رونمایی یکی از محصولات سایپا| محصول جدید سایپا رونمایی شد

کد خبر: 1130180

به تازگی تصاویر جدیدی از پروژه سایپا P۹۰ یا همان تندر ۹۰ ایرانی در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است که در آن برخی جزئیات این پروژه به چشم می خورد.

رونمایی یکی از محصولات سایپا| محصول جدید سایپا رونمایی شد

محصولات سایپا طرفداران زیادی دار. قیمت محصولات سایپا مناسب است.فروش محصولات سایپا آغاز شد.محصولات سایپا از کیفیت خوبی برخوردار است.اسامی برندگان محصولات سایپا اعلام می شود

سایپا P۹۰ نسخه ایرانیزه و باز طراحی شده رنو تندر ۹۰ (لوگان نسل اول) است. این پروژه توسط مهندسان مرکز تحقیقات سایپا در دست اجرا بوده و در چند وقت اخیر، تولید آزمایشی برخی اجزای این سدان اقتصادی و ارتقا یافته آغاز شده است. طراحی و تولید سوییچ بانک های داخل کابین، طراحی کلاستر (جلو آمپر) تمام دیجیتال، نمونه سازی اجزای بدنه، نمونه سازی اجزای کابین، انتخاب قوای محرکه و… از جمله اتفاق هایی است که برای پروژه سایپا P۹۰ در دست انجام قرار گرفته است.

هنوز تصاویری از نسخه تولید اولیه و پروتوتایپ P۹۰ از مرکز تحقیقات سایپا به بیرون درز نکرده است. اما آن طور که گفته می شود، طراحی این سدان ایرانیزه در نسخه نهایی تا حدی متفاوت تر از طرح های گرافیکی خواهد بود. در حال حاضر دو تصویر مفهومی و گرافیکی دیگر از سایپا P۹۰ منتشر شده که رسانه اسب بخار آن را در این خبر قرار داده است. همچنین تصویر سوییچ بانک مرکزی روی داشبورد و طرح گرافیکی جلو آمپر دیجیتال P۹۰ هم برای اولین بار رسانه ای شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها