بررسی قطعه تابلو فرمان آسانسور توسط کلمان

کد خبر: 1126021
بررسی قطعه تابلو فرمان آسانسور توسط کلمان

 

همانطور که می‌دانید در طول تاریخ بشر از آسانسور استفاده می‌شود؛ اما تاریخچه آسانسور مدرن بیش از 150 سال نیست. از آنجایی که آسانسور‌های مدرن دارای مزایا و ویژگی‌های بسیار خوبی نسبت به آسانسور‌های قدیمی هستند قصد داریم به بررسی برخی از قطعات این نوع آسانسور بپردازیم. از این رو بررسی قطعه تابلو فرمان آسانسور بسیار اهمیت دارد زیرا تمام دستورات یک آسانسور توسط تابلو فرمان صادر می‌شود. عملکرد قطعه تابلو فرمان آسانسور باید به حدی خوب باشد که افراد بتوانند بدون هیچ مشکل و یا نقص و ایرادی در آسانسور از آن استفاده کنند.

تابلو فرمان آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع قطعه تابلو فرمان آسانسور از جمله تجهیزات و قطعات آسانسور است که در موتورخانه جای دارند. این قطعه که با نام برد آسانسور نیز شناخته می‌شود، نقش بسیار مهمی در آسانسور دارد. قطعه تابلو فرمان آسانسور دارای ویژگی‌های زیر است:

تنظیم حرکت آسانسور به صورت نرم و با سرعتی مشخص

پرداش دستورات دریافتی از شستی آسانسور برای حرکت آسانسور به بالا و پایین

هدایت ترمز‌ها و دیگر قطعات کابین آسانسور

نظارت بر حرکت کابین آسانسور و ایجاد ایمنی‌های لازم

تشخیص موقیعت کابین آسانسور در هر لحظه و حفاظت الکتریکی از قطعات آسانسور

انواع تابلو فرمان آسانسور

به صورت کلی و بر اساس بررسی قطعه تابلو فرمان آسانسور، این قطعه بر مبنای سرعت دارای دو نوع اصلی است. دو نوع اصلی تابلو فرمان آسانسور شامل دو سرعته و تابلو فرمان‌های درایودار(VVVF) هستند. البته قطعه تابلو فرمان بر اساس سرعت دارای انواع دیگری از جمله دو سرعتی تلفیقی، درایور‌های تلفیقی، تابلو فرمان هیدرولیک و غیره است. دو نوع اصلی قطعه تابلو فرمان آسانسور دارای مزایا و معایب زیر هستند:

دو سرعته: این نوع تابلو فرمان در موقعیت‌های مختلف دارای سرعت‌های متفاوتی است. این موضوع باعث افزایش نارضایتی مسافران، استهلاک قطعات آسانسور و همچنین مصرف انرژی بسیار زیاد می‌شود.

درایودار: برعکس تابلو فرمان دو سرعته در این نوع تابلو فرمان سرعت به صورت تدریجی افزایش می‌یابد. استهلاک قطعات و مصرف انرژی نیز در این نوع تابلو فرمان به صورت حداقل است.

قبل از خرید تابلو فرمان آسانسور به چه نکاتی باید توجه کرد؟

شما باید پیش از خرید تابلو فرمان آسانسور اینترنتی برخی از نکات را در نظر بگیرید. به احتمال خیلی زیاد الان برای شما این سوال مطرح می‌شود که یک قطعه تابلو فرمان باکیفیت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ پاسخ این سوال و همه سوالات شما درباره تابلو فرمان آسانسور را می‌توانید در سایت فروش اینترنتی کلمان پیدا کنید. کلمان به عنوان یک سایت آنلاین خرید خرید و فروش قطعات آسانسور با پوشش دهی بیش از هزاران محصول متنوع توسط تیم و کارشناسانی فنی و مجرب، پس از بررسی دقیق تمام محصولات بازار باکیفیت‌ترین محصولات را به فروش می‌رساند. اجازه فروش این محصولات پس از بررسی و تایید محصولات توسط کارشناسان صادر می‌شود. به گفته کارشناسان خبره شرکت کلمان که دارای سابقه‌ای بسیار درخشان در زمینه فروش قطعات آسانسور است شما باید پیش از خرید قطعه تابلو فرمان آسانسور حتما به نکات زیر توجه کنید:

بررسی دقیق وضعیت ساختمان از نظر ترافیک و تردد موجود در آن

توجه به میزان برق مصرفی توسط تابلو فرمان

توان تابلو فرمان

وجود درایو

قابلیت نصب کارکدک

برخورداری از سیستم تهویه مناسب

2

چه عواملی بر قیمت تابلو فرمان آسانسور موثر است؟

آسانسور از قطعات کوچک و بزرگ بسیار زیادی تشکیل شده است. تابلو فرمان، موتور آسانسور و همچنین کابین بیشترین تاثیر را در قیمت پایانی آسانسور دارند. بر اساس مصوبه‌های موجود در سال 1400، بازرگانی کلمان به عنوان یکی از ده شرکت برتر حوزه فروش تابلو فرمان آسانسور اینترنتی قیمت دو برند بسیار معتبر قطعه تابلو فرمان آسانسور را به شرح زیر اعلام کرده است:

قیمت تابلو فرمان داتیس: قیمت این نوع تابلو فرمان کاملا به کیفیت آن بستگی دارد. با این وجود شما می‌توانید تابلو فرمان آسانسور داتیس را به عنوان بهترین تابلو فرمان ایرانی با قیمتی ارزان از بزرگترین فروشگاه آنلاین قطعات آسانسور کلمان تهیه کنید. قیمت تابلو فرمان داتیس بین 10 تا 20 میلیون تومان متغیر است.

تابلو فرمان آسانسور عصر نوین: برند دیگری از تابلو فرمان‌های آسانسور ایرانی که بسیار موفق عمل کرده است و طرفداران بسیار زیادی دارد، عصر نوین می‌باشد. بازرگانی آسانسور کلمان قیمت این نوع تابلو فرمان را با بالا‌ترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به صورت 11 تا 30 میلیون تومان اعلام کرده است.

شرکت بازرگانی آسانسور کلمان

شرکت کلمان در زمینه ارائه و فروش انواع قطعات آسانسور از جمله روغندان آسانسور، شستی آسانسور اسدی، انواع درب آسانسور، درب کابین آسانسور، تابلو فرمان، سیم بکسل، درب لولایی آسانسور و... است. کلیه محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی کلمان از جمله قطعه تابلو فرمان آسانسور با کیفیت بسیار بالایی مطابق با استاندارد‌های روز جهانی تهیه و به بازار عرضه می‌شوند. بازرگانی کلمان در زمینه واردات قطعات صنعتی مربوط به آسانسور نیز فعالیت دارد.

در صورتی که برای خرید قطعات آسانسور اینترنتی  به صفحه فروشگاه سایت تخصصی کلمان مراجعه نمایید شاهد فروش محصولات وارداتی بسیار باکیفیت از بهترین برند‌های جهانی خواهید بود. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور آسانسور وبر
  • موتور آسانسور سیکور ایتالیایی
  • موتور زیلابگ
  • موتور الکو
  • موتور گیرلس هوبر ایتالیا 10 نفره
  • اورلود توربوسل

چه چیزی بهتر از خرید قطعات آسانسور از بهترین برند‌ها با مناسب‌ترین قیمت؟ قطعا ویژگی‌های مذکور یکی از مهم‌ترین خواسته‌های خریداران قطعات آسانسور است که شرکت‌های موفقی مانند کلمان این انتظارات مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کنند.

البته بر اساس نوسانات نرخ ارز در دنیا، امکان اعلام قیمت قطعی قطعات آسانسور وجود ندارد. با این وجود می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها به سایت شرکت کلمان مراجعه نمایید. همچنین کارشناسان بخش فروش بازرگانی کلمان بسیار باحوصله و دقیق شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنند. در صورت مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با کارشناسان ما اطلاعات بیشتری درباره پکیج‌های بی نظیر شرکت کلمان و قیمت‌های به روز قطعات آسانسور کسب می‌کنید.

از پکیج‌های به صرفه بازرگانی کلمان بیشتر بدانید!

کارشناسان بخش فروش با بررسی‌های دقیق و بر اساس اصول مشتری مداری، اقدام به طراحی پکیج‌هایی باکیفیت و بسیار به صرفه نموده‌اند. این پکیج‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که هر مشتری با هر بودجه و سرمایه‌ای بتواند باکیفیت‌ترین قطعات آسانسور را با قیمتی ارزان تهیه کند. پس همین الان برای خرید بهترین پکیج‌های قطعات آسانسور کلمان با قیمتی باور نکردنی با بخش فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

خدمات متفاوت شرکت بازرگانی کلمان

رضایت مشتریان شرکت کلمان بهترین شاهد برای اثبات کیفیت فوق العاده محصولات ما و خدمات متفاوتی است که ارائه می‌دهیم. شما با خرید هر قطعه آسانسور از جمله قطعه تابلو فرمان آسانسور از بازرگانی کلمان می‌توانید از خدمات زیر بهره‌من شوید.

محصولات باکیفیت: کیفیت اولین انتظار همه افراد از کالای خریداری شده است. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که آسانسور شما را با کمترین قیمت به باکیفیت‌ترین قطعات مجهز می‌کنیم. کالا‌های مذکور از بهترین برند‌ها تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

قیمت مناسب: یکی از دلایل محبوبیت کلمان قیمت‌های فوق العاده محصولات این شرکت است. ما امکان خرید برای مشتریان با هر مقدار سرمایه‌ای را فراهم می‌کنیم.

روش پرداخت مطمئن: فروشگاه اینترنتی کلمان مجهز به امن‌ترین و سریع‌ترین درگاه‌های پرداخت است. شاید در حال حاضر امکان پرداخت نقدی هنگام خرید قطعه تابلو فرمان برای شما وجود نداشته باشد. شرکت کلمان با روش پرداخت اقساطی و همچنین دریافت چک این مشکل را نیز تا حد زیادی برطرف نموده است. بنابراین هرگز نگران کمبود بودجه مالی خود نباشید. برای اطلاع بیشتر از این شیوه پرداخت می‌توانید با کارشناسان فروش کلمان تماس حاصل فرمائید.

خدمات پس از فروش مطمئن: ما پس از فروش قطعه تابلو فرمان آسانسور و سایر قطعات آن مشتری را به حال خود رها نمی‌کنیم. شرکت کلمان از طریق خدمات پس از فروش متفاوت و طولانی مدت، ایمنی شما را تا مدت زیادی تضمین می‌کند.

روش ارسال مطمئن: کالای شما در کمترین زمان ممکن و با سلامت کامل به دست شما خواهد رسید. این یکی از شعار‌های همیشگی و البته واقعی شرکت کلمان است.

متنوع بودن محصولات: ما از کلیه برند‌ها و تولیدات داخلی و خارجی محصولات خود را تهیه کرده و به شما ارائه می‌دهیم. بنابراین شما قدرت انتخاب بسیار زیادی دارید.

دلیل برتری کلمان نسبت به سایر شرکت‌های فروش قطعات آسانسور مانند رایا آسانسور، جام لیفت، بالابان و... را بررسی کردیم. جلب اعتماد و رضایت مشتریان، حاصل خدمات بسیار خوب و قیمت‌های مناسب محصولات ما است. قطعه تابلو فرمان آسانسور بخش زیادی از وظایف این وسیله پر استفاده را انجام می‌دهد. بنابراین با انتخاب درست فروشگاه قطعات آسانسور جان و مال خود و عزیزانتان را تضمین کنید.

منبع: https://keleman.org/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها