منتظر ارزان شدن قیمت خودرو باشید

کد خبر: 1124841

نایب رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس گفت:واردات انحصار را از بین می برد و موجب رقابت و تنظیم بازار می‌شود و هم چنین ورود ۵۰ هزار خودرو سبب کاهش قیمت خوردوهای خارجی می شود که سایه کاهش نرخ آن بر خودروهای داخلی افتاده و قیمت آنها کاهش پیدا می کند.

منتظر ارزان شدن قیمت خودرو باشید

قیمت خودرو چند سالی است رو به افزایش است.با توجه به خدماتی که شرکت ها می دهند قیمت خودرو بالا است.قیمت خودرو در ایران زیادی بالا رفته است.قیمت خودرو دیگر کاهش نمی یابد. بنا بر قیمت خودروهای صفر در بازار و داده‌های سایت دیوار لیستی از متوسط قیمت خرید خودرو در بازار نیمه ابتدایی دی ماه به دست آمده است.

سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسون صنایع و معادن در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو با اشاره به موافقت کمیسیون تلفیق برای واردات ۵۰ هزار خودروی سبک و ۱۰هزار خودروی سنگین در سال آینده گفت: در حال حاضر عرضه و تقاضای خودرو در کشور برابر نیست و همچنین در حوزه ماشین آلات معدنی و سنگین نیاز جدی در کشور وجود دارد.

 

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: پیش از موافقت کمیسیون تلفیق، کمیسیون صنایع نیز اصرار داشت که برای تنظیم بازار میزان محدودی واردات انجام شود تا عرضه و تقاضا مقداری بهبود پیدا کند.

نتیجه واردات خودرو ایجاد آرامش در بازار است

حسینی کیا با بیان اینکه نتیجه واردات خودرو در سال آینده ایجاد آرامش در این بازار است، بیان کرد: این واردات انحصار را از بین می برد و موجب رقابت و تنظیم بازار می‌شود. ورود ۵۰ هزار خودرو سبب کاهش قیمت خوردوهای خارجی می شود که سایه آن بر خودروهای داخلی نیز می افتد و قیمت آنها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها