127009600

تلفن کارخانه  : 02155291070

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها