قیمت ، خرید و فروش رنگ چوب ترموود

کد خبر: 1133151
قیمت ، خرید و فروش رنگ چوب ترموود

 

چوب ترموود

چوب طبیعی دارای رطوبت و مواد مغزی بوده که به همین دلیل می تواند بر اثر شرایط محیطی پوسیده بشود. جهت بالا بردن مقاومت چوب در برابر پوسیدگی از فرایند ترمو استفاده می گردد. در این پروسه، چوب در دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار گرفته که باعث شده میزان قابل توجهی از رطوبت چوب از بین رفته و امکان رشد قارچ و کپک به صفر برسد و این امر موجب بالا رفتن عمر چوب خواهد شد که در اصطلاح به این نوع چوب، ترموود گفته می شود. شایان ذکر است در فرایند ترموود از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی گردد.

رنگ ترموود

جهت بالا بردن عمر چوب ترمو و حفظ زیبایی آن، از رنگ ترموود استفاده می گردد که علاوه بر افزایش ماندگاری چوب، جلای آن را دوچندان خواهد نمود. با توجه به هزینه های بالای اجرای نمای ساختمان با چوب ترموود، محافظت از چوب ترمو از اولویت بالایی برخوردار است. شرایط جوی مانند تابش اشعه نور خورشید ، باران و رطوبت می تواند باعث تغییر رنگ نمای چوبی ساختمان گردد که با تجدید رنگ به موقع می توان عمر چوب ترموود را افزایش داد.

8

انواع رنگ ترموود

رنگ ترموود به دو نوع پایه آب و پایه روغن تقسیم می شود که در انواع و رنگ های مختلف تولید می گردد که اشخاص بر اساس سلیقه ای که دارند رنگ مورد نظر خود را انتخاب می کنند. رنگ پایه آب با نفوذ در عمق دو تا سه میلیمتری چوب، جهت رنگ کردن نمای ساختمان و نیمکت و آلاچین کاربرد دارد. رنگ پایه روغن با نفوذ بیشتری که در عمق چوب دارد بیشتر برای رنگ کردن کفپوش ترموود مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این نوع رنگ در برابر سایش، مقاومت بهتری دارد.

رنگ ترمووود کیلز (KILZ)

در بازار برند های متنوعی از رنگ ترموود موجود است که یکی از بهترین و شناخته شده ترین این رنگ ها، رنگ ترمووود کیلز (KILZ) بوده که توسط شرکت کلیز آلمان تولید می گردد. این رنگ از نوع پایه روغن بوده که باعث دوام چوب در برابر رطوبت و پوسیدگی خواهد شد و موجب جلا بخشیدن به چوب ترمو می شود. رنگ چوب ترمو کیلز دارای رنگ های متنوعی بوده که ویدیو تست رنگ های آن در وب سایت namaaluminium.com موجود می باشد.

9

مزایای رنگ چوب ترموود

رنگ ترموود دارای مزایای متعددی بوده که در زیر به برخی از این موارد اشاره می شود :

  • افزایش عمر چوب
  • جلا بخشیدن به چوب
  • اجرای آسان
  • پر کردن منافذ ریز چوب
  • مشخص شدن رگه های طبیعی چوب
  • رنگ های متنوع
  • جلوگیری از رشد قارچ، کپک و حشره ها

عمر رنگ ترموود

عمر رنگ ترموود بسته به شرایط آب و هوایی، بین 2 تا 5 سال بوده که بعد از گذشت این زمان حتما نیاز به تجدید رنگ می باشد. ممکن است بر اثر تابش اشعه خورشید رنگ چوب تغییر کرده و رنگ پریده گردد که افراد با دیدن این صحنه، به فکر تعویض چوب ترمو می افتند که موجب پرداخت هزینه های بالایی می شود. اما با رنگ آمیزی به موقع و اصولی ترموود می توان زیبایی و جلای اولیه چوب را به آن باز گرداند.

10

خرید و قیمت رنگ ترموود

گروه نما آلومینیوم با سال ها سابقه درخشان در خصوص خرید و فروش رنگ چوب ترموود و همچنین تولید و واردات مستقیم انواع چوب ترموود با کیفیت بالا و عرضه رنگ ترموود با برند کیلز (KILZ) ساخت کشور آلمان.

خرید و فروش ورق کامپوزیت از شناخته شده ترین مارک های ورق کامپوزیت : آلکووست، نانو باند، آلومکس، آلکوباند، آلوتک، پریمیوم باند، سان متال، فوجی، مکس متال، آلواستون، دلتاباند، پلاس باند، رینوباند، گات باند، اطلس باند، آلومی پیک، گلکسی باند، آلوتایل، تویو باند، گلوری باند، سوپر باند، مکس متال، طلوع باند، شاین باند، آلوکس و...

جهت خرید و اطلاع از قیمت رنگ ترموود با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از وب سایت دیدن فرمایید :

وب سایت : namaaluminium.com

آدرس : تهران، میدان نبوت هفت، ابتدای گلبرگ غربی، خیابان کمیجانی پلاک 8

تلفن : 02177032880 - 02177972741 02177971176 - 02177912816

کارشناسان فروش :

09193800034 : آقای عطائی

09190307240 : خانم رضایی

09190307260 : خانم فیضی

09190307280 : خانم شیری

09122112901 : خانم کریمی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها