بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس، برای طرفداران ژانر وحشت

کد خبر: 1123912
بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس، برای طرفداران ژانر وحشت

 

نتفلیکس این روزها بر روی آثار پربیننده سرمایه گذاری می کند که به شدت ارزش دیدن دارند. این شبکه را با هر سلیقه ای می توانید دنبال کنید. اما اگر از طرفداران ژانر وحشت هستید فیلم های ترسناک نتفلیکس حسابی شما را سرگرم خواهد کرد، زیراکه فیلم های ترسناک نتفلیکس برای طرفداران دنیای وحشت فیلم و سریال از جایگاه ویژه برخوردار است.

اگر شما نیز علاقه مند به این جهان سراسر از ترس هستید در ادامه این مطلب ما سعی داریم لیستی از پرطرفدارترین سریال های ترسناک نتفلیکس را به شما ارائه کنیم. ما از شما دعوت می کنیم که از این لیست به عنوان راهنمای تماشای فیلم های ترسناک استفاده کنید. همچنین در انتها منبعی را به عنوان آرشیوی کامل برای دانلود سریع و مستقیم فیلم های خارجی در ژانرهای مختلف از جمله ژانر وحشت معرفی خواهیم کرد.

بهترین و وحشتناک ترین فیلم های نتفلیکس

سه گانه خیابان وحشت Fear Street 2021

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: لی جانیاک

«خیابان ترس»، یک سه گانه از فیلم های ترسناک است. اگر از طرفداران فیلم های ترساک هستید تقریباً هیچ شانسی وجود ندارد که مجذوب این فیلم نشوید.

این فیلم با الهام گرفتن از جیغ، خیابان ترس: قسمت اول ما را با کیانا مادیرا دینا آشنا می کند، نوجوانی از محله شید ساید که با نامزد خود به محله سان ساید نقل مکان کرده است. با این حال، این زوج در نفرینی که صدها سال است محله را تسخیر کرده است گرفتار شده اند و اکنون باید با دوستان و خانواده همکاری کنند تا یک‌بار برای همیشه شهر را از شر وحشت و نفرین خلاص کنند. فیلم اول در دهه 90 اتفاق می افتد، در حالی که دنباله ها به دهه 70 و 1660 باز می گردند و رازهای بیشتر و بیشتری درباره این نفرین فاش می شود. این فیلم ترسناک سه گانه نتفلیکس را نباید از دست داد.

2. فیلم کتابهای شبانه Nightbooks 2021

  • سال انتشار: 2021
  • ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ: David Yarovesky

این فیلم داستان جالبی دارد که توصیه می کنیم حتما آن را ببینید. فیلم کتابهای شبانه  با بازی کریستن ریتر در نقش جادوگری به نام ناتاچا، پسر جوانی به نام الکس (وینسلو فگلی) همراه است. این پسر استعداد عجیبی در نوشتن داستان های ترسناک دارد. روزی آسانسور بلوک آپارتمانی، او را به طبقه ای مرموز می برد، ناتاچا همان جادوگر فیلم او را به دام می اندازد و هر شب از اون داستان ترسناک جدیدی را طلب می کند. الکس با دوست جدیدش یاسمین (لیدیا جوت) باید سعی کند از این مصیبت جان سالم به در ببرد - و در نهایت از چنگال جادوگر فرار کند. این فیلم ترسناک بر اساس J.A. رمان وایت با همین نام، کتاب‌های شبانه ترسناک ساخته شده است.

3. ارتش مردگان (Army of the Dead 2021)

2

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: زک اسنایدر

زک اسنایدر با Army of the Dead به ژانر زامبی بازمی گردد. در حالی که Dawn of the Dead دونده‌های سریع مرده را به ما نشان می دهد، Army of the Dead زامبی‌های آلفای فوق‌العاده باهوش و قوی را معرفی می‌کند که بر لاس‌وگاس نابود شده حکومت می‌کنند. گروهی از مزدوران وارد شهر می‌شوند تا قبل از اینکه یک بمب اتمی وگاس را از روی نقشه پاک کند، یک گاوصندوق تقریباً غیرقابل نفوذ را بشکنند، اما همانطور که ممکن است از یک فیلم زامبی انتظار داشته باشید، همه چیز به سرعت به سمت وحشت و مرگ پیش می‌رود.

4. فیلم شیطان کوچک (Little Evil 2017)

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: الی کریگ

فیلم‌هایی مانند The Omen و Orphan به ما آموخته‌اند که داشتن یک بچه در یک فیلم ترسناک معمولاً پایان خوبی ندارد. زمانی که گری آدام اسکات با زن رویاهایش، سامانتا (اوانجلین لیلی) آشنا می شود و با او ازدواج می کند، متوجه می شود که او ناپدری شیطانی کوچک است.

این فیلم را در فهرست بهترین فیلم‌های ترسناک فهرست نتفلیکس قرار می‌دهیم، زیرا یک فیلم  فوق‌العاده در زیرژانر ترسناک ماوراء طبیعی است، که تجسم شیطان را با ایده‌های تازه‌تر و ردوننمایی عجیب و غریب از یک موجود ماورایی ادغام می‌کند. این فیلم با انبوهی از لحظات ترسناک شما را با خود همراه می کند.

4. خانه او (His House 2020)

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: Remi Weeks

خانه او یک فیلم ترسناک فوق العاده است که بهتر است تماشای آن در هالووین تجربه کنید، اگرچه می توان در هر زمانی از سال از تماشای آن لذت ببرید. داستان درباره دو مهاجر است که از کشور جنگ زده خود برای زندگی بهتر به انگلستان فرار می کنند. با این حال، خانه جدیدی در آن ساکن می شود که توسط یک موجود خاص و نامرئی مورد هجوم قرار گرفته است. بقیه فیلم را به شما واگذار می کنیم تا با تماشای آن کشف کنید چه سرگذشتی در انتظار، سامانتا و گریک در یک خانه خالی از سکنه اما وحشت انگیز است.

5. فیلم منتظر دستورالعمل های بیشتر باشید (Await Further Instructions 2018)

3

  • سال: 2018
  • کارگردان: جانی کورکیان

تعطیلات می تواند زمان بدون استرس اضافی برای ملاقات با خانواده همسر باشد. برای آنجی (Neerja Naik) این دقیقاً یک مخمصه همراه با ترس و وحست است. آنجی  و دوست پسرش نیک (سم گیتینز) برای کریسمس به خانه دوران کودکی او می روند. از همان ابتدا، چیزی اشتباه و غیر عادی به نظر می رسد، با این حال هیچ دلیلی برای برداشتن اولین قدم برای فرار وجود ندارد.

زمانی اوضاع وخیم تر می شود که خانواده میلگرام زمانی که از یک موجود ناشناخته از طریق یک پیام هشدار آمیز شوم در تلویزیون مواجه می شوند. این موجود ترسناک آنها را تهدید می کندد: «در خانه بمانید. منتظر دستورالعمل های بیشتر باشید.» وحشت همه را فرا می گیرد و خانواده درگیر پارانویا می شوند، اما چگونه خانواده از این مخمه خلاص می شوند؟ توصیه می کنیم ادامه این داستان را با تماشای این فیلم ترسناک نتفلیکس دنبال کنید.

6.  آسمان سرخ خونی (Blood Red Sky 2021)

4

  • سال انتشار : 2021
  • کارگردان: بنجامین ماز

آسمان سرخ خونی یکی از بهترین ها در فهرست برتری فیلم های خارجی ترسناک در نتفلیکس است. این فیلم از آثار ترسناکی مانند قطار به بوسان و از غروب تا سپیده دم الهام گرفته است تا یک تریلر کلاستروفوبیک و پرمخاطب را در یک محیط محدود، همراه با خطر، ارائه دهد. خون آشام ها، تروریست ها، سقوط احتمالی هواپیما و حتی نور خورشید همه با هم کمک می کنند تا یک فضای خوف انگیز را به نمایش بگذارند. با تمام اینها، این یک درام خانوادگی نیز است.  نشان دادن تلاش‌هایی که یک مادر برای محافظت از فرزندش در برابر خطر، حتی زمانی که خطر اون را تهدید می کند قطعا عواطف مخاطبان را حسابی جریحه دار می کند. توصیه می کنیم این فیلم ترسناک جذاب نتفلیکس را به هیچ عنوان از دست ندهید.

کلام آخر

نتفلیکس در این سال ها به خوبی در میان علاقه مندان به فیلم و سریال جای خود را باز کرده است. اگر شما نیز در دسته همین علاقه مندان قرار می گیرید و دنبال آرشیو کاملی از فیلم و سریال هستید به وبسایت هانی مووی مراجعه کنید تا با دنیایی از فیلم های آشنا شده. در این وبسایت تخصصی فیلم و سریال می توانید به راحتی و با لینک مستقیم فیلم و یا سریال مورد نظر خود را دانلود کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها