اظهارات جنجالی سخنگوی دولت درمورد رتبه بندی معلمان | اجرای رتبه بندی فرهنگیان چه زمانی است؟

کد خبر: 1134445

سخنگوی دولت درباره اینکه قانون رتبه بندی معلمان کی و چه زمانی اجرا می‌شود؟ گفت: طبیعتاً این قانون هم مشابه سایر قوانین پس از این که فرایندش نهایی و ابلاغ شود به دولت، دولت وظایف قانونی خود را مطابقِ قانون عمل خواهد کرد.

اظهارات جنجالی سخنگوی دولت درمورد رتبه بندی معلمان | اجرای رتبه بندی فرهنگیان چه زمانی است؟

طرح رتبه بندی معلمان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی معلمان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی معلمان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی معلمان می پردازیم.

بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت گفت: یکی از وظایف دولت تنظیم و تدوین آیین‌نامه اجرایی است و تصویب هیأت وزیران مقدمات اجرایی‌اش فراهم می‌شود.

هادری جهرمی  افزود: یکی از این وظایف تنظیم و تدوین آیین نامه اجرایی است و تصویب هیأت وزیران مقدمات اجرایی اش فراهم می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که میزان مبلغ تخصیصی برای این قانون چقدر است و چه ماه‌هایی از امسال را شامل خواهد شد گفت: جزئیات قانون و شیوه اجرایی آن در همان آیین نامه پیش بینی می‌شود.

بهادری جهرمی افزود: دولت منابعی را پیش از این در بودجه ۱۴۰۱ برای تأمین منابع لازم برای اجرای این قانون پیش بینی نموده باید صبر کرد مصوبه مجلس در خصوص بودجه ۱۴۰۱ نهایی شود تا این هم در متن نهایی روشن شود چقدر منابع در آنجا در نهایت مجلس مصوب می‌کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها