بررسی زندگی نامه و حوزه های فعالیت آقای محمد پدرام

کد خبر: 1123648
بررسی زندگی نامه و حوزه های فعالیت آقای محمد پدرام

 

برای داشتن کسب و کاری موفق و بدون مشکل، نیاز به مدیریت کسب و کار توسط یک مدیر کاربلد و مقتدر است تا بتواند کسب و کار را به خوبی مدیریت بکند. وجود مدیران کاربلد و کارآفرینان موفق، یکی از نیاز های مهم هر جامعه ای است. این افراد، با داشتن تجربیات زیاد در زمینه های مختلف و بهره مندی از علم و هوش درآمدزایی و بیزینس، می توانند کمک مهمی به اقتصاد کشور بکنند. با نگاه به زندگی این مدیران کاربلد و کارآفرینان موفق، میتوان به دلایل موفقیتشان رسید. یکی از این افراد، جناب آقای محمد پدرام است. حوزه ی اصلی فعالیت ایشان، در زمینه مد و لباس است اما در زمینه های دیگر نیز فعالیت هایی دارند. جناب آقای محمد مهدی پدرام، یکی از کارآفرینان موفق در زمینه تولید و عرضه پوشاک، است. در ادامه متن، به زندگی نامه و فعالیت های ایشان در زمینه های مختلف می پردازیم.

زندگی نامه جناب آقای محمد پدرام

آقای پدرام، در سال 1368 در منطقه پیروزی شهر تهران، چشم به جهان گشود. ایشان، پس از گذراندن دوره ی کودکی، در سن 16 سالگی، فعالیت های کاری خود را در شهر تهران، آغاز کرد. ایشان در ابتدای فعالیت خود، مشغول به کار در مغازه های مختلف به عنوان شاگرد و یا دستفروشی در بازار، بود. کار کردن در بازار، هر چند کوچیک و بی آینده بود اما سبب کسب تجربیات مهم برای ایشان شد.                                                          

 پس از گذشت مدتی و کسب تجربیات ارزشمند در بازار، جناب آقای محمد پدرام، به فکر گسترش کار  خود، یعنی تولید و عرضه پوشاک و لباس، افتاد. شاید شنیده باشید که افراد بزرگ، افکار بزرگی دارند. ایشان مصداق بارز این جمله هستند. ایشان در سن 22 سالگی، دست به تاسیس برند تولید و عرضه پوشاک خود زد. اولین برند ایشان، به نام پوشاک MMP و پوشاک FIVE بود. به دلیل ضعف ایشان در زمینه بیزینس، این برند با شکست کامل رو به رو شد. پس از گذشت یک سال از شکست آقای محمد

8

پدرام در زمینه تولید و عرضه پوشاک، ایشان دست به تاسیس برندی جدید به نام تن جامه زد. بهره مندی از تجربیات زیاد و داشتن علم بیزینس، سبب موفقیت این برند شد. برند تن جامه یکی از مهم ترین برند های حال حاضر تولید پوشاک در ایران است. ایشان در زمینه های دیگر مانند پرورش شتر مرغ، نویسندگی، عرضه شال و روسری و آموزش های متنوع در زمینه پوشاک، فعالیت دارند.

باغ پسته و پرورش شترمرغ

یکی از حوزه های فعالیت جناب آقای محمد پدرام، که از سال 1393 فعالیت خود را شروع کرده است،  فعالیت در زمینه پرورش شتر مرغ است. مزرعه ی پرورش شتر مرغ ایشان، یکی از بزرگترین و مدرن ترین مزرعه های پرورش شتر مرغ کشور است. باغ پسته ی ایشان، یکی از بهترین باغ های پسته است که در شهر سمنان واقع شده است.

تاسیس فروشگاه پارس دوک توسط آقای محمد پدرام

آقای پدرام به همراه تیم قدرتمند خود، دست به تاسیس فروشگاه اینترنتی در زمینه تهیه و تولید انواع کتب آموزشی در زمینه های مد و لباس، مدیریت، اقتصاد، سینما و عکاسی، زدند. این فروشگاه اینترنتی را میتوان یکی از بهترین منابع برای آموزش خیاطی و کسب آموزش های مفید در زمینه پوشاک دانست.

 

                                                                   محمد پدرام

 جناب آقای پدرام، در زمینه ی نویسندگی نیز فعالیت های مهمی را داشته اند که میتوان به کتاب های چگونه یک طراح مد شویم؟، فیگوراتیو زنانه در طراحی لباس و دفتر  طراحی مد و لباس پارس، اشاره کرد. این کتب، به دست آقای محمد پدرام نوشته و عرضه شده است. اگر قصد تهیه کتب ایشان را دارید، میتوانید از فروشگاه اینترنتی پارس دوک، اقدام بفرمایید.

موسسه آموزشی هنر پارس

حوزه ی اصلی فعالیت آقای پدرام، در زمینه مد و لباس است. چالش اصلی آقای پدرام و تیم حرفه ای شان، تولید و عرضه پوشاک با کیفیت و مناسب است. در همین راستا، ایشان دست به تاسیس آموزشگاهی زد که به صورت حرفه ای، در زمینه ی طراحی مد و لباس، فعالیت داشته باشد. آموزشگاه پارس هنر، در سال 1395 در شهر تهران، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاسیس شد. شعبه ی دوم این آموزشگاه، در سال 1398، در منطقه ی عظیمیه شهر کرج، فعالیت خود را شروع کرد. این آموزشگاه، در حال حاضر بیش از 2000 نفر را در زمینه های طراحی و الگوسازی لباس، روانه ی بازار کار کرده است.

فروشگاه اینترنتی شال مد

در اواسط سال 1399، جناب آقای محمد پدرام و تیم قدرتمند شان، به دلیل عرضه مستقیم جنس باکیفیت به مردم در زمینه شال و روسری، دست به تاسیس فروشگاه اینترنی معتبر در زمینه عرضه شال و روسری، زدند. فروشگاه اینترنتی شال مد، یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنی در زمینه پوشاک است که فعالیت اصلی این فروشگاه، در زمینه تولید و عرضه شال و روسری مرغوب و باکیفیت است. در کنار بهره مندی این شرکت از اجناس با کیفیت، اجناس موجود در این فروشگاه، از قیمت مناسبی نیز بهره میبرند که همین امر سبب فروش 300 میلیونی این فروشگاه در ماه اول فعالیت خود شد.

 

9

                                                                      محمد پدرام

آموزش راه اندازی کسب و کار

در اوایل تیر ماه 1400، جناب آقای محمد پدرام، با ضبط فیلم های آموزشی رایگان در زمینه راه اندازی کسب و کار و مدیریت کسب و کار، توانست کمک مهمی به آن دسته از افرادی بکند که برای راه اندازی کسب و کار خود، با چالش هایی رو به رو هستند. این فیلم های آموزشی، در وب سایت آموزش به آموزشگاه، به صورت کاملا در اختیار عموم است.

سخن پایانی

وجود مدیران کاربلد و بیزینس کوچ ایرانی، یکی از نیاز های اساسی جامعه است . وجود چنین افرادی سبب کمک به اقتصاد کشور در چالش های اقتصادی می شود. نبود چنین افرادی در جامعه، سبب به خطر افتادن آن جامعه در جنبه های مختلف می شود. یکی از مدیران حرفه ای و کارآفرینان برتر کشور، جناب آقای محمد پدرام است که توانسته است بیش از 1000 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم، مشغول به کار و درآمد زایی کند. حوزه ی فعالیت اصلی ایشان، در زمینه مد و لباس است اما در زمینه های مختلفی نیز مانند پرورش شتر مرغ و تولید و عرضه شال و روسری نیز فعالیت دارد. ایشان را میتوان به عنوان یکی از کارآفرینان مهم کشور دانست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها