جهش شبانه قیمت سکه /پیش بینی قیمت سکه 18 اسفند

کد خبر: 1134717

بازار سکه روز گذشته به فرمان افزایشی ها حرکت کرد اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 18 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

جهش شبانه قیمت سکه /پیش بینی قیمت سکه 18 اسفند

قیمت سکه امروز رو به افزایش است .با توجه نوسان شدید قیمت دلار همه به سمت خرید سکه روی آوردند که قیمت سکه گران شد.قیمت سکه غیر قابل پیش بینی است ولی ممکن است قیمت سکه باز بالا برود.

 بازار سکه روز گذشته به فرمان افزایشی ها حرکت کرد. قیمت سکه دیروز توانست 140 هزار تومان بالا برود و با قیمت 12 میلیون و 270 هزار تومان  معامله شود.

دیروز در کنار قیمت سکه، بازار ارز تهران هم شاهد افزایش قیمت دلار بود و در بازار جهانی طلا قیمت اونس طلا از مرز 2 هزار دلار  عبور کرده بود.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز  18  اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

جهش چشمگیر قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته  با 12  میلیون و 315  هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی دوشنبه شب  225 هزار تومان بالا رفته بود. در معاملات پشت خطی دوشنبه شب قیمت سکه بر روی 12  میلیون و 90  هزار تومان قرار داشت.

تفاوت سکه‌های بانکی و غیر بانکی

گرچه طبق قانون ضرب سکه انحصارا در اختیار بانک مرکزی است با این وجود برخی از کارگاه‌های طلا سازی اقدام به طرح سکه‌هایی می‌کنند مشابه سکه طلای رسمی. مهم‌ترین تفاوت میان سکه بانکی و غیربانکی دقیق نبودن وزن و عیار آن است. باید توجه داشت که این اقدام جرم است و مجرمان به سه تا ۱۰ سال زندان محکوم می‌شوند.

تشخیص این‌که یک سکه بانکی است یا غیربانکی از عهده افراد معمولی بر نمی‌آید چرا که در اغلب موارد وزن و عیار و اندازه سکه غیربانکی تفاوتی با سکه بانکی ندارد. با این حال اگر کسی سکه غیربانکی داشته باشد در هنگام فروش آن را ارزان‌تر خواهد فروخت زیرا خریدار تنها پول طلا را می‌پردازد و ارزشی که شامل سکه‌های بانکی می‌شود را شامل نمی‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها